Produkciją atpiginusiems Lietuvos gamintojams – verslo partnerių nuolaidos

Publikuota: 2020-06-12
svg svg

Lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ inicijuota kampanija „Išvien dėl Lietuvos“ solidarizuoja verslą. Spartesnį Lietuvos ekonomikos atsigavimą po COVID-19 krizės skatinančios iniciatyvos partnerių gretas papildo mobiliojo ryšio lyderė „Tele2”, didžiausia šalies reklamos agentūra „Sorbum LT“, logistikos paslaugų įmonė „NNL LT“ bei biuro reikmenis teikiantis „Officeday“ tinklas. Šios įmonės savo teikiamas paslaugas sumažintais įkainiais pasiūlys Lietuvos gamintojams, kurie kartu su „Maxima“ yra atpiginę lietuvišką produkciją.

„Ši iniciatyva yra pavyzdys, kaip Lietuvos verslas geba solidarizuotis, kad padėtų savo šaliai kuo greičiau atsigauti ir įveikti COVID-19 pandemijos sukeltus ekonominius sunkumus. Kartu su Lietuvos gamintojais sumažinome lietuviškos produkcijos kainas, kad būtų skatinamas jos vartojimas ir augtų šalies ekonomika. Už šį atsakingą žingsnį atsidėkoti Lietuvos gamintojams jungiasi ir kiti verslai, kurie savo paslaugas atpigina „Išvien dėl Lietuvos“ kampanijoje dalyvaujančioms įmonėms. Stipri partnerystė, vienybė ir susitelkimas šiandien tampa Lietuvos ekonomikos varomosiomis jėgomis“, – pabrėžia lietuviško prekybos tinklo „Maxima LT“ generalinė direktorė Jolanta Bivainytė.

Į lietuviškos produkcijos kainų mažinimo kampaniją „Išvien dėl Lietuvos“ šiuo metu kartu su „Maxima“ yra įsitraukę net 80 Lietuvos gamintojų, kurie populiarių savo produkcijos gaminių reguliarias pardavimo kainas yra sumažinę 15 proc. Jau nuo šiandien atpigintos lietuviškos produkcijos krepšelis yra padidintas iki 800 prekių.

Solidarizuojasi su Lietuvos gamintojams

„Koronaviruso pandemija Lietuvos verslui iškėlė aibę išbandymų, kuriuos būsime pajėgūs įveikti tik solidarizuodamiesi. Palaikome iniciatyvos „Išvien dėl Lietuvos“ idėją ir dėkodami Lietuvos gamintojams norime prisidėti sumažinant jų veiklos kaštus, taip pat siūlome pasinaudoti papildomomis mūsų teikiamų paslaugų vertėmis“, – teigia telekomunikacijų bendrovės „Tele2” generalinis direktorius Petras Masiulis.

Visoms „Išvien dėl Lietuvos“ kampanijoje dalyvaujančioms įmonėms ir jų darbuotojams, kurie yra „Tele2” verslo klientai, dovanojama 100GB mobilaus interneto duomenų trims mėnesiams. Įmonėms, kurios nesinaudoja „Tele2” paslaugomis turės galimybę 3 mėnesius išbandyti ir naudotis „Tele2” paslaugomis visiškai nemokamai. Visiems „Išvien dėl Lietuvos“ partneriams „Tele2” siūlo atlikti įmonės ryšio bei interneto paslaugų infrastruktūros auditą, siekiant surasti jungtinius efektyvesnius sprendimus, kurie gali padėti verslui sumažinti kaštus bei užtikrinti paprastesnius veiklos procesus. Taip pat telekomunikacijų bendrovės „Tele2” teikiamame pakete Lietuvos gamintojams – išskirtinės sąlygos įsigyti išmaniąją „Enterprise Edition“ įrangą bei išskirtinai tik „Išvien dėl Lietuvos“ kampanijoje dalyvaujančių įmonių darbuotojams skirtos nuolaidos, renkantis interneto ir pokalbių planus.

Tiek pat, kiek yra atpiginta lietuviška produkcija, nuolaidas Lietuvos gamintojams suteiks didžiausia Lietuvoje reklamos agentūra „Sorbum LT“, kuri specializuojasi pirkėjo rinkodaros srityje ir prekybos tinkluose teikia prekių priežiūros bei kitas rinkodaros paslaugas. „Išgirdę apie pradėtą „Išvien dėl Lietuvos“ kampaniją, nedvejodami priėmėme sprendimą solidarizuotis su savo partneriais šiuo sudėtingu laikotarpiu ir kaip įmanoma padėti Lietuvos gamintojams padidinti jų produkcijos paklausą“, – teigė reklamos agentūros „Sorbum LT“ vadovas Giedrius Oliškevičius.

