Naujas e. prekybos žaidėjas: taikėsi į restoranus, tačiau tapo „Barboros“ konkurentu
Donaldas Andziulis, vienas startuolio „Foodnet.lt“ steigėjų, rinkodaros ir komunikacijos vadovas, VŽ teigia, kad e. parduotuvę kūrė kaip platformą, kurioje pardavinėti produktus galėtų įvairūs didmenininkai, gamintojai, tiekėjai.
Įsisiūbuojant koronavirusui ir pasikeitus situacijai, matydami išaugusį e. prekybos poreikį, startuolio įkūrėjai ne tik pradėjo veiklą anksčiau, bet ir pakoregavo veiklos modelį.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai