Apie lietuvišką drabužių produkciją – FT, „Vogue“, „Daily mail“

Gausiai eksportuojama Lietuvos aprangos gamintojų produkcija ne kartą susilaukė milžinišką auditoriją turinčios žiniasklaidos, tokios kaip Vogue, Daily Mail ar Financial Times (FT) dėmesio. Lietuvos aprangos ir tekstilės įmonių asociacija (LATIA) pateikia keletą tokių atvejų.
Prekės ženklų žinomumą ir įmonių pardavimų augimą labiausiai didina įžymių pasaulio žmonių arba įtakingų žurnalistų įsigyti lietuviški gaminiai, teigia populiarumo susilaukusių įmonių atstovai.
Vilniečių Vitos ir Justino Murauskų įkurta lino tekstilės įmonė Magic Linen sulaukė ypatingo užsienio žiniasklaidos dėmesio po to, kai Sasekso hercogienė Meghan Markle pasirodė viešumoje vilkėdama lietuvių kurtą suknelę.
M. Markle dažnai pavadinama stiliaus ikona, tad užsienio žiniasklaidai aprašius iš pažiūros kuklią lininę suknelę, visų akys buvo nukreiptos į Lietuvą. Apie tai rašė mados žurnalas Vogue, Jungtinės Karalystės dienraštis Daily Mail, daugelis kitų populiarių pasaulio portalų.
Lietuviškus paltus kuriančio prekės ženklo inAVATI gaminys sužibėjo prestižiniame verslo, finansų, ekonomikos ir politikos dienraščio FT priede How to Spend It. Prabangaus gyvenimo būdo žurnalų etalonu laikomo priedo žurnalistė inAVATI klasikinio stiliaus paltą vadina geriausiu savo pirkiniu, kurio nuotraukai skiriamas atskiras leidinio puslapis.
Prestižinis žurnalas Monocle, kuris interneto versijoje siūlo pasiklausyti ir audio bei video transliacijų, straipsnyje bei vienoje iš radijo programų aptarė Lietuvos tekstilės ir drabužių sektoriaus potencialą. Pasak leidinio žurnalistų, menkai pasaulyje žinoma Lietuvos pramonė siuva pasaulio lyderiams, prabangos prekių ženklams.
Pagrindinis dėmesys, anot Monocle, Lietuvos tekstilės ir drabužių pramonėje yra skiriamas kokybei. Pavyzdžiui, UAB LTM Garments eskizus paverčia realiu produktu per 6-12 mėnesių. Tai reiškia, kad klientų, kuriuos įmonė gali kokybiškai aptarnauti, skaičius yra ribotas.
Užsienio žiniasklaidos dėmesio susilaukė ir žinia, jog pasaulinė aplinkosaugos organizacija Greenpeace pripažino SBA grupės bendrovę Utenos trikotažas pirmąja ir kol kas vienintele visame pasaulyje, atitinkančia Greenpeace tekstilės gamybos standartą.
Lietuvos įmonė taip pat tapo ir vienintele organizacijos gamybos partnere globaliu mastu Utenoje pradėta naujos Greenpeace kolekcijos gamyba, rašoma mados, aprangos ir tekstilės sektoriaus internetinių platformų tinkle FashionatingWorld.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Pramonė
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti