„Utenos trikotažas“ atsispyrė nuo dugno, „Šatrijos“ turtui – pirkėjų paieška

„Šiandien mūsų gamykloje įdarbinta visa įranga, turime žymų užsakymų augimą 2025–2026 m. O restruktūrizavimo plano vykdymas leidžia žiūrėti į ateitį optimistiškai“, – „Verslo žinioms“ teigia Nomeda Kaučikienė, SBA grupės bendrovės „Utenos trikotažas“ vadovė.
Vadovės aiškinimu, amortizuoti pardavimų svyravimus ir atsispirti nepalankioms permainoms padeda daugiau kaip pusę amžiaus skaičiuojantis „Utenos trikotažo“ drabužių prekių ženklas. Yra parengta nauja jo strategija. O asortimentą stiprina bendradarbiavimas su žinomais Lietuvos dizaineriais, kuriant naujas kolekcijas.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai