Plėtros kryptį nurodo patys klientai

Publikuota: 2018-07-01
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Tie, kas imasi maitinimo verslo, stengiasi būti ten, kur daugiausia praeivių, o dar geriau – turistų. Vis dėlto patalpos šiose vietose arba būna jau užimtos, arba jų nuomos kaina tokia, kad smulkiajam verslininkui pasirodo neįkandama.

Todėl ieškoma alternatyvų. Viena iš jų – būti ten, kur yra daug darbuotojų: verslo centruose ar šalia pramonės įmonių. Per pietų pertrauką dauguma jų dairosi kur pavalgyti, todėl maitinimo įstaigai klientų srautas garantuotas.

Paskui klientą

Kai kurie verslininkai netgi patraukia paskui valgytojų būrį, jei šių darbuotojų įmonė persikelia į kitą vietą. Taip pasielgė sostinės įmonė „Pietausim.lt“, viena pirmųjų atidariusi maitinimo įstaigą, kurioje tiekiami tik dienos pietūs.

„Pas mus dažnai pietaudavo įmonės „Adform“ darbuotojai. Kai bendrovė išsikraustė iš J. Jasinskio gatvėje esančio biuro, iš karto pajutome klientų sumažėjimą. Žinojome, kad jie kraustosi į biurą Sporto gatvėje. Be to, įmonė turi valgyklą naujame biure, todėl dalyvavome konkurse, nes norėjome jiems tiekti maistą. Konkurso nelaimėjome, tačiau išsinuomojome patalpas gretimame pastate ir atidarėme maitinimo įstaigą“, – yra pasakojęs Saulius Šaltenis, įmonės bendraturtis.

Šalia įmonių

Kad darbuotojai gali būti puikūs klientai, suprato ir Marina Clarke, UAB „Baltijos maitinimo paslaugos“, valdančios kavinę „Enter Cafe“, direktorė. Ji prieš porą metų atvėrė duris Klaipėdos laisvojoje ekonominėje zonoje (LEZ).

„Vien Klaipėdos verslo parke logistikos, prekybines ar biuro patalpas nuomoja apie 30 įmonių, dar kelios dešimtys veikia LEZ teritorijoje, tačiau vos kelios jų turi savo valgyklas. Keli tūkstančiai LEZ įmonėse dirbančių žmonių iki šiol pietus nešdavosi į darbą arba važiuodavo pietauti į miestą, o tai nelabai patogu“, – vos atidariusi kavinę pasakojo p. Clarke.

Patirtimi, kaip sekasi dirbti gamybinėse patalpose įkurtoje valgykloje-bistro, pasakoja Žaneta Venskavičienė. „Sotų vilką Kaunas“, antrus metus veikiantį autobusų stotyje, pastebėjo gelžbetonio UAB „Peikko Lietuva“ vadovai.

„Prieš tai įmonės darbuotojai neturėdavo kur pavalgyti, nešdavosi maistą iš namų, valgydavo persirengimo kambariuose. Dabar padėtis kardinaliai pasikeitė – „Peikko“ ne tik investavo į valgyklos patalpų įrengimą, bet dar kompensuoja ir dalį darbuotojų pietų kainos“, – nurodo pašnekovė.

Toks skirtingų verslo bendradarbiavimas naudingas abiem pusėms: pramonininkai padidina darbuotojų lojalumą, o maitintojai užsitikrina stabilų lankytojų srautą.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PARDAVIMŲ savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Interviu su trečios didžiausios drabužių prekybininkės vadove: pagrindinis iššūkis – suburti gerą komandą Premium 5

Penkiolika metų Lenkijos prekybos bendrovės LPP valdomoje „LPP Lithuania“ dirbanti Irina Gromova, pradėjusi...

Nuolaidų karuselė B2B segmente: kada jos atneša naudą, o kada – kenkia Premium

Nuolaidos, ypatingai B2B segmente, turėtų būti mainai, o ne žaidimas į vienus vartus. Svarbiausi klausimai į...

Rinkodara
06:00
Nutylimas įmonių bendravimo socialiniuose tinkluose efektas

Išaugęs žinomumas ir galimybė tiesiogiai klientams pristatyti savo prekes bei paslaugas, dar vienas reklamos...

Rinkodara
2018.11.17
Žvilgsnis į sidabrinę darbuotojų kartą, arba Bandymas paminti stereotipus Premium

Senstant visuomenei ir trūkstant darbo jėgos, verslai žvalgosi ir į vyresnius darbuotojus. Vis dėlto...

Rinkodara
2018.11.16
„Narbuto“ patirtis: kaip prisibelsti iki „Amazon“ ar BMW Premium 4

Daugiau nei 90% savo gaminių eksportuojančios „Narbuto“ įmonių grupės pardavimai nuo 2010 m. iki praėjusių...

Rinkodara
2018.11.13
Prekybos centrus iškeitė į firmines parduotuves – sprendimas pasiteisino Premium 1

Daugelis smulkių gamintojų tiki, kad jei jų produkcija atsidurtų prekybos tinklų lentynose, atsirastų antras...

Agroverslas
2018.11.12
Patarimai smulkiesiems: kaip pritraukti pirkėjų į savo parduotuvę

Smulkieji prekybininkai turi parodyti kur kas daugiau išmonės, kad išlaikytų pirkėjo lojalumą. Tačiau...

Rinkodara
2018.11.10
„Laisvės TV“ su „AltSpace“ žengia į senamiestį ir derasi su investuotojais Premium 2

„Laisvės TV“ žengia naują plėtros žingsnį – atidaro dar vieną „AltSpace“ bendradarbystės erdvių studiją...

Rinkodara
2018.11.06
Tarp NAPA finalininkų – daugiausia lietuvių dizainerių darbų

Kitą savaitgalį vyksiančiuose nacionaliniuose pakuotės dizaino apdovanojimuose NAPA varžysis 26 lietuvių, 15...

Rinkodara
2018.11.04
Kainų akcijos: veiksmingiausios strategijos

Daugiau nei pusė akcijų neduoda rezultatų, kurių buvo tikimasi, ar generuoja neigiamą grąžą ir tik apie 35%...

Trejos devynerios degtindarius įklampino į teismų maratoną Premium 1

Lietuvos apeliacinis teismas atmetė žemesnės instancijos teismų nutartis, kuriomis „Vilniaus degtinės“ prekės...

Šokiruojanti žinutė reklamoje geriau nei blizgi frazė Premium

Žmonės paprastai dažniau ir aktyviau sureaguoja į žinutę, kuri kalba apie praradimus nei apie galimas naudas.

Rinkodara
2018.10.31
„Bitė Lietuva“ ir „Tele2“ – apie pardavimų ir rinkodaros strategijas prie vieno stalo Premium 2

„Bitė Lietuva“ pardavimų augimo modelyje išskiria keturis svarbiausius ingredientus: įmonės kultūrą,...

Rinkodara
2018.10.30
Privati etiketė: rinkos dalis auga, „Lidl“ keičia standartus Premium 12

„Nielsen“ duomenimis, šiemet sausį–rugpjūtį mažmeninės prekybos tinklų parduotuvėse privačių prekės ženklų...

Nuolaidų akcijos: didieji duomenys atveria naujų galimybių Premium

Europoje 30% mažmeninės prekybos pajamų gaunama parduodant prekes akcijų metu, tačiau net 60% akcijų neduoda...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau