2020-12-25 10:03

Kelionių agentams 2021 m. teks „informacijos fontano“ vaidmuo

Tailandas Pauliaus Čiulados (VŽ) nuotr.
Tailandas Pauliaus Čiulados (VŽ) nuotr.
Kelionių agentai dėl COVID19 krizės 2021 m. taps visos informacijos šaltiniu. Tokią prognozę pateikia kelionių technologijų kompanija „Amadeus“, nurodydama, kad pandemija padėjo išryškinti ypatingai svarbų kelionių agentų vaidmenį.

„Kiekvienas, kuris neturėjo kelionių agento 2020 m. tikriausiai dėl to apgailestavo“, – vardydama ateities kelionių tendencijas teigia „Amadeus“ .

„Jei jums teko pasikeisti kelionę arba savarankiškai susidoroti su dideliu kelionės trukdžiu, tikriausiai suprantate, kodėl naudinga turėti kelionių agentą. Taigi nenuostabu, kad mūsų tyrimas atskleidė, jog 40% keliautojų visame pasaulyje tikisi, kad jų kelionių agentai bus šalia, kad išspręstų problemas bei pateiktų daugiau rekomendacijų“, – skelbia „Amadeus“.

Kompanijos teigimu, per pandemiją tvyrantis didelis neapibrėžtumas ir kas savaitę kintančios karantino taisyklės kelionių agentams yra šansas tapti neįkainojamais ir nepakeičiamais informacijos „fontanais“.

Apie 2021-ųjų keliones

„Amadeus“ prognozuoja, kad žmonių noras keliauti kitais metais išliks nesumažėjęs ir galbūt dėl COVID-19 įtakos sustiprės.

Tai turėtų paskatinti kelionių industriją ir regionų bei nacionalines vyriausybes greitai kurti naujoves bei padaryti keliones saugesnes, patogesnes ir malonesnes.

„Amadeus“ apklausos atskleidė, kad daugiau nei pusė (55%) keliautojų keliautų 14-a ar daugiau dienų, o 60% tikisi per metus nuvažiuoti į keletą kelionių.

„2020 m. visiems jau šiek tiek pabodo sėdėti namuose ir svajoti apie kitą savo išvyką. 2021 m. yra laikas tą svajonę paversti kūnu“, – mano kelionių technologijų kompanija.

Ji prognozuoja, kad norėdami kompensuoti prarastą laiką, žmonės planuodami keliones 2021 m. greičiausiai imsis „didžiųjų svajonių“ įgyvendinimo, keliautojai ieškos unikalių įspūdžių, rinksis mažiau skrydžių, bet leis sau kažkur pabūti ilgiau, kad galėtų geriau išnaudoti kelionę.

Sunkumai pažadino gerumą

Keliautojai taip pat ištroškę daryti gera. Neseniai atlikta apklausa atskleidė, kad 68% apklaustųjų nori, jog kelionėms išleisti jų pinigai grįžtų bendruomenei.

„2020 m. turėjome laiko apmąstyti tai, ką praradome – kelionės skatina empatiją, skatina ryšius ir kuria draugystę. Kelionės taip pat gali atnešti vertingą ekonominę plėtrą tolimoms bendruomenėms ir padėti keliautojams mokytis iš unikalių kultūrų bei skirtingų gyvenimo būdų. 2021 m. pamatysime keliautojus, norinčius kuo greičiau vėl pasinaudoti šiais kelionių teikiamais privalumais ir kompensuoti prarastą laiką“, – pranašauja „Amadeus“.

Kompanija prognozuoja, kad 2021 aisias kelionių aistra  bus stipresnė nei bet kada.

„Tai bus atsinaujinimo metai, kai pasaulis vėl susijungs. Tačiau žmonės atsakingiau žiūrės į savo keliavimo būdą, jie norės kuo labiau sumažinti savo kelionės paliekamą pėdsaką ir įsitikinti, kad jų buvimas daro teigiamą poveikį priimančiajai vietovei“, – skelbia „Amadeus“.

52795
130817
52791