2020-06-19 08:45

„Kristiana“ efektyvina tinklą, pelnas ūgtelėjo 93% 

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
UAB „Kristiana“, valdanti tokio pat pavadinimo parduotuvių tinklą ir kitų prekių ženklų parduotuves: „Kosmada“, „Go Best“, „Durance“, „Swarovski“, pernai uždirbo 2,79 mln. Eur pelno – 93% daugiau negu 2018 m., kai jis siekė 1,44 mln. Eur, rodo bendrovės Registrų centrui pateikta ataskaita. Įmonės vadovai sako, kad 2019 m. buvo vieni geriausių metų.
  • 2019 m. UAB „Kristiana“ uždirbo 2,79 mln. Eur pelno, 93% daugiau negu 2018 m.
  • Įmonės vadovai sako, kad 2019 m. buvo vieni geriausių metų.
  • COVID-19 įtaka įmonės veiklai ir srautų pokyčiai, parduotuvėms atnaujinus veiklą.

„Kristianos“ valdomas parduotuvių tinklas 2019 m. keitėsi – dalies parduotuvių buvo atsisakyta, taip pat atidaryta naujų. Vilniuje atidaryta pirma parduotuvė „Kristiana vyrams“, uždarytos kelios parduotuvės: „Go Best“, trys „Kosmados“ parduotuvės Vilniuje, viena „Kosmados“ parduotuvė Klaipėdoje, taip pat parduotuvė „Durance“ Kaune, teigiama bendrovės Registrų centrui pateiktame metiniame pranešime.

52795
130817
52791