Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
RUBRIKOS NAUJAUSI
2025-09-26 10:50
2025-09-26 07:38
2025-09-25 07:06
RĖMIMAS
2025-09-25 06:00
2025-09-24 16:40
2025-09-23 12:05
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
O kokia suma įvertintas kelių brokas, kurį turi šalinti kelius tiesusios įmonės. Keliai tiesiami tiesiog blogai, jie neatlaiko garantinių terminų.Rokas Masiūlis buvo ištyręs ir įvardijęs brokdarius, bet gavo šiltą postą ir tyla.
Klausimas vienas: kada keliai buvo geresni - prieš Masiulį ar po to kai jis atėjo į SM?
Jei žaidžiate verslą, tai žaiskite iki galo…Pats laikas vadovui pasiieškoti lengvesnio darbo jeigu su turimais resursais nesusitvarko su paskirtomis funkcijomis… Kam reikėjo visų tų reorganizacijų, korporatyvinės parodijos, papildomų kaštų visuomenei išlaikyti veltėdžius valdybose, jeigu dienos pabaigoje statytinis chlapčiukas ateina su ištiesta rankute į ministeriją išmaldos prašyti kaip senais gerais LAKD laikais?
Tai mokėsi po 15 eurų kiekvieną kartą tarp Vilniaus ir Klaipėdos važiuojant? Agresyvus transporto infrastruktūros apmokestinimas kad visos jos išlaikymo kainos būtų padengtos tiesioginiais mokesčiais renkamais iš ja besinaudojančių nėra naudingas bendrai valstybės ekonomikai.
Kai Edukas ir kt. klasiokai/medžiotojai po 20% gryno pelno maržas virina (daugiau nei pažangiausių technologijų JAV kompanijos), tai runkeliams teks ne po 15 Eur už kartą, bet už kiekvieną automobilio ratą po 15 Eur susimokėti, norint išlaikyti viešosios infrastruktūros milijonierius - medžiotojus ;) https://www.vz.lt/nekilnojamasis-turtas-statyba/2023/03/15/keliu-direkcijos-vadovas-darba-pradejo-atsiribodamas-nuo-tilstos-vadovo
Maržos maržomis, bet nėra nei vienos valstybės kurioje keliai save išlaikytų, visur didžioji dalis finansavimo ateina iš valstybės, vienu ar kitu būdu.
Tegu tiesėjai pradeda taisyti brokus sąvo sąskaita, gal ir valst. lėšų atliks.
Pasakos pasakomis, o gobšumas gobšumu, kadangi objektyvių priežasčių finansavimui didinti nėra. Per pastaruosius 20 metų finansavimas kelių priežiūrai ir plėtrai padidėjo apie 4 kartus t.y. panašiai tiek, kiek padidėjo darbininkų atlyginimai, tuo tarpu bitumo kaina padidėjo vos 2 kartus, technikos įsigijimo kaina taip pat išaugo vos 2 kartus. Vienintelis dalykas, kuris šioje srityje didėjo sveiku protu nesuvokiamais tempais rangovų - klasiokų/medžiotojų pelno maržos, visuomenei nereikalingų žvyrkelių į jų sodybas/medžioklių plotus asfaltavimo tempai bei naujabebrių išradingumas korupcijai nuslėpti reorganizuojantis į niekieno nekontroliuojamas AB ir UAB…
Nustokite pyz...t iš valstybės, ir bus gerai. Ir keliai bus kokybiški, ir pinigų užteks. Vien premjero biudžeto pakėlimas keliais šimtais lemų keliams, įrodo, kad korupcija klęsti. Kito paaiškinimo nėra, kai valstybei verkiant reikia babkių gynybai, o čia tik p..t ir yra ;) Ar ilgai čia džiaugsimės Ekonomika, kai priešas už vartų, o mūsų politikams rūpi tik asmeninė kišenė (netaikoma visiems).
Pradėkime nuo to kad visas kuro akcizas, o ne 40 % jo atitektų kelių priežiūrai. Ir tai jau būtų rimta paspirtis važinėti saugiau. Kita sritis, tai pergalvoti santykius su kaimynais, nes Rytų kaimynų demonizavimas ir kvazi karo Jiems paskelbimas, kai bandoma kariauti su Jais Ukrainoje, Lietuvai 2020 - 2023 m. papildomai kainuos 25+ mlrd. EUR. Reikia kalbėti atvirai, kam ir kodėl buvo / yra naudinga Lietuvą įtraukti į kvazi karą su Rusija Ukrainoje ?!?
Kvazi karas? Vasia ,ar tikrai?
Tikrai. P.S. Patikslinu, kad "... 2020 - 2030 m. papildomai kainuos 25+ mlrd. EUR."
Kam naudinga,kai kvazi karas taps nebe kvazi,o tikru? Ir ką reiškia saugiau?Gali pasakyt, kuriuo nesaugiu keliu važinėji?
Cia ne GGedas o propagandinis botas. Trinkit lauk šitą kompo rašytą nesamonę