2019-01-03 04:45

Kaip „Zara“ ir H&M aplenkė „Benetton“

Morteza Nikoubazl („Reuters“) nuotr.
Morteza Nikoubazl („Reuters“) nuotr.
Prieš 25 metus vienu svarbiausių greitosios mados lyderių buvo „Benetton“ – prekės ženklas, kurį šiandien žino ne visi mada besidomintys paaugliai. Jie kur kas dažniau lankosi Ispanijos įmonei „Inditex“ priklausančios „Zaros“ ir švedų „Hennes & Mauritz“ parduotuvėse.

Šeimos valdoma Europos įmonių grupė „Benetton“, neatsižvelgiant į klestėjimą, kuris liko praeityje, vis dar yra reikšminga drabužių verslo dalyvė. Jaunus pirkėjus ji šturmuoja visose pagrindinių gatvių parduotuvėse ir visuose pasaulio prekybos centruose. Inovacijos, automatizavimas ir protingai plėtojamas prekės ženklas yra šios bendrovės stiprybės. Vienas pirmųjų mano, kaip „Financial Times“ korespondento Milane, interviu 1994 m. buvo pokalbis su Luciano Benettonu – vyriausiu iš keturių vaikų, 1955 m. sukūrusių šį verslą. Interviu vyko elegantiškoje šios įmonių grupės XVI a. viloje šalia Treviso. Iš ten jis vadovavo daugybei gamyklų ir 7.000 parduotuvių 110 šalyse.

52795
130817
52791