2020-03-30 08:45

Naujas e. prekybos žaidėjas: taikėsi į restoranus, tačiau tapo „Barboros“ konkurentu

Donaldas Andziulis, „Foodnet“ rinkodaros ir komunikacijos vadovas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Donaldas Andziulis, „Foodnet“ rinkodaros ir komunikacijos vadovas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Įspūdingu tempu dėl karantino stiebiantis e. prekybai, daugėja ir rinkos dalyvių. Šaldytų ir atvėsintų maisto produktų e. platforma „Foodnet.lt“, planavusi su bandomąja versija startuoti balandį, pakoregavo veiklos modelį ir jau vykdo pardavimus.

Donaldas Andziulis, vienas startuolio „Foodnet.lt“ steigėjų, rinkodaros ir komunikacijos vadovas, VŽ teigia, kad e. parduotuvę kūrė kaip platformą, kurioje pardavinėti produktus galėtų įvairūs didmenininkai, gamintojai, tiekėjai.

Įsisiūbuojant koronavirusui ir pasikeitus situacijai, matydami išaugusį e. prekybos poreikį, startuolio įkūrėjai ne tik pradėjo veiklą anksčiau, bet ir pakoregavo veiklos modelį.

52795
130817
52791