Kelionių agentams 2021 m. teks „informacijos fontano“ vaidmuo

Publikuota: 2020-12-25
Tailandas Pauliaus Čiulados (VŽ) nuotr.
svg svg
Tailandas Pauliaus Čiulados (VŽ) nuotr.
„Verslo žinios“

Kelionių agentai dėl COVID19 krizės 2021 m. taps visos informacijos šaltiniu. Tokią prognozę pateikia kelionių technologijų kompanija „Amadeus“, nurodydama, kad pandemija padėjo išryškinti ypatingai svarbų kelionių agentų vaidmenį.

„Kiekvienas, kuris neturėjo kelionių agento 2020 m. tikriausiai dėl to apgailestavo“, – vardydama ateities kelionių tendencijas teigia „Amadeus“ .

„Jei jums teko pasikeisti kelionę arba savarankiškai susidoroti su dideliu kelionės trukdžiu, tikriausiai suprantate, kodėl naudinga turėti kelionių agentą. Taigi nenuostabu, kad mūsų tyrimas atskleidė, jog 40% keliautojų visame pasaulyje tikisi, kad jų kelionių agentai bus šalia, kad išspręstų problemas bei pateiktų daugiau rekomendacijų“, – skelbia „Amadeus“.

Kompanijos teigimu, per pandemiją tvyrantis didelis neapibrėžtumas ir kas savaitę kintančios karantino taisyklės kelionių agentams yra šansas tapti neįkainojamais ir nepakeičiamais informacijos „fontanais“.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Apie 2021-ųjų keliones

„Amadeus“ prognozuoja, kad žmonių noras keliauti kitais metais išliks nesumažėjęs ir galbūt dėl COVID-19 įtakos sustiprės.

Tai turėtų paskatinti kelionių industriją ir regionų bei nacionalines vyriausybes greitai kurti naujoves bei padaryti keliones saugesnes, patogesnes ir malonesnes.

„Amadeus“ apklausos atskleidė, kad daugiau nei pusė (55%) keliautojų keliautų 14-a ar daugiau dienų, o 60% tikisi per metus nuvažiuoti į keletą kelionių.

„2020 m. visiems jau šiek tiek pabodo sėdėti namuose ir svajoti apie kitą savo išvyką. 2021 m. yra laikas tą svajonę paversti kūnu“, – mano kelionių technologijų kompanija.

Ji prognozuoja, kad norėdami kompensuoti prarastą laiką, žmonės planuodami keliones 2021 m. greičiausiai imsis „didžiųjų svajonių“ įgyvendinimo, keliautojai ieškos unikalių įspūdžių, rinksis mažiau skrydžių, bet leis sau kažkur pabūti ilgiau, kad galėtų geriau išnaudoti kelionę.

Sunkumai pažadino gerumą

Keliautojai taip pat ištroškę daryti gera. Neseniai atlikta apklausa atskleidė, kad 68% apklaustųjų nori, jog kelionėms išleisti jų pinigai grįžtų bendruomenei.

„2020 m. turėjome laiko apmąstyti tai, ką praradome – kelionės skatina empatiją, skatina ryšius ir kuria draugystę. Kelionės taip pat gali atnešti vertingą ekonominę plėtrą tolimoms bendruomenėms ir padėti keliautojams mokytis iš unikalių kultūrų bei skirtingų gyvenimo būdų. 2021 m. pamatysime keliautojus, norinčius kuo greičiau vėl pasinaudoti šiais kelionių teikiamais privalumais ir kompensuoti prarastą laiką“, – pranašauja „Amadeus“.

Kompanija prognozuoja, kad 2021 aisias kelionių aistra  bus stipresnė nei bet kada.

„Tai bus atsinaujinimo metai, kai pasaulis vėl susijungs. Tačiau žmonės atsakingiau žiūrės į savo keliavimo būdą, jie norės kuo labiau sumažinti savo kelionės paliekamą pėdsaką ir įsitikinti, kad jų buvimas daro teigiamą poveikį priimančiajai vietovei“, – skelbia „Amadeus“.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Paslaugos“
„Lietuvos ryto“ grupės finansai: metus lydėjo ir nuostoliai, ir dividendai Premium

Žiniasklaidos grupės „Lietuvos rytas“ valdomų bendrovių konsoliduotos pajamos 2021 m. simboliškai sumenko, o...

Rinkodara
12:38
Teismas neleido stabdyti prieigos prie „Russia Today“ portalų

Teismas gegužę neleido Žurnalistų etikos inspektoriaus tarnybai stabdyti prieigos prie Rusijos valstybinės...

Rinkodara
2022.05.23
„YouTube“ ištrynė daugiau kaip 70.000 Kremliaus pasakojimų apie karą 5

„YouTube“ pašalino daugiau kaip 70.000 vaizdo įrašų ir 9.000 kanalų, susijusių su Rusijos karu Ukrainoje, nes...

Inovacijos
2022.05.22
Ministerija: didžiųjų pasaulio įmonių apmokestinimo naudos Lietuva sulauktų 2025-aisias

Lietuva palaiko globalaus pelno mokesčio tarptautinėms kompanijoms iniciatyvą įvedant jį nuo 2024-ųjų, o jo...

Finansai
2022.05.19
„Transparency international“: dėl duomenų atvėrimo ir panaudojimo Lietuva užima paskutinę vietą ES 11

Lietuva yra tarp prasčiausiai viešajam interesui svarbius duomenis atveriančių ir panaudojančių Europos...

Rinkodara
2022.05.18
TV3 nuo birželio transliuos naują kanalą rusų kalba 2

TV3 žiniasklaidos grupė antradienį pranešė nuo birželio pradžios pradėsianti transliuoti naują kanalą rusų...

Rinkodara
2022.05.17
„Eurovizija“ su Monika Liu prie ekranų sutraukė per milijoną žiūrovų

Tarptautinį „Eurovizijos“ konkursą, kuriame šiemet Lietuvai atstovavo Monika Liu, buvo įsijungę daugiau nei...

Rinkodara
2022.05.17
„Verslo žinioms“ – Metų nacionalinės žiniasklaidos priemonės apdovanojimas

Spaudos atgavimo, kalbos ir knygos dienos išvakarėse apdovanoti Europos Sąjungos (ES) investicijų efektyvumą...

Verslo aplinka
2022.05.06
„Rekvizitai.lt“ – nauja duomenų analizės paslauga ir dovana VŽ prenumeratoriams 6

Portalą „rekvizitai.lt“ papildo nauja „Premium“ rubrika, kurioje vartotojai galės parsisiųsti „rekvizitai.lt“...

Prekyba
2022.05.05
Internetinė žiniasklaida „google mokesčio“ norėtų nuo 2023-iųjų 4

Internetinė žiniasklaida siūlo Vyriausybei svarstyti galimybę taikyti skaitmeninių paslaugų mokestį...

Rinkodara
2022.05.04
EK atmetus skundą dėl LRT finansavimo, ginčas persikėlė į ES Teisingumo Teismą

Europos Komisija (EK) atmetė Lietuvos komercinės žiniasklaidos skundą dėl Lietuvos nacionalinio radijo ir...

Rinkodara
2022.05.03
„Ekspress Grupp“ pirmojo ketvirčio nuostolis viršijo 0,5 mln. Eur

„Delfi“ naujienų portalus Baltijos valstybėse valdanti Estijos žiniasklaidos ir pramogų grupė „Ekspress...

Rinkodara
2022.04.29
Institucijoms suteikta daugiau galių riboti karo propagandą

Seimas antradienį patvirtino pataisas, suteiksiančias daugiau galimybių žurnalistų etikos inspektoriui...

Verslo aplinka
2022.04.19
LRT atnaujina savo prekės ženklus

Iki 2022 m. vasaros LRT žiūrovai išvys atnaujintus LRT kanalų prekės ženklus. Įvaizdžio atnaujinimas apima...

Rinkodara
2022.04.12
Rusija apkaltino „YouTube“, kad blokuoja Valstybės Dūmos kanalą

Rusijos pareigūnai šeštadienį apkaltino vaizdo įrašų ir transliavimo platformą „YouTube“ blokuojant...

Verslo aplinka
2022.04.09
Rusija kovoja su „Google“: apkaltino „melagienų“ skleidimu

Rusijos žiniasklaidos priežiūros tarnyba „Roskomnadzor“ ketvirtadienį pareiškė uždrausianti JAV interneto...

Inovacijos
2022.04.07
Lietuvoje pradėta retransliuoti Ukrainos „UA: PBC“ radijo programa

Lietuvos radijo ir televizijos centras (Telecentras) per vidurinių bangų siųstuvą Lietuvoje pradėjo...

Rinkodara
2022.04.04
LRTK žiniasklaidai prilygino dalį vaizdo tinklaraštininkų 1

Lietuvos radijo ir televizijos komisija (LRTK) patvirtino gaires vaizdo tinklaraštininkams (vlogeriams),...

Rinkodara
2022.03.31
Ministerijos viešinimui išleidžia 30% mažiau nei planuoja

Ministerijų numatytos ir išleistos lėšos publikacijoms skiriasi bent 30%, pranešė „Transparency...

Rinkodara
2022.03.31
„Google“ raginama šalinti programėles, per kurias galima žiūrėti uždraustas TV programas 3

Lietuvos radijo ir televizijos komisija (LRTK) kreipėsi į „Google“, prašydama pašalinti iš „Google Play...

Rinkodara
2022.03.23

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku