Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
RUBRIKOS NAUJAUSI
2025-12-02 08:56
RĖMIMAS
2025-12-01 06:00
2025-11-30 09:18
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
Aš kiek atsiverčiu straipsnius, tai Klaipėdoje krovinių kiekiai auga ir jokios (ne tik ES, bet ir nacionalinės) sankcijos nedaro jokios įtakos, bet pelnas mažėja.
Neskaičiau, bet tai re investuoja gal, gal išlaidos didėja. Etc
Jeigu reinvestuoji uoste (tarkime gilini krantines) tai keli žemės nuomos kainą, ir tai normalus procesas. Poreikis tam yra ir investiciniai projektai daromi, tačiau krovinių srautai priklausomi yra nuo tranzito. Kaip supratau rusų ir baltarusių krovinių nebėra, o ukrainietiškų krovinių taip ir neatsirado. va tokia manau ir realybė