2018-10-30 14:36

Privati etiketė: rinkos dalis auga, „Lidl“ keičia standartus

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
„Nielsen“ duomenimis, šiemet sausį–rugpjūtį mažmeninės prekybos tinklų parduotuvėse privačių prekės ženklų (PPŽ) prekių pardavimai sudarė apie 15%. Ryškiausia metų tendencija – daugėja aukštesnės kokybės privačios etiketės produktų.

Žaneta Simonaitytė, „Nielsen“ paslaugų mažmeninės prekybos tinklams vadovė Baltijos šalims, VŽ sako, kad PPŽ pardavimų dalis, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, natūraliai auga, tam įtakos turi besiplečiantis „Lidl“ tinklas, kuriame daugiausia pardavimų sudaro privačiomis etiketėmis pažymėtos prekės.

Tarp „Nielsen“ audituojamų kategorijų lyderis pagal PPŽ pardavimus šiemet išliko gyvūnų maistas, kuriam teko ketvirtadalis pardavimų. Nuo jo kiek atsiliko, tačiau pozicijas pirmajame trejetuke išlaikė popierius ir jo gaminiai, taip pat perdirbta mėsa ir žuvis.

52795
130817
52791