Plėtros kryptį nurodo patys klientai

Publikuota: 2018-07-01
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Tie, kas imasi maitinimo verslo, stengiasi būti ten, kur daugiausia praeivių, o dar geriau – turistų. Vis dėlto patalpos šiose vietose arba būna jau užimtos, arba jų nuomos kaina tokia, kad smulkiajam verslininkui pasirodo neįkandama.

Todėl ieškoma alternatyvų. Viena iš jų – būti ten, kur yra daug darbuotojų: verslo centruose ar šalia pramonės įmonių. Per pietų pertrauką dauguma jų dairosi kur pavalgyti, todėl maitinimo įstaigai klientų srautas garantuotas.

Paskui klientą

Kai kurie verslininkai netgi patraukia paskui valgytojų būrį, jei šių darbuotojų įmonė persikelia į kitą vietą. Taip pasielgė sostinės įmonė „Pietausim.lt“, viena pirmųjų atidariusi maitinimo įstaigą, kurioje tiekiami tik dienos pietūs.

„Pas mus dažnai pietaudavo įmonės „Adform“ darbuotojai. Kai bendrovė išsikraustė iš J. Jasinskio gatvėje esančio biuro, iš karto pajutome klientų sumažėjimą. Žinojome, kad jie kraustosi į biurą Sporto gatvėje. Be to, įmonė turi valgyklą naujame biure, todėl dalyvavome konkurse, nes norėjome jiems tiekti maistą. Konkurso nelaimėjome, tačiau išsinuomojome patalpas gretimame pastate ir atidarėme maitinimo įstaigą“, – yra pasakojęs Saulius Šaltenis, įmonės bendraturtis.

Šalia įmonių

Kad darbuotojai gali būti puikūs klientai, suprato ir Marina Clarke, UAB „Baltijos maitinimo paslaugos“, valdančios kavinę „Enter Cafe“, direktorė. Ji prieš porą metų atvėrė duris Klaipėdos laisvojoje ekonominėje zonoje (LEZ).

„Vien Klaipėdos verslo parke logistikos, prekybines ar biuro patalpas nuomoja apie 30 įmonių, dar kelios dešimtys veikia LEZ teritorijoje, tačiau vos kelios jų turi savo valgyklas. Keli tūkstančiai LEZ įmonėse dirbančių žmonių iki šiol pietus nešdavosi į darbą arba važiuodavo pietauti į miestą, o tai nelabai patogu“, – vos atidariusi kavinę pasakojo p. Clarke.

Patirtimi, kaip sekasi dirbti gamybinėse patalpose įkurtoje valgykloje-bistro, pasakoja Žaneta Venskavičienė. „Sotų vilką Kaunas“, antrus metus veikiantį autobusų stotyje, pastebėjo gelžbetonio UAB „Peikko Lietuva“ vadovai.

„Prieš tai įmonės darbuotojai neturėdavo kur pavalgyti, nešdavosi maistą iš namų, valgydavo persirengimo kambariuose. Dabar padėtis kardinaliai pasikeitė – „Peikko“ ne tik investavo į valgyklos patalpų įrengimą, bet dar kompensuoja ir dalį darbuotojų pietų kainos“, – nurodo pašnekovė.

Toks skirtingų verslo bendradarbiavimas naudingas abiem pusėms: pramonininkai padidina darbuotojų lojalumą, o maitintojai užsitikrina stabilų lankytojų srautą.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PARDAVIMŲ savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Vienas produktas būtų pražūtis, kai jų per daug – chaosas Premium

Kai gamini produktą, kuris paklausus būna tik porą mėnesių per metus, būtina plėsti asortimentą. Tačiau...

Agroverslas
2018.07.22
„Maxima“ tvirčiau žengia į kosmetikos nišą, gamintojai – stebisi Premium

Prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvėse pasirodė naujas lietuviškas kosmetikos prekės ženklas „Vėjas“. Tai jau...

Rinkodara
2018.07.17
Sėkmė pardavimuose – suvaldyti klientų lūkesčiai Premium

Tyrimai rodo, kad 70% kliento pasitenkinimo lemia pardavėjo elgsena ir tik 30% tenka pačiam produktui ar...

Rinkodara
2018.07.10
Klaidos, kurias daro įmonės, keisdamos prekės ženklus Premium

Verslai, nusprendę keisti, atnaujinti savo valdomus prekės ženklus, neretai susitelkia tik į logotipo...

Rinkodara
2018.07.09
Neigiamos asociacijos – ne blogiausias kelias tapti žinomu prekės ženklu Premium 6

„Biok laboratorija“ pirmuosius naujojo prekės ženklo sėkmės vaisius jau raško – „Kilig“ lengviau atveria...

Rinkodara
2018.07.04
Jasinavičius: kaip dirbti efektyviau be optimizavimo Premium 2

Atsargų valdymo algoritmai vidutiniškai 95% geriau prognozuoja prekių turėjimo lentynose ir apyvartumo...

„Kilig“ reklaminės kampanijos veidais pasirinko žinomus žmones 12

Naujojo prekės ženklo „Kilig“ įvedimo kampanijai „Biok laboratorija“ renkasi žinomus veidus – Ericą Jennings...

Rinkodara
2018.07.03
Plėtros kryptį nurodo patys klientai 1

Tie, kas imasi maitinimo verslo, stengiasi būti ten, kur daugiausia praeivių, o dar geriau – turistų. Vis...

Rinkodara
2018.07.01

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau