2020-11-28 10:01

Apie lietuvišką drabužių produkciją – FT, „Vogue“, „Daily mail“

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Gausiai eksportuojama Lietuvos aprangos gamintojų produkcija ne kartą susilaukė milžinišką auditoriją turinčios žiniasklaidos, tokios kaip „Vogue“, „Daily Mail“ ar „Financial Times“ (FT) dėmesio. Lietuvos aprangos ir tekstilės įmonių asociacija (LATIA) pateikia keletą tokių atvejų.

Prekės ženklų žinomumą ir įmonių pardavimų augimą labiausiai didina įžymių pasaulio žmonių arba įtakingų žurnalistų įsigyti lietuviški gaminiai, teigia populiarumo susilaukusių įmonių atstovai.

Vilniečių Vitos ir Justino Murauskų įkurta lino tekstilės įmonė „Magic Linen“ sulaukė ypatingo užsienio žiniasklaidos dėmesio po to, kai Sasekso hercogienė Meghan Markle pasirodė viešumoje vilkėdama lietuvių kurtą suknelę.

M. Markle dažnai pavadinama stiliaus ikona, tad užsienio žiniasklaidai aprašius iš pažiūros kuklią lininę suknelę, visų akys buvo nukreiptos į Lietuvą. Apie tai rašė mados žurnalas „Vogue“, Jungtinės Karalystės dienraštis „Daily Mail“, daugelis kitų populiarių pasaulio portalų.

Lietuviškus paltus kuriančio prekės ženklo „inAVATI“ gaminys sužibėjo prestižiniame verslo, finansų, ekonomikos ir politikos dienraščio FT priede „How to Spend It“. Prabangaus gyvenimo būdo žurnalų etalonu laikomo priedo žurnalistė „inAVATI“ klasikinio stiliaus paltą vadina geriausiu savo pirkiniu, kurio nuotraukai skiriamas atskiras leidinio puslapis.

Prestižinis žurnalas „Monocle“, kuris interneto versijoje siūlo pasiklausyti ir audio bei video transliacijų, straipsnyje bei vienoje iš radijo programų aptarė Lietuvos tekstilės ir drabužių sektoriaus potencialą. Pasak leidinio žurnalistų, menkai pasaulyje žinoma Lietuvos pramonė siuva pasaulio lyderiams, prabangos prekių ženklams.

Pagrindinis dėmesys, anot „Monocle“, Lietuvos tekstilės ir drabužių pramonėje yra skiriamas kokybei. Pavyzdžiui, UAB „LTM Garments“ eskizus paverčia realiu produktu per 6-12 mėnesių. Tai reiškia, kad klientų, kuriuos įmonė gali kokybiškai aptarnauti, skaičius yra ribotas.

Užsienio žiniasklaidos dėmesio susilaukė ir žinia, jog pasaulinė aplinkosaugos organizacija „Greenpeace“ pripažino SBA grupės bendrovę „Utenos trikotažas“ pirmąja ir kol kas vienintele visame pasaulyje, atitinkančia „Greenpeace“ tekstilės gamybos standartą.

„Lietuvos įmonė taip pat tapo ir vienintele organizacijos gamybos partnere globaliu mastu – Utenoje pradėta naujos „Greenpeace“ kolekcijos gamyba“, – rašoma mados, aprangos ir tekstilės sektoriaus internetinių platformų tinkle „FashionatingWorld“. 

52795
130817
52791