Kaip cia i gkobalizmo propaguotojos VZ pateko toks anti "didzioji perkriva" (great reset) straipsnis? :)
2021-08-25T15:58:34+03:00
Man irgi keista. Redaktorius atostogauja turbūt;)
2021-08-25T15:02:39+03:00
Izraelyje 12-39 metų grupėje yra 32850 aktyvių atvejų ir iš jų 43 ligoninėje (0,1%) , taip kad žmonių iki 40 metų privalomas vakcinavimas ar kitoks ribojimas yra niekaip nepagrįstas.
2021-08-25T15:05:33+03:00
tik pamiršote paminėti, kad Izraelyje yra aukščiausias pasiskiepijusiųjų skaičius, taigi net jei ir užsikrečia, jie nepakliūna į ligonines. Beje, privalomo vakcinavimo nėra ir nebus Lietuvoje, yra kitos alternatyvos - testai.
2021-08-25T15:09:56+03:00
Gal tu nenusisnekek.
Zmigus jei uzdirba 400 ar 600, galvoji jis isgakes isleisti per menesi 280 testams?
Pasirinkimas tarp bado ir skiepo ir yra praktiskai tas pats kas privalomas vakcinavimas.
2021-08-25T15:12:17+03:00
11528 iš 32850 buvo nevakcinuoti ir iš jų 36 (0,3%) ligoninėje, taip kad iki 40 metų asmenys jokios apkrovos sveikatos apsaugos sistemai nesukelia. Visa apkrova pagrinde eina iš nevakcinuotų vyresnių nei 60 metų, pvz. nevakcinuotų 70-79 amžiaus grupėje iš 389 aktyvių atvejų ligoninėje gydomi 65 (16,7%), t.y. 55 kartus daugiau už 12-39 amžiaus grupę.
2021-08-25T15:59:10+03:00
Nezinau ar cia teisinga statistika bet nuo paciu pradziu kai nebuvo jokios statistikos ir buvo kalbama kad ribojimai reikalingi kad apsaugoti silpnuosius. ar jusu manymu tuos esancius rizikos grupeje reikia izoliuoti nuo kitu? manau tai neatitiktu dabar galiojanciu istatymu ir to negalima padaryti. istatymai ir ribojimai yra visiems vienodi ir sis atvejas kai ribojimai yra taikomi viesiems del kazkokios rizikos grupes nera kazkoks isskirtinis.
2021-08-25T16:04:50+03:00
na mes juk turime ribojimus pagal amžių, pvz. tik nuo 20 metų galima įsigyti alkoholio, iki 16 metų galimybių pasas išduodamas visiems, taip ir čia nuo 60 metų vakcinavimas turėtų būti privalomas pvz. kas 6 mėn.
2021-08-26T00:21:09+03:00
Nemanau kad vakcinavimas gali buti privalomas, tai nera imanoma. Siuo metu motyvacija skiepytis yra didele bet tai nera prievarta jeigu nenori skiepytis tai turi galimybes nesiskiepyti, tai nera labai patogu bet galimybes yra, gali darytis testus ar dirbt darba kur galimybiu pasas nera butinas. Tvirta nuomone ir principingumas visada kainavo.
2021-08-26T10:42:28+03:00
Tvirta nuomonė - jūsų, kaina - mūsų?
2021-08-26T18:16:45+03:00
Jei dirbi ne kvalifikuota darbą ir uždirbi minimumą bus per brangu turėti savo nuomonę ir nesiskiepyti.
2021-08-25T15:14:31+03:00
tiesiai i desimtuka....
2021-08-25T22:17:02+03:00
Sveiko proto žmonės skiepijasi, saugosi ir supranta ribojimų prasmę bei naudą. Rusijos agentai, trolių fabrikų darbuotojai ir buduliai aktyviai visa tai neigia.
2021-08-25T22:42:38+03:00
pamaina pasikeite troliu...
2021-08-26T15:18:36+03:00
Jūs user1123 esat praėjęs/usi gerą propagandos ir manipuliacijų mokyklą - esat vienas aršiausių VŽ trolių ir kasdien jaukiat vandenį meluodamas/ ir iškraipydamas/a faktus, bet kaltinat dėl to kitus. Jūsų šeimininkai iš rytų turėtų rašyt riebų pliusą, puikiai atliekat destrukcijos darbą Lietuvoj, galit prašyti atlyginimo pakėlimo.
2021-08-27T17:50:37+03:00
👍super
2021-08-25T15:16:34+03:00
nepriklausomas rizikos analitikos jaunesnysis buhalteris visiškai nuvažiavo į pievas. 1) Pateikinėja UK letalumo statistiką, kai UK visai kitas imunizacijos lygis. 2) neįvertina, kad bottle neck efekto netiesiognių mirčių statistikai dėl to, kad sveikos apsaugos sistema nesusidoros su krūviu ir didelė dalis planinių paslaugų bus stabdoma/nukeliama (kas dabar jau dalinai vyksta); 4) neįvertina, koks galimai teigiamas aukštos imunizacijos efektas gali būti naujoms viruso atmainoms (nes jos gal turės daug didesnį letarumą). 5) ir svarbiausia - kažką vadina buhalteriais naudodamas tą terminą kaip pežoratyvą (įžeidinėdamas visus esamus ir būsimus buhalterius). Jei norima sužinoti ką reiškia teisinga buhalterija, tegu atsiverčia Enron case'ą :)
2021-08-25T16:01:00+03:00
Jei bijote aukšto imunizacijos lygio poveikio būsimoms atmainoms, gal užduokite sau klausimą, kodėl skiepijama per pandemiją, t.y. pažeidžiant esminę epidemiologijos taisyklę?
2021-08-25T16:20:26+03:00
niekas to klausimo...
2021-08-25T15:20:23+03:00
Ta vieta apie buhalteres - "aukštas rašytojo lygis".
2021-08-25T16:03:34+03:00
Kas yra aukštesnis lygis - parašyti, kad krizę valdo du buhalteriai, ar valdyti krizę siaurakaktiškomis, buldozerinėmis priemonėmis, supriešinant piliečius ir nustekenant ekonomiką bei visuomenės sveikatą? Girdėjote, kad dabar pas neurologus lankosi rekordinis skaičius vaikų, dėl buhalterių bukumo metus įkalintų namuose ir įgijusių priklausomybę nuo technologijų?
2021-08-26T09:18:40+03:00
tokiomis pat priemonėmis kovoja dauguma valstybių.
Gerbiamas "nepriklausomas" analitikas ( o gal tiesiog "draudikas" ) mato ką nori matyti ir pateikinėja selektyvius duomenis.
Na ir - kitus žemindamas gudresnis neatrodai.
2021-08-26T10:47:41+03:00
Pirmiausia tai selektyvius duomenis pateikia valdžia (daugumos valstybių, kaip pastebėjote. Kodėl taip yra, kitas gilus klausimas), nes ji suinteresuota palaikyti tam tikrą naratyvą ir ignoruoti jam nepalankius duomenis. Šis analitikas tik pateikia kitą monetos pusę. Ir nieko žeminančio nematau pastebėjime, kad sudėtingą krizę valdo labai siauros specializacijos atstovai - specializacijos, kurioje nėra žmogiškumo, vien skaičiukai. O nežmoniškumas kaip tik labai ryškus šios valdžios veiksmuose.
2021-08-26T11:26:54+03:00
Didžiausia vaikų ir mokytojų problema - tėvai. Dalis jų turėjo kreiptis į psichologus dar iki vaikų atsiradimo.
2021-08-26T16:06:14+03:00
Likim geruoju, kiekvienas prie savo nuomonės. Aš netikiu sąmokslo teorijomis, bet tikrai myliu Lietuvą . O ar mylit ją Jūs?
2021-08-27T09:24:00+03:00
visiškai pritariu. Perskaitai apie "du bandančius valdyti buhalterius" ir nebesitiki jokio objektyvumo, nešališkumo ir profesionalumo straipsnyje. Viskas OK, toks straipsnis iš nepriklausomo rizikos valdymo eksperto tiktų jo asmeninei FB sienai, bet kaip šitą pagiežą praleido VŽ - nesuprantu.
2021-08-27T18:58:36+03:00
Žinoma. Todėl ir apmaudu, kad bukalaurų valdžia jai kenkia.
2021-08-25T15:20:54+03:00
beje, jau pareiksta...
2021-08-25T15:23:49+03:00
Pagarba sveiko proto...
2021-08-25T18:09:17+03:00
VŽ redakcija apsidraudža,nori atrodyt rimčiau negu melo ir propagandos portalai delfi ar 15min.;-)
2021-08-25T15:55:59+03:00
Du dalykai. 1) Esame turtinga šalis, jei runkeliuose ir vatoje matoma (yra) pakankamai uždarbio potencialo ir dėl to galima palaidoti reputaciją. Welcome to patvorys, žmogau. 2) Manipuliuojama faktais (UK atvejis), todėl rašinukas Respublikos ar "būkime ekspertai" lygio.
2021-08-25T15:58:06+03:00
Na va. Pasirodo, ne man vienam atrodo, kad krizė palaikoma dirbtinai, nes pavojingumo pikas jau seniai praėjo. Kad užuot gydžius/izoliavus sergančius, baudžiami visi. Kad niekam nerūpi persirgusiųjų dalis visuomenėje, nes ji nepelninga, o ir gali sugriauti gąsdinimo kortų namelį. Kad tokią mažą tautą dar reikia sugebėti skaldyti tiek pjūvių - Stambulo, LGBT, skiepų...
2021-08-25T16:08:16+03:00
Dėl Stambulo konvencijos iš valdančiosios koalicijos nebuvo jokių žingsnių nei kalbų. Gėda, bet nebuvo. Tai Šeimų maršas užsipuolė pirma Raskevičių, o paskui Stambulo konvenciją, nors tam nebuvo jokios priežasties.
2021-08-25T16:10:38+03:00
Bet ant kiek reikia proto turėti paimti geriausiai besivakcinavusios šalies pavyzdį ir sakyti, kad vakcinų nereikia (nes žiūrėkit, žmonės nemiršta). O gal padarom Indijos tyrimą, kur maža buvo imunizacija ir iš kur atsirado delta viruso mutacija :)?
Man pikčiausia, jog visi šie ‘ekspertai’, jei jų kas paklausytų, niekada neprisiimtų atsakomybės už mirtis ir būtų pirmieji, kurie kritikuoti ir sakytų ‘va, kiek buhalterės nužudė žmonių. Viskas dėl karstų pramonės pelningumo. Kam jos parsidavusios ?!?!?’
2021-08-25T16:48:51+03:00
Demagogija lyginti mus, kur paskiepytu ir persirgusiu gyventoju bendra dalis sudaro netoli 70 proc. visu gyventoju, su Indija.
2021-08-25T18:36:04+03:00
straipsnyje visgi sako kad skiepų reikia ir jie veikia (tik naują atmainą kiek silpniau, bet nutyli, kad nesunku mRNR vakciną pritaikyti naujai atmainai, ir tai ne koks iliuminatų sąmokslas, o nuolatinis procesas ir nauja realybė): "Taigi, bendra visuomenės imunizacija neabejotinai prisideda prie apskritai lėtesnio viruso plitimo. Kartu virusas tampa atsparesniu vakcinavimui, nes jo plitimo santykis tarp vakcinuotų žmonių, lyginant su nevakcinuotais, tikėtina stipriai krito. Nepaisant to, vakcinavimas vis tiek vis dar yra sąlyginai efektyvi priemonė ribojant viruso plitimą."
2021-08-25T16:03:36+03:00
Kas per šūdas?
2021-08-25T17:42:29+03:00
savikrtitiškai, nereikia taip savęs plakti
2021-08-25T16:11:47+03:00
Autorius protingas vyras, kalbantis argumentais. Ir įsivaizduoja, kad visi žmonės įtikinami logika ir argumentais. Deja, taip nėra. Pusei žmonių iškart užteko argumentų ir jie pasiskiepijo. Dar 20-30 proc. pasiskiepys po vienokiu ar kitokiu spaudimu. Likę nesiskiepys niekada. Lietuvos ribojimai ir išlaidavimas toli gražu ne blogiausi, netgi prie švelnesnių. Nes po viruso pastoge pasaulyje dedasi tokių nesąmonių, kad plaukai šiaušiasi.
2021-08-25T22:22:33+03:00
Šitas straipsnis prasilenkia su logika gal keturiose vietose ir yra paprasčiausia sąmokslo teorijų lygio rašliava. Tipo Thermofisher nupirko Lietuvos vyriausybę? Suprasčiau, jeigu tris klases baigusi blondinė siūlytų tokią versiją, bet “rizikos valdymo analitikas”?
2021-08-26T10:49:05+03:00
Tokio teiginio straipsnyje nebuvo, tai parašėte jūs pats.
2021-08-25T16:21:41+03:00
Man labiausiai patinka, kai visi skeptikai paiima geriausiai besivakcinavusių šalių pavyzdžius ir teigia, jog jose niekas nemiršta, todėl vakcinų nereikia.
Prašau, Autoriau, imkite Rusiją, Braziliją ir kitas valstybes, kuriose maža dalis populiacijos vakcinavosi ir prieikite prie tų pačių išvadų. Greitai paaiškėja, kas manipuliuoja faktais.
2021-08-25T22:23:57+03:00
Šitas straipsnis - vientisa manipuliacija faktais, išsirenkant naudingiausius savo teorijai pagrįsti.
2021-08-25T16:33:47+03:00
Oi gražiai jis čia viską supakavo ir davė "engiamiem" žmonėm švęsti, kad kažkas juos palaiko....
1) Turint UK imunizacijos lygį, tikėtina, galėtumėm pamiršt apie bet kokius ribojimus (nu gal dėl masinių susibūrimų po stogu pvz.: Žalgirio arena ar pan)
2) Thermo fisherio pelnas yra ašara lyginant su valstybės finansais, bei ašara lyginant su tuo, kiek prarandame per kitas įmones nesumokėtų mokesčių, jau net negalvojant kiek mokam išmokų.
3) Antikūnių tyrimai visiem oficialiai nepersirgusiem tikrai vertas dėmesio pasiūlymas.
4) Lt ribojimai nei per griežti, nei per švelnūs, už tvoros galima pamatyti ir blogesnių ir geresnių pvz.
5) Lygint LT su SE, nu atsiprašau... Jei mūsų tauta nebūtų nužmoginta ir nuprotinta okupacijos laikotarpiu - gal. Jei gyvensim laisvi dar ~40-50 m, viskas vystysis kaip dabar ir susitvarkysim viešąjį sektorių ir biudžeto pajamas, tada galbūt.
2021-08-25T16:33:53+03:00
Suprantu VZ ir palaikau. Klausimas sudėtingas. Yra įvairių nuomonių ir jas reikia atspindėt. Bet galėjot rimtesnį analitiką parinkt oponuojantį oficialiai pozicijai. Keletas grafikų tikrai nekompensuoja banalių frazių : 'protingos šalys', 'kvaili ribojimai', 'buhateriai'.
2021-08-25T17:01:25+03:00
akivaizdu, kad autorius linki Lietuvai kuo daugiau covid susirgimų, galbūt net su sveikatos sistemos griūtimi.
2021-08-25T17:10:51+03:00
Kokį “kaukuliatorių” naudojo autorius, jei jam 4000 ir 320 skiriasi tik 3 kartus?
Vakcinos efektyvumas nuo abiejų atmainų ~80%. Pamačiau lentelę, tolimesnes beletristikas tegu skaito Kiguolis ir dalinasi
2021-08-26T09:37:07+03:00
Idomu, kad Izraelyje skaiciai gerokai kitokie: cnbc.com/2021/07/23/delta-variant-pfizer-covid-vaccine-39percent-effective-in-israel-prevents-severe-illness.html
2021-08-25T17:33:55+03:00
stipru, argumentuota. Valdzia...
2021-08-25T17:48:49+03:00
radikali rašliava, žodynu tinkama riaušių entuziastams bet daranti gėdą normaliai žiniasklaidai - VZ, su tokiom "nuomonėm" jūs jau septynmyliais artėjat prie tomkaus ;-) Koks vis dėlto skirtumas tarp pasiskiepijusio ir ne? Autorius pasako tik "tikėtinas ligos plitimas delta atmainos atveju yra tik 3 kartus mažesnis nei tarp nevakcinuotų" ir nutyli, kad Izraelio oficialiai skelbiami duomenys rodo 8 kartų skirtumą sunkiuose atvejuose: "The Health Ministry said the rate of serious cases was far higher among unvaccinated Israelis aged 60-plus, who constituted 151.5 people per 100,000 in serious condition on Monday; among the vaccinated the figure was 19.3, and among the partially vaccinated 40.9.
https://www.timesofisrael.com/active-cases-pass-50000-just-2-months-after-they-stood-at-around-200/". Kitas klausimas, kuris normaliai nesuformuluotas, nes autorius užsibūręs savo valdžios egzorcisto misija - kiek mes norim ir galim turėti tų sunkių atvejų, ir kiek inertiškai masei (ne sąmoningiems piliečiams) veikia spaudimas pasiskiepyti, kad jų būtų kuo mažiau. Šiaip pigus opiumas, nuo kurio jau yra apsvaigusių.
2021-08-25T18:28:15+03:00
Pritariu -o vz gėda,jei ši publikacija yra su Baryso palaiminimu -tai jau kritinis taškas- dugnas visai nebetoli....
2021-08-25T19:13:24+03:00
Dar pasakykite, kad...
2021-08-25T19:14:06+03:00
šiaip tai dugnas yra stumti privalomą (nes kitu atveju PGR testai kas 2 dienas už 50-100 €) vakcinavimą jaunesniems nei 60 metų, nemanau, kad tam yra platus visuomenės palaikymas :) "A new study reported by Channel 12 news shows that 58 percent of Israelis who got the COVID-19 vaccine say a significant consideration in making that decision was the desire for a Green Pass, allows its bearers to avoid extra restrictions on access to public places for the unvaccinated.
The study reportedly finds also that 26% got the vaccine out of fear of sanctions in their workplace." https://www.timesofisrael.com/liveblog_entry/study-most-israelis-say-they-got-covid-vaccine-to-avoid-restrictions/
2021-08-25T21:06:39+03:00
tai jums naujiena, kad dalį visuomenės teisėtai ar teisingai elgtis skatina tik sankcijų grėsmė? mirtinai sužaloti žmogų gali ir nepažeidęs taisyklių, bet kažkodėl baudžiam tik pažeidėjus, ir niekas neprotestuoja ir negina kokio nupušusio žmogelio teisės bėgti per gatvę ne perėjoje. Nes eismo saugumo ekspertai nusprendė, kadf mums bendrai taip geriau, kam netinka - susimoka. O čia geriausi medikų protai su politikais sutaria, tik kažkas sau svarbesnis nesvarbu kokiu pagrindu vis ieško pasiteisinimų, kodėl darys priešingai, ir todėl neva bus nekaltai nuskriausti. Taigi leidžiam nesiskiepyti, niekas neverčia jėga, galite privačiai savo bute ar lauke daryti ką tik norite, bet teks apriboti savo buvimą patalpose kartu su saugesniu keliu pasukusia visuomene. Lyginant su ankstesniais ribojimais vaikams ir anūkams lankyti tėvus ar senelius atrodo labai nedidelis ribojimas, tą jau senokai ir sąmoningai be jokio vyriausybės nurodymo yra padarę įmonės, kurios gali dirbti nuotoliniu - nesiskiepiję dirba iš namų.
2021-08-25T21:11:07+03:00
Kai jau sakiau komentuose Vėgėlė teisiškai teisus,bet čia kalba eina apie ''eksperto'' pateiktus ir interpretuotus faktus ,kuriuos publikuoja VZ.Kai įrodė Mauras -tai yra bullshit .VZ tai publikuoja neprirašydami savo vertinimų. Reiškia -redakcija susitapatina su bullshit ekspertu-o tai beveik dugnas....
2021-08-25T19:29:59+03:00
Rizikos analitikas galėtų ir suvokti, kad paskiepijus 70- 90 proc. ir daugiau žmonių, pandemija baigsis. Ir nereikės tikimybes skaičiuot. Silpni analitiniai sugebėjimai.
2021-08-25T19:44:04+03:00
sesk, du. malta...
2021-08-25T21:19:40+03:00
Ir vėl tu meluoji šungrybi-islandija -pilnai paskiepyti 71.5,malta -82.8 (šaltinis https://www.bloomberg.com/graphics/covid-vaccine-tracker-global-distribution/?srnd=graphics-v2)
Tu patalogiškas melagis?Ar mažvaikis atsirioglinęs į šį portalą?
2021-08-25T21:43:59+03:00
o, factchekeris islindo....
2021-08-25T21:46:05+03:00
ar tu kloune...
2021-08-25T22:01:40+03:00
Tu gali vaikų neskaičiuoti-jie gi neserga ir ligos neplatina?Ar kaip ? Delfio straipsnelių skaitytojau
2021-08-25T22:22:16+03:00
buhalteri, tu dar...
2021-08-25T22:25:48+03:00
Tai kaip ten yra ,antivaxeri,vaikus reikia prie žmonių priskirti ar kai atskirą rūšį traktuojam?
2021-08-25T22:36:55+03:00
badykis i sveikata...
2021-08-25T23:07:33+03:00
Na ta ir reikėjo įrodyti -antivaxeris=neišprusėlis
2021-08-25T22:08:04+03:00
Labai teisinga nuomone, atspindinti realybe ir valdanciuju totalini susimovima.
2021-08-26T01:04:49+03:00
Valdantieji daro tai, ką reikia daryti, ir ką daro kitos šalys panašiai. O čia atsirado kažkos rizikos analitikas kuris išsirankioja jam patogius faktus, nesugeba padalinti dviejų lygiaverčių skaičių, vadina ministrus buhalteriais, lyg tai būtų blogai ir t.t. Gėda VŽ spausdinti tokio žemo lygio nuomones.
2021-08-26T10:53:23+03:00
Kur buvote, kai gretimam straipsnyje kažkoks teisingumo ir valdymo reformų ekspertas bandė rankiot razinas iš užsienietiškų straipsnelių, bet nepajėgė atskirt neskiepytų nuo persirgusių? Jo pasakaitės jums tiko, tai tylėjot po šluota? Gėdos už VŽ nejautėt?
2021-08-25T22:13:26+03:00
Šarūnai, gaila, kad nekalbėjote mitinge prie Seimo, būtumėt sulaukęs budulių ir antivakserių ovacijų. Bet dar galit pasireikšti šeimų marše rugsėjo 10, ten irgi už populizmą ir purvo pylimo sugebėjimus jums plos atsistoję. Nesitiki, kad dirbat Lietuvos priešams, tai greičiausiai tiesiog vaikotės pigaus populiarumo. Gaila, nes iš nuotraukos atrodot visai adekvatus žmogus.
2021-08-25T23:49:23+03:00
Ar vakcinacija yra vienintelis kelias ? Klausimas – kiek efektyviai ir kam šitie skiepai yra didesnės naudos nei galimos žalos rizikos santykyje ? Ar oro lašelinių būdų plintančias virusines mutuojančias infekcijas galima suvaldyti skiepais ? Ar nėra kitų alternatyvių medicininių būdų (vaistų, kitų vakcinų ...) šios ligos gydymui ? Ar įmanomas „herd immunity“ prieš oro lašelinių būdų plintančias virusines mutuojančias infekcijas ? Ar vaikams amž. gr. 0-20 metų, kuriems letališkumo rizikos faktorius yra 0,00, o skiepo galimi šalutiniai poveikiai >0,00 yra logiška, prasminga ir medicininiu požiūriu pateisinama leisti nepraėjusius visų klinikinių bandymų, sąlyginės registracijos medicininius preparatus, apie kurių ilgalaikį poveikį ir pasekmes šiandien niekas negali pasakyti ir tuo pačiu niekas neprisiima atsakomybės ? Ir dar visa eilė klausimų į kuriuos deja šiandien atsakymų ne tik, kad nėra, bet kiekvienas keliantis šiuos logiškus ir argumentuotus klausimus iš karto apšaukiamas antivakseriu, Kremliaus agentu, hibridinio karo kurstytoju ... ir kuo tik nori.
2021-08-26T01:08:46+03:00
Ką tamsta darytum vyriausybės vietoje kai ligoninės perpildytos,personalo papildomo nėra ,nors įrangos galima nupirkti,vaistų nėra -faktas.Ką darytum ?Tu turi tik vieną išeitį-gal neidealią-bet išeitį-masinė vskcinacija.Ar ne taip?
2021-08-26T01:09:46+03:00
Nėra jokio kito būdo valdyti infekcinių ligų plitimą, tik karantinas ir vakcinos. Vakcinos, kurios yra leistos naudoti, todėl ir leistos, kad praėjo tiek klinikinių tyrimų, kiek reikia. Bet jūs nenorit jokių atsakymų, tik vardinat belekokius klausimus, tai negaišiu laiko.
2021-08-26T09:49:56+03:00
Be vakcinu ir karantinu dar yra antiviral drugs. Yra daug istoriju apie sekminga Ivermectin naudojima Indijoje. Oxford University vykdo tyrima: ox.ac.uk/news/2021-06-23-ivermectin-be-investigated-possible-treatment-covid-19-oxford-s-principle-trial
2021-08-26T10:00:03+03:00
tai gal jau užsisakyti, ar dar pagalvojam, kas čia labiau eksperimentinis.
2021-08-26T07:02:09+03:00
ignoruoja šis rašeiva faktą, kad miršta tik nesiskiepiję!! kaip suprantiu šiam rašeivai žmonių mirtys nesvarbu, matyt kol nemirs jo artimieji... na ir taip pat neigiamas faktas, kad ligoninėse susirgę reanimacijoje guli tik nesiskiepiję ir taip atima galimybę, teisėtą galimybę, gydytis, dažnai operuotis pagal planines operacijas ir taip dažnai nesiskiepiję nulemia kitomis ligomis sergančių mirtis, nes nesuteikiama laiku pagalba, dėl to, kad turi sveikatos sistema skirti per daug resursų nesiskiepijusių gelbėjimui
2021-08-26T09:29:37+03:00
Beje ir Stalinui milijonų mirtys buvo tik statistika ...
2021-08-26T11:03:25+03:00
Šios dienos info iš Lietuvos Statistikos depo:
Nuo COVID-19 ligos iš viso mirė 4513 žmonių, iš jų pilnai paskiepyti buvo 23. Tiesiogiai ir netiesiogiai su COVID-19 siejamos 9185 mirtys.
O Jūs sakote, kad paskiepyti nemiršta
2021-08-26T16:12:06+03:00
teisingai, pasiskiepiję pilnai ir užsikrečia, ir miršta, nes skiepo efektyvumas 80-90%, ir dalis priversti naudoti imunosupresantus arba turi rimtų gretutinių ligų, kurios skiepytis netrukdo, bet užsikrėtus tampa mirtinomis. O tikrasis klausimas, kiek tokių atvejų nuo visos paskiepytų populiacijos ar 100 tūkst., lyginant su neskiepytais. Astakymas Izraelio duomenim - nesiskiepijusių sunkių atvejų 8 kartus daugiau nei su skiepu, mirčių neturiu po ranka.
2021-08-26T20:04:06+03:00
Pirma pasidomėk. Izraelyje sunkiai serga ortodoksai, kurių yra apie 20-30%. Jie nesiskiepina, nes tiki, kad dievas juos išgelbės.
2021-08-26T07:08:27+03:00
na jeigu plokščios žemės aplogetų straipsnių atsiras daugiau, matyt teks atsisakyti prenumeratos
2021-08-26T08:21:28+03:00
Jei atsiras daugiau...
2021-08-26T20:01:01+03:00
O čia tau nuomonės neformuoja?
2021-08-26T09:39:48+03:00
Pirmas protingas straipsnis...
2021-08-26T20:00:18+03:00
Skaityk Respubliką, Karštą komentarą ar ekspertai.eu ir kt. Ten vien mokslo korifėjai ir Nobelio laureatai reiškiasi.
2021-08-26T11:46:03+03:00
Gabrielius čia išmintingai išlementų "nustebino"
2021-08-26T11:49:03+03:00
Dar vienas sarkastiškas nepriklausomas egzpertas būtų kitaip pandemiją valdęs nei visas Vakarų pasaulis. Išgooglino tai, ko mokslininkai nežino. Reikėjo helikopterį kelt.
2021-08-26T12:16:35+03:00
Realybė tokia ,kad dalis populiacijos savarankiškai nesugeba mąstyti ir kritiškai vertinti skiepo naudos. Tokiems individams labiau suprantama griežta valstybės ranka. Homo sovieticus palikimas. Gaila, bet be bizūno čia neapsieis.
2021-08-26T12:35:26+03:00
O gal viskas atvirkščiai tamsta ?.nes dauguma mąsto ir daro ką pasakoo TV ir žiniasklaida ,dėl to tiek ir užsakytų straipsnių ir reklamos ,nes neturi kritinio ir analitinio mąstymo🙂
2021-08-26T19:58:04+03:00
TV nežiūriu. Daug keliauju ir matau kaip viskas yra ES. Netgi rusyne galvojama apie labiau prievartinį mechanizmą, kad priversti skiepintis. Tokia analizė labiau vatniko putojimąsi primena.
2021-08-26T14:03:35+03:00
Čia kažkoks užstalės analitikas 😄
2021-08-26T16:04:35+03:00
Paaiškinkit man, kvailam- "nepriklausomas rizikos analitikas"- kas čia per profesija? Čia taip dabar naujai vadinasi medicinos mokslų daktaras, imunologijos ar kokios virusologijos profesorius? Jeigu ne - kodėl kalba apie tai, ko akivaizdžiai neišmano?
2021-08-27T19:03:15+03:00
Paklauskit to paties visų "duomenų mokslininkų" ir "teisingumo ir viešojo valdymo reformų ekspertų", kurie neprašyti lenda į eterį su savo komentarais.
2021-08-26T17:29:31+03:00
na kai pasižiūri, kad šis pilietis(galbūt Lietuvos) eilę metų dirbo kompanijoje: " Mezhregionalnaja Energetycheskaya Kompanya" tai ir visi taškai susidėlioja
2021-08-26T19:53:26+03:00
Nežinau iš kur tokie analitikai traukia informaciją, bet Švedijoje ribojimai yra ir be testo ten nenuskrisi, Portugalijoje ir Ispanijoje skiepinasi kaip pašėlę, Prancūzijoje ir Vokietijoje viešbutyje reikalavo pasų. Kažkokią antivaxerių miglą analitikas pučia...
2021-08-27T08:04:42+03:00
Oho, koks straipsnis. Bravo! Tikiuosi "buhakteriai@ skaito ji, kaip ir mes paskaitinejame visa kita ju inicijuota ir kuriama komunikacini shlamsta
2021-08-27T08:21:31+03:00
Nesitikėjau, kad tokio garbaus tėvo vyresnysis sūnus debiutuos viešumoje su sąmokslo teorijomis. Ką gi, vyrukui jau apie 40, jo bendraamžis dviguba pavarde Zemlys-Balevičius jau gana žinomas, fb gausu jo skaitytojų, tarp jų net ir premjerė. Čia gi norima išgarsėti per manipuliavimą atskirais faktais, o juk tokių mokovų palei Šeimų maršą daugiau nei pakanka.
2021-08-27T09:08:56+03:00
Vienas demagogas užaugino kitą demagogą. Dar ir arogatišką.
2021-08-27T14:23:42+03:00
Dabar, kai skaitau, yra 94 komentarai. Gana daug. Absoliuti dauguma - tai pyktis, pagieža ir arogancija autoriaus atžvilgiu. Stiprios emocinės reakcijos. Kas atsitiko ? Pradūrė iliuzijų burbulą? Užkabino gilias baimes pasąmonėje, kad iš tikrųjų tas skiepas gali sukelti kažką baisaus ateityje, todėl dabar reikia sąmoningai užgožti tokias mintis, visaip sudirbant autorių ?
2021-08-27T19:06:32+03:00
Daliai visuomenės būdinga ne tik aklai tikėti savo teisumu, bet ir jaustis turinčiais teisę užčiaupti kitus, kurie, jų nuomone, galvoja neteisingai. Tenka su apgailestavimu pastebėti, kad ši dalis, panašu, didėja. Turbūt bus susiję su tuo, kad negyveno LTSR ir neatpažįsta diktatūros.
2021-08-27T21:14:08+03:00
100. Visos jūsų versijos tik vienpusiškas pilno agresyvaus žargono o šiaip silpno teksto baltinimas. Deja.
„Verslo žinių“ podkastai
Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
Kaip cia i gkobalizmo propaguotojos VZ pateko toks anti "didzioji perkriva" (great reset) straipsnis? :)
Man irgi keista. Redaktorius atostogauja turbūt;)
Izraelyje 12-39 metų grupėje yra 32850 aktyvių atvejų ir iš jų 43 ligoninėje (0,1%) , taip kad žmonių iki 40 metų privalomas vakcinavimas ar kitoks ribojimas yra niekaip nepagrįstas.
tik pamiršote paminėti, kad Izraelyje yra aukščiausias pasiskiepijusiųjų skaičius, taigi net jei ir užsikrečia, jie nepakliūna į ligonines. Beje, privalomo vakcinavimo nėra ir nebus Lietuvoje, yra kitos alternatyvos - testai.
Gal tu nenusisnekek. Zmigus jei uzdirba 400 ar 600, galvoji jis isgakes isleisti per menesi 280 testams? Pasirinkimas tarp bado ir skiepo ir yra praktiskai tas pats kas privalomas vakcinavimas.
