Privati etiketė: rinkos dalis auga, „Lidl“ keičia standartus

Žaneta Simonaitytė, „Nielsen“ paslaugų mažmeninės prekybos tinklams vadovė Baltijos šalims, VŽ sako, kad PPŽ pardavimų dalis, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, natūraliai auga, tam įtakos turi besiplečiantis „Lidl“ tinklas, kuriame daugiausia pardavimų sudaro privačiomis etiketėmis pažymėtos prekės.
Tarp „Nielsen“ audituojamų kategorijų lyderis pagal PPŽ pardavimus šiemet išliko gyvūnų maistas, kuriam teko ketvirtadalis pardavimų. Nuo jo kiek atsiliko, tačiau pozicijas pirmajame trejetuke išlaikė popierius ir jo gaminiai, taip pat perdirbta mėsa ir žuvis.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai