„LTG Cargo“ vadovė: geležinkelis nekonkuruos su keliais tol, kol nebus teisingesnio apmokestinimo

Viena priežasčių yra toliau menkstantys tarptautiniai srautai iš Rytų. Bendrai tarptautiniai pervežimai pernai nukrito nuo 11,8 iki 9,6 mln. t, tranzitas – nuo 6,5 iki 5,3 mln. t. Iš vienos pusės, sako pašnekovė, tokia situacija neleidžia išnaudoti visų bendrovės pajėgumų, tačiau, kita vertus, mažėjantys tranzito į Kaliningradą bei Baltarusijos kroviniai yra ženklas, jog sankcijos agresorėms veikia.
Nors vidiniai pervežimai pernai paaugo iki 16,1 mln. tonų, bendras krovos netektis kompensuoti vien jais yra beveik neįmanoma. „LTG Cargo“ konkuruoja su kelių transportu, kuris ne tik turi lankstumo pranašumą – keliais galima pasiekti kiekvieną šalies verslą, kai geležinkelio infrastruktūra yra daug retesnė, tačiau ir įkainiai. Jie, sako E. Šimė, geležinkelio atveju yra gerokai aukštesni dėl šiam sektoriui tenkančių didesnių infrastruktūros palaikymo kaštų.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai