2021-04-27 12:16

„Super Garden“ sėkmės istorija: pandemija ir „Amazon“ išaugino sparnus

Laura Kaziukonienė, UAB „Geld Baltic“, valdančios prekės ženklą „Super Garden“, direktorė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Laura Kaziukonienė, UAB „Geld Baltic“, valdančios prekės ženklą „Super Garden“, direktorė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Panevėžio UAB „Geld Baltic“, valdančios prekės ženklą „Super Garden“, pardavimai pernai išaugo dvigubai. Labiausiai prie to prisidėjo auganti apimtis „Amazon“ platformoje, bendrovė čia savo produktais prekiauja devyniose šalyse.
  • „Super Garden“ pardavimai pernai išaugo dvigubai. Šiemetiniuose planuose – vėl dvigubinti apyvartą ir pelną.
  • Devyniose šalyse „Amazon“ prekiaujanti bendrovė dalijasi savo patirtimi.
  • „Amazon“ platformą traktuoja, kaip priemonę ištirti naujas rinkas: čia lengvai ir greitai išryškėja, kokie produktai yra paklausūs skirtingose šalyse.
  • Investuoja į inovatyvius produktus.
52795
130817
52791