15 proc. netemperatūrinių krovinių sandėliavimo įkainius Lietuvos gamintojams, kurie dalyvauja „Išvien dėl Lietuvos“ kampanijoje, mažina logistikos bendrovė „NNL LT“. Taip pat bus suteikiamos papildomos nuolaidos už produkcijos pristatymus į prekybos tinklo „Maxima“ centrinius sandėlius. „Turime būti vieningi ir palaikyti vieni kitus, kad įveiktume COVID-19 krizės sunkumus. Solidariai mažiname savo paslaugų įkainius Lietuvos gamintojams, nes suprantame svarbų jų indėlį gelbstint lėtėjančią Lietuvos ekonomiką“, – pažymėjo logistikos bendrovės „NNL Termo“ direktorius Danielius Merkinas. 

Papildomą 10 proc. nuolaidą Lietuvos gamintojų įsigyjamoms reikmėms, skirtoms vidiniam biuro naudojimui, suteikia bene didžiausias Baltijos šalyse biuro ir mokyklinių prekių bei paslaugų asortimentą tiekiantis tinklas „Officeday“. „Prisidedame prie iniciatyvos „Išvien dėl Lietuvos“, nes jaučiame pareigą bei atsakomybę palaikyti savo partnerius, kurie ėmėsi reikšmingų veiksmų, kad kuo greičiau Lietuva išbristų iš COVID-19 krizės“, – teigė „Officeday“ direktorė Vaida Pacauskienė.

Pasiryžę veikti surėmę pečius

Lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ inicijuota kampanija „Išvien dėl Lietuvos“ yra norima paskatinti žmones rinktis Lietuvos gamintojų produkciją, kad suaktyvėsianti jos paklausa skatintų ir neleistų mažinti gamybos apimčių bei padėtų išsaugoti ar net sukurti naujas darbo vietas.

Skaičiuojama, kad perkant „Išvien dėl Lietuvos“ kampanijos prekes per mėnesį bendrai pirkėjai sutaupys daugiau nei 1,5 mln. eurų. Tarp atpigintų populiarių lietuviškų prekių daugiausia yra pieno produktų ir mėsos gaminių, duonos, sausos bakalėjos prekių, žuvies ir jos produktų, konditerijos ir kulinarijos gaminių, kosmetikos ir higienos priemonių. Sumažintų kainų lietuviškų prekių krepšelį parinko patys Lietuvos gamintojais. Šios prekės „Maximos“ parduotuvėse yra žymimos geltonomis etiketėmis ir ženkliuku „Išvien dėl Lietuvos“.

Lietuvos gamintojų atstovai akcentuoja, kad yra pasiryžę veikti surėmę pečius ir tęsti iniciatyvą, kol jaus vertę populiarinant Lietuvoje pagamintą produkciją, išsaugant darbo vietas įmonėse ir kol lietuviško prekybos tinklo klientai pirks šias prekes, jausdami kampanijos kuriamą vertę.

Kartu su „Maxima“ kampanijoje „Išvien dėl Lietuvos“ dalyvauja: „Acorus Calamus“, „Agaras“, „Alvo prekyba“, „Arimex“, „AR Maistas“, „Arvi kalakutai“, „Askovita“, „Baltic Champs“, „Biovela-Utenos mėsa“, „Crabro“, „Cosmoway“, „Daivida“, „Daisena“, „Daumantai“, „Dauparų žuvis“, „Dehidra“, „Delikatesas“, „Desė“, „Dora“, „Dzūkija“, „Eckes-Granini Lietuva“, „Edega“, „Elmera“, „Fazer Lietuva“, „Galinta ir partneriai“, „Geld Baltic“, „Geralda“, „Grigeo“, „Groward Group“, „Gudobelė“, „Gusania“, „Iceco žuvis“, „Kaišiadorių paukštynas“, „Kalnapilio-Tauro grupė“, „Kauno grūdai“, „Kavinuko prekyba“, „Kavos bankas“, „Kėdainių konservų fabrikas“, „Kietaviškių gausa“, „KIKA LT“, „Klaipėdos duona“, „Klaipėdos mėsinė“, „Klaipėdos pienas“, „Klingai“, „Krekenavos agrofirma“, „Lesta“, „Norvelita“, „Liūtukas ir Ko“, „Lukšių pieninė“, „Malsena“, „Mantinga“, „Mondelez Baltic“, „MV GROUP Production“, „Nematekas“, „Pieno žvaigždės“, „Rinkuškiai“, „Rokiškio pienas“, „Rusnės žuvis“, „Rūta“, „Salpronė“, „Samsonas“, „BIOK“, „Saldpack“, „Sauda“, „Skinija“, „Skonis ir kvapas“, „Straikas“, „Švenčionių vaistažolės“, „Švyturys-Utenos alus“, „Tavijuta“, „Ustukių malūnas“, „Vičiūnai“, „Vikeda“, „Varėnos pienelis“, „Vilkyškių pieninė“, „Vilniaus paukštynas“, „Vilniaus Pergale“, „Vilniaus konservai“, „Volfas Engelman“, „Žemaitijos pienas“.

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Seime skinasi kelią valstybinės vaistinės, paskutinis balsavimas – rudenį 1

Seimas po svarstymo pritarė Farmacijos įstatymo pataisoms, kurios įteisina valstybines vaistines. Už pataisas...

Prekyba
2020.06.30
Seimas į paplūdimius grąžino silpną alkoholį 4

Seimas kelių balsų persvara pritarė grupės parlamentarų siūlymui sušvelninti prekybą silpnu alkoholiu. Nuo...

Prekyba
2020.06.30
„Amazon“ antrus metus iš eilės – vertingiausias ženklas pasaulyje

„Amazon“ antrus metus iš eilės tituluojamas vertingiausiu pasaulio prekių ženklu, antrojoje pozicijoje...

Rinkodara
2020.06.30
Šiemetiniuose „Norfos mažmenos“ planuose – 15 mln. Eur investicijų

Šiemet „Norfos mažmena“ planuoja atidaryti 10 naujų ir atnaujintų prekybos centrų, į kuriuos ketina...

Prekyba
2020.06.30
Reklamos užsakovų boikotas „Facebook“ įgauna pagreitį 3

Vis daugiau didžiųjų pasaulinių prekių ženklų jungiasi prie reklamos boikoto socialiniame tinkle „Facebook“.

Rinkodara
2020.06.29
„Luminor“ komunikacijos vadove tapo I. Baltrušaitienė 5

Indrė Baltrušaitienė, neseniai pasitraukusi iš prekybos tinklo „Iki“ komunikacijos vadovės pareigų, tokias...

Rinkodara
2020.06.29
E. parduotuves atrado net mėsininkai ar bitininkai 

Per karantiną stipriai suintensyvėjo e. prekyba: kai kurios įmonės e. parduotuvę susikūrė vos per kelias...

Gazelė
2020.06.29
M. Velykis palieka reklamos agentūrą „TRUTH.“ 2

Reklamos agentūrą „TRUTH.“ (buvusi „McCann Vilnius“) palieka jos ilgametis kūrybos vadovas Mantas Velykis.

Rinkodara
2020.06.29
Centrinės prekybinės gatvės: pramogų pliūpsnis ir bankų atsitraukimas Premium

Svarbiausių sostinės prekybinių gatvių analizė atskleidžia, kad dabartinė padėtis yra šiek tiek prastesnė nei...

Prekyba
2020.06.29
Kelionių organizatorių įvaizdis – žemyn, prekybininkų – aukštyn Premium 1

Komunikacijos įtakos rodiklio analizė rodo, kad per pandemiją labiausiai krito kelionių organizatorių...

Rinkodara
2020.06.29
Didžiausia prekybos centrų valdytoja JK susidūrė su sunkumais

Neradus sutarimo su kreditoriais, prekybos centrų Jungtinėje Karalystėje (JK) valdytoja „Intu“ kompanijos...

Statyba ir NT
2020.06.27
Reklamdaviai nebenori taikstytis su neapykanta socialiniuose tinkluose 6

Pasaulinė plataus vartojimo prekių kompanija „Unilever“ paskelbė iki šių metų pabaigos atšaukianti savo...

Rinkodara
2020.06.27
Batų pardavėjai: jauni pirkėjai grįžta greičiau 1

Praėję metai didžiausiems avalynės prekybininkams buvo sėkmingi: pardavimus didino 10 iš 15-os įmonių, rodo...

Prekyba
2020.06.27
Ar pavyks atkurti 2,5 trln. USD vertės greitosios mados tiekimo grandinę? Premium 2

„Kaip, esu tikras, žinote, – buvo rašoma elektroniniame pranešime, – poveikis mažmeninei prekybai bus...

Pramonė
2020.06.27
LRT atsiskaito visuomenei: rengia specialią laidą 1

Visuomeninis transliuotojas LRT kasmet atsiskaito Seimui, o nuo pernai – ir Lietuvos visuomenei.

Rinkodara
2020.06.26
Lūkesčiai euro zonoje panašūs, tačiau vartotojai taupys ir išlaidaus skirtingai Premium

Koronaviruso pandemijai atlaisvinant savo gniaužtus, pasaulio gamyba bunda iš sąstingio. Ir nors tiek...

Pramonė
2020.06.26
Per gegužę mažmeninės prekybos įmonių apyvarta augo

Per gegužę, sušvelninus COVID-19 karantino sąlygas, mažmeninės prekybos įmonių apyvarta išaugo 17,5%.

Prekyba
2020.06.26
5 atvejai, kai sunku gauti nuomos subsidiją: kaip elgtis

Valstybės valdoma UAB „Investicijų ir verslo garantijos“ („Invega“) išskiria 5 kliuvinius, dėl kurių vis dar...

Statyba ir NT
2020.06.26
„About You“ pasirinko komunikacijos partnerius Baltijos šalyse

Į Lietuvą įžengusi Vokietijos e. platforma „About You“ žiniasklaidos planavimo ir reklamos partneriais...

Rinkodara
2020.06.25
Latvijoje uždaryti „Čili pica“ restoranai, priklausantys „Čilija Pizza“

Latvijoje uždaryti „Čili pica“ restoranai, priklausantys lietuviško holdingo „Čili holdings“ įmonei „Čilija...

Paslaugos
2020.06.25

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus