„Tupperware“ prašosi bankroto
Papildyta informacija apie pajamas ir nuostolį
Bendrovės produkcijos pardavimai pastaraisiais metais smuko, ji jau anksčiau perspėjo abejojanti savo galimybėmis toliau tęsti veiklą.
„Per pastaruosius kelerius metus sudėtinga makroekonominė aplinka turėjo rimtą poveikį įmonės finansinei būklei“, – kompanijos pranešime cituojama Laurie Ann Goldman, „Tupperware Brands Inc.“ prezidentė ir generalinė direktorė.
Ji pabrėžia, kad bendrovė taip pat sieks teismo pritarimo, kad būtų palengvintas verslo pardavimo procesas, kadangi nori apsaugoti savo kultiniu vadinamą prekės ženklą. Taip pat tikimasi toliau tęsti „Tupperware“ transformaciją į skaitmeninę, technologijomis grindžiamą bendrovę.
„Praėjusiais metais paskyrus naują vadovų komandą, „Tupperware“ įgyvendino strateginį veiklos modernizavimo planą, sustiprino daugiakanalės prekybos galimybes ir padidino efektyvumą, kad paskatintų augimą. Bendrovė padarė didelę pažangą ir ketina tęsti šį svarbų pertvarkos darbą“, – rašoma kompanijos interneto svetainėje publikuotame pranešime.
Bendrovė pradėjo veiklą 1946 m., kai chemikas Earlas Tupperis ėmėsi lanksčių plastiko gaminių gamybos po Didžiosios depresijos. Vėliau lanksčią hermetiškai sandarią pakuotę jis užpatentavo.
Per beveik 80 veiklos metų bendrovės produkcija buvo realizuojama daugiausia per nepriklausomų pardavėjų tiesioginius pardavimus. Remiantis reguliavimo institucijų pateiktais dokumentais, 2022 m. bendrovė turėjo daugiau nei 300.000 nepriklausomų pardavėjų, rašo „Bloomberg“.
Naujausioje 2023 m. trečiojo ketvirčio ataskaitoje „Tupperware“ nurodo, kad jos ketvirčio pajamos sudarė 259,6 mln. USD, t. y. 14% mažiau nei tuo pačiu laikotarpiu prieš metus. Ketvirčio grynieji nuostoliai siekė 55,8 mln. USD.
Oficialus „Tupperware“ produkcijos platintojas Lietuvoje – UAB „Tvarkos linija“.