2020-01-14 14:09

Studija: TOP 10 vartojimo tendencijų 2020 m.

Charles Platiau („Reuters“) nuotr.
Charles Platiau („Reuters“) nuotr.
Tarptautinės tyrimų bendrovės „Euromonitor International“ išleistoje kasmetinėje studijoje identifikuojamos naujos ir greitai populiarėjančios tendencijos, turėsiančios didžiausią reikšmę 2020 metais. Prognozuojama, kad šios, su klientų vertybėmis susijusios tendencijos, skatins verslus globaliu mastu keistis.  

Pirmoji ekspertų išskirta tendencija susijusi su dirbtiniu intelektu: pradedame vis labiau įsileisti robotus į savo kasdienybę, suvokdami, kad dirbtinis intelektas gali atlikti tam tikras užduotis, kurias anksčiau atlikdavo žmonės. Absoliučiai pasitikėsime šia technologija praėjus dar daugiau laiko, tačiau jau dabar mums priimtina, kuomet dirbtinio intelekto veikiami robotai suteikia mums daugiau komforto, patogumo ir gerovės. Manoma, kad karta, užaugsianti su technologijomis, kurios jau yra jų gyvenimo dalis, neteiks reikšmės skaitmeninio ir fizinio intelekto skirtumams. Populiarėja tokie produktai kaip Kinijos „Ubtech Robotics Incis“ siūlomas žaislinis robotas „Alpha Mini“, gebantis linksminti vaikus ir palaikyti jiems draugiją.

Antra, mes norime judėti didmiesčiuose lanksčiai ir pageidaujame turėti personalizuotus su transportavimu susijusius pasiūlymus. Ryški tendencija – vartotojams svarbu laisvai judėti perpildytuose miestuose jiems labiausiai patinkančiu būdu. Mobilumas be trukdžių (angl. frictionless mobility) yra reikšmingas lūkestis, todėl vartotojai naudojasi navigacijos programėlėmis, planuodami savo keliones. Jiems svarbūs realiu laiku įvykstantys atnaujinimai, kaip geriau nuvykti iš taško A į tašką B, nepriklausomai nuo to, ar tai būtų traukinys, taksi, elektrinis dviratis, motoroleris, sraigtasparnis ar jų visų kombinacija. Vartotojai nori, kad jų judėjimas miestuose būtų personalizuotas, atsižvelgiant į asmeninius jų poreikius, kurių prioriteto viršūnėje automobilio jau nėra.

52795
130817
52791