Produkciją atpiginusiems Lietuvos gamintojams – verslo partnerių nuolaidos

Reklama publikuota: 2020-06-12
svg svg

Lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ inicijuota kampanija „Išvien dėl Lietuvos“ solidarizuoja verslą. Spartesnį Lietuvos ekonomikos atsigavimą po COVID-19 krizės skatinančios iniciatyvos partnerių gretas papildo mobiliojo ryšio lyderė „Tele2”, didžiausia šalies reklamos agentūra „Sorbum LT“, logistikos paslaugų įmonė „NNL LT“ bei biuro reikmenis teikiantis „Officeday“ tinklas. Šios įmonės savo teikiamas paslaugas sumažintais įkainiais pasiūlys Lietuvos gamintojams, kurie kartu su „Maxima“ yra atpiginę lietuvišką produkciją.

„Ši iniciatyva yra pavyzdys, kaip Lietuvos verslas geba solidarizuotis, kad padėtų savo šaliai kuo greičiau atsigauti ir įveikti COVID-19 pandemijos sukeltus ekonominius sunkumus. Kartu su Lietuvos gamintojais sumažinome lietuviškos produkcijos kainas, kad būtų skatinamas jos vartojimas ir augtų šalies ekonomika. Už šį atsakingą žingsnį atsidėkoti Lietuvos gamintojams jungiasi ir kiti verslai, kurie savo paslaugas atpigina „Išvien dėl Lietuvos“ kampanijoje dalyvaujančioms įmonėms. Stipri partnerystė, vienybė ir susitelkimas šiandien tampa Lietuvos ekonomikos varomosiomis jėgomis“, – pabrėžia lietuviško prekybos tinklo „Maxima LT“ generalinė direktorė Jolanta Bivainytė.

Į lietuviškos produkcijos kainų mažinimo kampaniją „Išvien dėl Lietuvos“ šiuo metu kartu su „Maxima“ yra įsitraukę net 80 Lietuvos gamintojų, kurie populiarių savo produkcijos gaminių reguliarias pardavimo kainas yra sumažinę 15 proc. Jau nuo šiandien atpigintos lietuviškos produkcijos krepšelis yra padidintas iki 800 prekių.

Solidarizuojasi su Lietuvos gamintojams

„Koronaviruso pandemija Lietuvos verslui iškėlė aibę išbandymų, kuriuos būsime pajėgūs įveikti tik solidarizuodamiesi. Palaikome iniciatyvos „Išvien dėl Lietuvos“ idėją ir dėkodami Lietuvos gamintojams norime prisidėti sumažinant jų veiklos kaštus, taip pat siūlome pasinaudoti papildomomis mūsų teikiamų paslaugų vertėmis“, – teigia telekomunikacijų bendrovės „Tele2” generalinis direktorius Petras Masiulis.

Visoms „Išvien dėl Lietuvos“ kampanijoje dalyvaujančioms įmonėms ir jų darbuotojams, kurie yra „Tele2” verslo klientai, dovanojama 100GB mobilaus interneto duomenų trims mėnesiams. Įmonėms, kurios nesinaudoja „Tele2” paslaugomis turės galimybę 3 mėnesius išbandyti ir naudotis „Tele2” paslaugomis visiškai nemokamai. Visiems „Išvien dėl Lietuvos“ partneriams „Tele2” siūlo atlikti įmonės ryšio bei interneto paslaugų infrastruktūros auditą, siekiant surasti jungtinius efektyvesnius sprendimus, kurie gali padėti verslui sumažinti kaštus bei užtikrinti paprastesnius veiklos procesus. Taip pat telekomunikacijų bendrovės „Tele2” teikiamame pakete Lietuvos gamintojams – išskirtinės sąlygos įsigyti išmaniąją „Enterprise Edition“ įrangą bei išskirtinai tik „Išvien dėl Lietuvos“ kampanijoje dalyvaujančių įmonių darbuotojams skirtos nuolaidos, renkantis interneto ir pokalbių planus.

Tiek pat, kiek yra atpiginta lietuviška produkcija, nuolaidas Lietuvos gamintojams suteiks didžiausia Lietuvoje reklamos agentūra „Sorbum LT“, kuri specializuojasi pirkėjo rinkodaros srityje ir prekybos tinkluose teikia prekių priežiūros bei kitas rinkodaros paslaugas. „Išgirdę apie pradėtą „Išvien dėl Lietuvos“ kampaniją, nedvejodami priėmėme sprendimą solidarizuotis su savo partneriais šiuo sudėtingu laikotarpiu ir kaip įmanoma padėti Lietuvos gamintojams padidinti jų produkcijos paklausą“, – teigė reklamos agentūros „Sorbum LT“ vadovas Giedrius Oliškevičius.

15 proc. netemperatūrinių krovinių sandėliavimo įkainius Lietuvos gamintojams, kurie dalyvauja „Išvien dėl Lietuvos“ kampanijoje, mažina logistikos bendrovė „NNL LT“. Taip pat bus suteikiamos papildomos nuolaidos už produkcijos pristatymus į prekybos tinklo „Maxima“ centrinius sandėlius. „Turime būti vieningi ir palaikyti vieni kitus, kad įveiktume COVID-19 krizės sunkumus. Solidariai mažiname savo paslaugų įkainius Lietuvos gamintojams, nes suprantame svarbų jų indėlį gelbstint lėtėjančią Lietuvos ekonomiką“, – pažymėjo logistikos bendrovės „NNL Termo“ direktorius Danielius Merkinas. 

Papildomą 10 proc. nuolaidą Lietuvos gamintojų įsigyjamoms reikmėms, skirtoms vidiniam biuro naudojimui, suteikia bene didžiausias Baltijos šalyse biuro ir mokyklinių prekių bei paslaugų asortimentą tiekiantis tinklas „Officeday“. „Prisidedame prie iniciatyvos „Išvien dėl Lietuvos“, nes jaučiame pareigą bei atsakomybę palaikyti savo partnerius, kurie ėmėsi reikšmingų veiksmų, kad kuo greičiau Lietuva išbristų iš COVID-19 krizės“, – teigė „Officeday“ direktorė Vaida Pacauskienė.

Pasiryžę veikti surėmę pečius

Lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ inicijuota kampanija „Išvien dėl Lietuvos“ yra norima paskatinti žmones rinktis Lietuvos gamintojų produkciją, kad suaktyvėsianti jos paklausa skatintų ir neleistų mažinti gamybos apimčių bei padėtų išsaugoti ar net sukurti naujas darbo vietas.

Skaičiuojama, kad perkant „Išvien dėl Lietuvos“ kampanijos prekes per mėnesį bendrai pirkėjai sutaupys daugiau nei 1,5 mln. eurų. Tarp atpigintų populiarių lietuviškų prekių daugiausia yra pieno produktų ir mėsos gaminių, duonos, sausos bakalėjos prekių, žuvies ir jos produktų, konditerijos ir kulinarijos gaminių, kosmetikos ir higienos priemonių. Sumažintų kainų lietuviškų prekių krepšelį parinko patys Lietuvos gamintojais. Šios prekės „Maximos“ parduotuvėse yra žymimos geltonomis etiketėmis ir ženkliuku „Išvien dėl Lietuvos“.

Lietuvos gamintojų atstovai akcentuoja, kad yra pasiryžę veikti surėmę pečius ir tęsti iniciatyvą, kol jaus vertę populiarinant Lietuvoje pagamintą produkciją, išsaugant darbo vietas įmonėse ir kol lietuviško prekybos tinklo klientai pirks šias prekes, jausdami kampanijos kuriamą vertę.

Kartu su „Maxima“ kampanijoje „Išvien dėl Lietuvos“ dalyvauja: „Acorus Calamus“, „Agaras“, „Alvo prekyba“, „Arimex“, „AR Maistas“, „Arvi kalakutai“, „Askovita“, „Baltic Champs“, „Biovela-Utenos mėsa“, „Crabro“, „Cosmoway“, „Daivida“, „Daisena“, „Daumantai“, „Dauparų žuvis“, „Dehidra“, „Delikatesas“, „Desė“, „Dora“, „Dzūkija“, „Eckes-Granini Lietuva“, „Edega“, „Elmera“, „Fazer Lietuva“, „Galinta ir partneriai“, „Geld Baltic“, „Geralda“, „Grigeo“, „Groward Group“, „Gudobelė“, „Gusania“, „Iceco žuvis“, „Kaišiadorių paukštynas“, „Kalnapilio-Tauro grupė“, „Kauno grūdai“, „Kavinuko prekyba“, „Kavos bankas“, „Kėdainių konservų fabrikas“, „Kietaviškių gausa“, „KIKA LT“, „Klaipėdos duona“, „Klaipėdos mėsinė“, „Klaipėdos pienas“, „Klingai“, „Krekenavos agrofirma“, „Lesta“, „Norvelita“, „Liūtukas ir Ko“, „Lukšių pieninė“, „Malsena“, „Mantinga“, „Mondelez Baltic“, „MV GROUP Production“, „Nematekas“, „Pieno žvaigždės“, „Rinkuškiai“, „Rokiškio pienas“, „Rusnės žuvis“, „Rūta“, „Salpronė“, „Samsonas“, „BIOK“, „Saldpack“, „Sauda“, „Skinija“, „Skonis ir kvapas“, „Straikas“, „Švenčionių vaistažolės“, „Švyturys-Utenos alus“, „Tavijuta“, „Ustukių malūnas“, „Vičiūnai“, „Vikeda“, „Varėnos pienelis“, „Vilkyškių pieninė“, „Vilniaus paukštynas“, „Vilniaus Pergale“, „Vilniaus konservai“, „Volfas Engelman“, „Žemaitijos pienas“.

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Pritarta pataisoms dėl žurnalistų teisės neatlygintinai gauti duomenis

Seimas po svarstymo bendru sutarimu pritarė Visuomenės informavimo įstatymo ir lydimųjų teisės aktų...

Rinkodara
11:16
Naudota programinė įranga: vieni džiaugiasi nusipirkę pigiau, kiti net už dyka neimtų Premium

Jau keleri metai, kai ir Lietuvoje galima įsigyti naudotos programinės įrangos. Į dažnai girdimą klausimą –...

Gazelė
10:57
„Mid Europa Partners“ už e. komercijos platformą sumokėjo 100 mln. Eur 

Privataus kapitalo investuotojai „Mid Europa Partners“ susitarė su „MCI.Euroventures“ ir „Pigu“ bei „Hobby...

Prekyba
10:50
Ruošia pinigų gaudykles, bet greito pajamų atšokimo laukia ne visi  Premium

Atlaisvinimų išvakarėse nuo pandemijos nukentėję verslai nevienodai vertina savo galimybes atsigriebti,...

Finansai
08:59
Dar vienas regiono gigantų užėjimas: bandys pakartoti „Allegro“ sėkmės istoriją  Premium 1

Kaimyninėje rinkoje istorinį emitentą užauginę regiono privataus kapitalo žaidėjai grįžta su tikslu pakartoti...

Rinkos
05:45
Ateinančiam „Aldi“ Lietuvoje dirvą išpureno „Lidl“ Premium

Ketvirtas pasaulyje pagal apyvartą prekybos tinklas „Aldi“, planuojantis plėtrą Lietuvoje, vadovaujasi verslo...

Prekyba
05:45
Kovą pradėti ir baigti NT projektai Premium 4

Kovą Vilniuje pradėti statyti penki visiškai nauji daugiabučių projektai, mokslinių tyrimų bei automobilių...

Statyba ir NT
2021.03.31
Nepaisant prieštaravimų, Seime žadama kurti darbo grupę dėl žiniasklaidos savireguliacijos 1

Nepaisant dalies žiniasklaidos atstovų nepritarimo, Seimo Kultūros komitetas planuoja sudaryti darbo grupę...

Rinkodara
2021.03.31
Maisto tiekėjų ir pirkėjų reguliavimo įstatymų projektai – Seimo rankose

Vyriausybė trečiadienį patvirtino įstatymų projektus, reglamentuosiančius griežtesnę prekybos žemės ūkio ir...

Prekyba
2021.03.31
R. Štaras: gamintojai ir tiekėjai kelia kainas, jos augs ir mažmenoje Premium 1

Elektronikos ir buitinės technikos prekybos tinklo „Topo centras“ vadybininkai beveik visose kategorijose...

Prekyba
2021.03.31
„Influenceriai.lt“ apyvarta pernai augo 71%

Specializuota influencerių rinkodaros agentūra „Influenceriai.lt“ (UAB „Nuomonės lyderiai“) minėdama...

Rinkodara
2021.03.31
D. Liulys: lieku „Pigu“ akcininkas, labai tikiu šiuo verslu  Premium 1

E. parduotuvės „Pigu“ kontroliniam akcijų paketui perėjus iš Lenkijos fondo MCI į kito investuotojo „Mid...

Prekyba
2021.03.31
37 mln. Eur sandoris: „Pigu“ keliauja į naujo akcininko rankas, jungiasi su kita platforma Premium 11

Vieno didžiausių Centrinėje ir Rytų Europoje Lenkijos fondo MCI tikslas parduoti jam priklausančios e.

Prekyba
2021.03.31
Keičiasi TV3 komunikacijos vadovė

„TV3 grupės“ komunikacijos vadove nuo balandžio 1 d. tampa Justė Razbadauskytė. Ji keičia pastaruosius...

Rinkodara
2021.03.31
E.prekyba. Kaip sugauti sėkmės paukštę? Premium

Pandemijos metu vis daugiau įmonių savo paslaugas pristato internete, todėl natūraliai didėja konkurencija.

Tinklalaidės
2021.03.31
Tiekimas trūkinėja: vieni susirinko konkurentų paliktus dviračius, kiti – bent jų grandines Premium

Kovą ištikęs dviračių pirkimas beveik deja vu – per pastaruosius metus dviračių pardavėjai nebe pirmą kartą...

Gazelė
2021.03.31
Dėl vartotojų teisių pažeidimų „Kesko Senukams Digital“ – bauda 7

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba išnagrinėjo skundus dėl UAB „Kesko Senukai Digital“ pažeidimų ir...

Prekyba
2021.03.30
 Vandeninės metalo dangos – tvarumo siekiančiam verslui Verslo tribūna

Pasirinkę vandenines metalo dangas galite padaryti savo verslą tvaresnį neaukodami kokybės.

Prekyba
2021.03.30
Kovą – 1% išankstinė mėnesio infliacija

Lietuvoje kovą, išankstiniais vertinimais, mėnesio infliacija, apskaičiuota pagal su kitomis Europos Sąjungos...

Prekyba
2021.03.30
„Telia“ pradeda prekybą naudotais ir atnaujintais telefonais

„Telia“ Lietuvoje pradeda prekiauti atnaujintais (angl. refurbished) telefonais. Šie mažai naudoti išmanieji,...

Technologijos
2021.03.30

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku