2019-01-18 16:00

Dalyvavimas parodose: jei jau važiuojama, tai ne puse kojos

 Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Metų pradžioje verslas jau žino mugių ir parodų, kuriose dalyvaus, tvarkaraštį. Smulkieji planuoja gamybą, kad turėtų pakankamai produkcijos prekiauti mugėse, o išsiruošę produkcijos pristatyti į tarptautines parodas, tikisi, kad investicija atsipirks radus naujų partnerių.

Parodų senbuviai primena naujokams, kad, neatsižvelgiant į investicijas, kurios ypač pirmamečiams dalyviams atrodo didelės, dalyvavimas tarptautinėse parodose atsiperka ne iš karto. Įprasta matematika – dalyvavimas parodose eksporto ryšiais virsta po trijų keturių parodų, o ir pagrindinis darbas nudirbamas po parodos, kai užmegzti kontaktai gali virsti realiais pardavimais. Svarbu tiems, kurie buvo susidomėję, priminti apie save.

Bet pasitaiko ir netikėtos sėkmės – ne vienas „Gazelės“ pašnekovas yra prasitaręs apie kirbančią nuojautą, kad gali pavykti, nes niekad nežinai, už kurio kampo gali laukti geras partneris.

52795
130817
52791