Kaip „Zara“ ir H&M aplenkė „Benetton“

Šeimos valdoma Europos įmonių grupė „Benetton“, neatsižvelgiant į klestėjimą, kuris liko praeityje, vis dar yra reikšminga drabužių verslo dalyvė. Jaunus pirkėjus ji šturmuoja visose pagrindinių gatvių parduotuvėse ir visuose pasaulio prekybos centruose. Inovacijos, automatizavimas ir protingai plėtojamas prekės ženklas yra šios bendrovės stiprybės. Vienas pirmųjų mano, kaip „Financial Times“ korespondento Milane, interviu 1994 m. buvo pokalbis su Luciano Benettonu – vyriausiu iš keturių vaikų, 1955 m. sukūrusių šį verslą. Interviu vyko elegantiškoje šios įmonių grupės XVI a. viloje šalia Treviso. Iš ten jis vadovavo daugybei gamyklų ir 7.000 parduotuvių 110 šalyse.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai