2019-03-25 13:35

Centrinėje Briuselio stotyje „Lidl“ atidarė „pop-up“ sodą

Bendrovės nuotr.
Bendrovės nuotr.
Žemų kainų tinklas „Lidl“ Belgijos sostinėje esančioje centrinėje stotyje įrengė laikiną sodą. Ši koncepcija pasirinkta siekiant pirkėjams parodyti, kokių sodo prekių siūloma mažmenininko parduotuvėse.

Laikinas sodas gausiai lankomoje vietoje įrengtas kelioms dienoms: nuo praėjusio ketvirtadienio iki šio antradienio.

Ekspozicijoje gausu sodo baldų, gultų, augalų priežiūros įrankių, gyvatvorių žirklių, skėčių nuo saulės.

VŽ rašė, kad prekybininkai ieško naujų būdų pritraukti klientų dėmesį. Plačiau taikomi elektroninės komercijos sprendimai, nauji parduotuvių formatai ir privačios etiketės prekių populiarėjimas yra svarbiausios šių metų prekybos sektoriaus tendencijos.

Fizinės parduotuvės evoliucionuoja įvairiomis kryptimis, vis daugiau prekybininkų erdves išnaudoja technologijoms, klientų aptarnavimo modeliams išbandyti. 2018 m. daugelio prekybininkų parduotuvių plotai mažėjo. IKEA, „Barnes & Noble“, „Nike“ atidarė arba paskelbė planus atidaryti mažesnio formato parduotuvių. IKEA siekia patenkinti klientų miestiečių poreikius. „Nike“ kuria jaukios „Nike Live“ koncepcijos parduotuves savo „NikePlus“ klientams, kurie gali pasiimti internetu užsakytas prekes parduotuvėje įrengtose spintelėse.

52795
130817
52791