2020-10-16 08:45

Mažmeninės prekybos struktūra: didieji brausis į smulkiųjų lauką 

„Ispaniško maisto“ krautuvė Vilniuje. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
„Ispaniško maisto“ krautuvė Vilniuje. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Keičiantis vartotojų poreikiams ir gyventojams renkantis mažesnes parduotuves arčiau namų, šiame segmente plečiasi didieji prekybos tinklai, atsiranda daugiau galimybių ir smulkiesiems, galintiems suteikti savo pirkėjui unikalią patirtį, mano ekspertai.

Statistikos departamento duomenys rodo, kad kol kas stambiųjų ir smulkiųjų prekybininkų valdomas plotas keičiasi nesmarkiai: tiek vieni, tiek kiti 2019 m. plotą šiek tiek didino, o ne tinklams priklausančių įmonių apyvartos bendrame mažmeninės prekybos pyrage netgi šiek tiek kilo ir pasiekė 25,2% (nuo 24,6% 2018 m.).

[infogram id="36882607-2004-4ca5-8053-87f2f253ade6" prefix="Zz8" format="interactive" title="parduotuvės"]

52795
130817
52791