Į TOP 10 lankomiausiųjų patenkanti įmonė įvardija, kokius įrankius naudoja internete
Skaistė Krikščiūnaitė, „Interneto vizijos“ rinkodaros vadovė, VŽ sako, kad bene prieš metus, po įmonėje vykusių strateginių pokyčių, valdomi prekės ženklai „Serveriai.lt“, „Dedikuoti.lt“, „Prohostingas.lt“, „Dizaineriai.lt“, „Sertifikatai.lt“ apjungti po vienu, pagrindiniu prekės ženklu – „Interneto vizija“. Kartu su šiais atsinaujinimais perdėliota rinkodaros strategija, daugiau dėmesio skiriant SEO (angl. „Search Engine Optimization“) veiksmams. Įmonė ėmė sekti savo rezultatus ir progresą paieškos naršyklės puslapiuose.
„Išsikėlėme tikslą „Google“ organinėje paieškoje užimti lyderės pozicijas, kryptingai vykdėme SEO veiksmus ir šiandien su pagrindiniais raktažodžiais, „svetainių talpinimas“, „domenai“, „domenų registravimas“, esame pirmose „Google“ paieškos pozicijose“, – sako S. Krikščiūnaitė.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai