2019-06-10 12:02

G. Fernstromas: nuoširdžiai tikiu, kad „Rimi“ e. komercija gali būti pelninga

Gustavas Fernstromas, „Rimi Baltic“ rinkodaros ir verslo plėtros direktorius. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Gustavas Fernstromas, „Rimi Baltic“ rinkodaros ir verslo plėtros direktorius. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Gustavas Fernstromas, „Rimi Baltic“ rinkodaros ir verslo plėtros vadovas, atsakingas už e. komercijos plėtrą Baltijos šalyse, interviu VŽ pasakoja apie pagrindinės įmonės „ICA Gruppen“, kuri Švedijoje turi populiariausią e. parduotuvę, patirtį, šiuo metu kuriamą daugiakanalės prekybos koncepciją ir siekį savo klientams iki 2020 m. pateikti didžiąją dalį „Rimi“ asortimento internete.
„Rimi Lietuvos“ nuostolis 2018 m. sudarė 2,99 mln. Eur ir buvo dar šiek tiek didesnis nei 2017 m., kai šis skaičius sudarė 2,81 mln. Eur. Giedrius Bandzevičius, „Rimi Lietuvos“ generalinis direktorius, VŽ minėjo, kad viena priežasčių, lėmusių prastesnį grynojo pelno rodiklį, – intensyvus pasiruošimas sparčiai ateities plėtrai ir e. prekybai. Papasakokite plačiau apie „Rimi“ e. komercijos strategiją.

Visose trijose Baltijos šalyse e. prekybą pradėsime iki 2020 m., vienoje iš šalių greičiausiai internetinę parduotuvę paleisime dar šių metų pabaigoje.

52795
130817
52791