2020-06-09 19:38

„Liūtukas ir Ko“ plėtrai ruošiasi iš anksto

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Šaldytos produkcijos gamintojos UAB „Liūtukas ir Ko“ apyvarta per patį pandemijos piką kilo 40%. Bendrovei pavyko susitvarkyti su neįprasta situacija, išaugusiais užsakymų kiekiais. Įmonė neatsisako investicinių planų, bus tęsiamas gamybos automatizavimas, o ateityje mąstoma ir apie pajėgumų plėtimą.

2019 m. koldūnus ir kitą šaldytą produkciją gaminantis „Liūtukas ir Ko“ gavo 5,73 mln. Eur pajamų, kai 2018 m. – 5,55 mln. Eur, o jo grynasis pelnas, 2018 m. siekęs 56.822 Eur, pernai augo iki 143.312 Eur.

Išaugino pasiūlą

Valdemara Rita Kazlauskienė, „Liūtuko ir Ko“ direktorė, pripažįsta, kad metai prasidėjo sumaištimi, kurią sukėlė koronaviruso pandemija.

52795
130817
52791