Siūlymas – investuoti į vandeniliu varomų valčių gamybą

„Tai reiškia, kad kiekvienas gali tapti bendrovės bendraturčiu“, – „Electrify H2“ pranešimą cituoja db.lv.
Agris Amolinšas, „Electrify H2“ generalinis direktorius primena, kad Europos Sąjunga (ES) siekia iki 2050 m. tapti neutrali klimato atžvilgiu. O šiuo metu 25% visų išmetamų teršalų sudaro transporto teršalai. Tačiau motorlaivių segmente trūksta transporto priemonių, kurios atitiktų tvaraus judumo sprendimų kriterijus, nėra vandeniliu varomų vandens transporto priemonių pasiūlos.
Bendrovė kuria vandenilio molekulių technologija pagrįstą motorinę valtį, kurios vienintelis šalutinis produktas yra švarus vanduo.
Kristapso Dambio, „Electrify H2“ vyriausiojo inžinieriaus teigimu, dėl vandenilio technologijos jų motorinės valtys bus gerokai pranašesnės už valtis, kuriose įrengtas tik elektros variklis. Jomis bus galima įveikti didesnius atstumus ir atlikti daugiau energijos reikalaujančias užduotis. Šių valčių priežiūros išlaidos bus mažesnės nei iškastiniu kuru varomo antžeminio transporto.
Bendrovė planuoja, kad didelė dalis laivo komponentų bus gaminama Skultėje, netoli Rygos.
Investicijų pritraukimas per „CrowdedHero“ truks du mėnesius. Mažiausia investicija į projektą yra 115 Eur, o tikėtina dividendų grąža – ne mažiau kaip 40% nuo 2026 m. pelno.
Jeigu planuojamas investicijas per sutelktinio finansavimo platformą pavyks surinkti, tikimasi, jog per ateinančius penkerius metus investicijos vandeniliu varomų valčių gamybą padidės nuo septynių iki dešimties kartų.
„Electrify H2“ įregistruota šių metų kovo mėnesį, jos akcinis kapitalas – 35.000 Eur.
Vienintelė bendrovės savininkė „Electrify“ užsiima serijinių krovininių mikroautobusų pertvarkymu į elektrinius keleivinius mikroautobusus. Bendrovės 2022 m. finansinės atskaitomybės dokumentų dar nėra pateikusi. 2021 m. jos pardavimo pajamos sudarė 1,64 mln. Eur, pelnas – 529.112 Eur.
Akcininkai – trys fiziniai asmenys.