2021-04-07 18:31

Į TOP 10 lankomiausiųjų patenkanti įmonė įvardija, kokius įrankius naudoja internete 

Skaistė Krikščiūnaitė, UAB „Interneto vizija“ rinkodaros vadovė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Skaistė Krikščiūnaitė, UAB „Interneto vizija“ rinkodaros vadovė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Į e. svetainių TOP 10 Lietuvoje pagal lankytojų srautus patenkančių prekės ženklų valdytoja UAB „Interneto vizija“ svarbiu prioritetu savo strategijoje įsirašė SEO veiksmus. Bendrovė, kurią pernai įsigijo švedų interneto prieglobos (angl. hosting) ir susijusių paslaugų bendrovė „Miss Group“, išsikėlė tikslą „Google“ organinėje paieškoje užimti lyderės pozicijas.

Skaistė Krikščiūnaitė, „Interneto vizijos“ rinkodaros vadovė, VŽ sako, kad bene prieš metus, po įmonėje vykusių strateginių pokyčių, valdomi prekės ženklai „Serveriai.lt“, „Dedikuoti.lt“, „Prohostingas.lt“, „Dizaineriai.lt“, „Sertifikatai.lt“ apjungti po vienu, pagrindiniu prekės ženklu – „Interneto vizija“. Kartu su šiais atsinaujinimais perdėliota rinkodaros strategija, daugiau dėmesio skiriant SEO (angl. „Search Engine Optimization“) veiksmams. Įmonė ėmė sekti savo rezultatus ir progresą paieškos naršyklės puslapiuose.

„Išsikėlėme tikslą „Google“ organinėje paieškoje užimti lyderės pozicijas, kryptingai vykdėme SEO veiksmus ir šiandien su pagrindiniais raktažodžiais, „svetainių talpinimas“, „domenai“, „domenų registravimas“, esame pirmose „Google“ paieškos pozicijose“, – sako S. Krikščiūnaitė.

52795
130817
52791