11528 iš 32850 buvo nevakcinuoti ir iš jų 36 (0,3%) ligoninėje, taip kad iki 40 metų asmenys jokios apkrovos sveikatos apsaugos sistemai nesukelia. Visa apkrova pagrinde eina iš nevakcinuotų vyresnių nei 60 metų, pvz. nevakcinuotų 70-79 amžiaus grupėje iš 389 aktyvių atvejų ligoninėje gydomi 65 (16,7%), t.y. 55 kartus daugiau už 12-39 amžiaus grupę.
Nezinau ar cia teisinga statistika bet nuo paciu pradziu kai nebuvo jokios statistikos ir buvo kalbama kad ribojimai reikalingi kad apsaugoti silpnuosius. ar jusu manymu tuos esancius rizikos grupeje reikia izoliuoti nuo kitu? manau tai neatitiktu dabar galiojanciu istatymu ir to negalima padaryti. istatymai ir ribojimai yra visiems vienodi ir sis atvejas kai ribojimai yra taikomi viesiems del kazkokios rizikos grupes nera kazkoks isskirtinis.
na mes juk turime ribojimus pagal amžių, pvz. tik nuo 20 metų galima įsigyti alkoholio, iki 16 metų galimybių pasas išduodamas visiems, taip ir čia nuo 60 metų vakcinavimas turėtų būti privalomas pvz. kas 6 mėn.
Nemanau kad vakcinavimas gali buti privalomas, tai nera imanoma. Siuo metu motyvacija skiepytis yra didele bet tai nera prievarta jeigu nenori skiepytis tai turi galimybes nesiskiepyti, tai nera labai patogu bet galimybes yra, gali darytis testus ar dirbt darba kur galimybiu pasas nera butinas. Tvirta nuomone ir principingumas visada kainavo.
Tvirta nuomonė - jūsų, kaina - mūsų?
Jei dirbi ne kvalifikuota darbą ir uždirbi minimumą bus per brangu turėti savo nuomonę ir nesiskiepyti.
tiesiai i desimtuka....Sveiko proto žmonės skiepijasi, saugosi ir supranta ribojimų prasmę bei naudą. Rusijos agentai, trolių fabrikų darbuotojai ir buduliai aktyviai visa tai neigia.
pamaina pasikeite troliu...Jūs user1123 esat praėjęs/usi gerą propagandos ir manipuliacijų mokyklą - esat vienas aršiausių VŽ trolių ir kasdien jaukiat vandenį meluodamas/ ir iškraipydamas/a faktus, bet kaltinat dėl to kitus. Jūsų šeimininkai iš rytų turėtų rašyt riebų pliusą, puikiai atliekat destrukcijos darbą Lietuvoj, galit prašyti atlyginimo pakėlimo.
👍super
nepriklausomas rizikos analitikos jaunesnysis buhalteris visiškai nuvažiavo į pievas. 1) Pateikinėja UK letalumo statistiką, kai UK visai kitas imunizacijos lygis. 2) neįvertina, kad bottle neck efekto netiesiognių mirčių statistikai dėl to, kad sveikos apsaugos sistema nesusidoros su krūviu ir didelė dalis planinių paslaugų bus stabdoma/nukeliama (kas dabar jau dalinai vyksta); 4) neįvertina, koks galimai teigiamas aukštos imunizacijos efektas gali būti naujoms viruso atmainoms (nes jos gal turės daug didesnį letarumą). 5) ir svarbiausia - kažką vadina buhalteriais naudodamas tą terminą kaip pežoratyvą (įžeidinėdamas visus esamus ir būsimus buhalterius). Jei norima sužinoti ką reiškia teisinga buhalterija, tegu atsiverčia Enron case'ą :)
Jei bijote aukšto imunizacijos lygio poveikio būsimoms atmainoms, gal užduokite sau klausimą, kodėl skiepijama per pandemiją, t.y. pažeidžiant esminę epidemiologijos taisyklę?
niekas to klausimo...Ta vieta apie buhalteres - "aukštas rašytojo lygis".
Kas yra aukštesnis lygis - parašyti, kad krizę valdo du buhalteriai, ar valdyti krizę siaurakaktiškomis, buldozerinėmis priemonėmis, supriešinant piliečius ir nustekenant ekonomiką bei visuomenės sveikatą? Girdėjote, kad dabar pas neurologus lankosi rekordinis skaičius vaikų, dėl buhalterių bukumo metus įkalintų namuose ir įgijusių priklausomybę nuo technologijų?
tokiomis pat priemonėmis kovoja dauguma valstybių. Gerbiamas "nepriklausomas" analitikas ( o gal tiesiog "draudikas" ) mato ką nori matyti ir pateikinėja selektyvius duomenis. Na ir - kitus žemindamas gudresnis neatrodai.
Pirmiausia tai selektyvius duomenis pateikia valdžia (daugumos valstybių, kaip pastebėjote. Kodėl taip yra, kitas gilus klausimas), nes ji suinteresuota palaikyti tam tikrą naratyvą ir ignoruoti jam nepalankius duomenis. Šis analitikas tik pateikia kitą monetos pusę. Ir nieko žeminančio nematau pastebėjime, kad sudėtingą krizę valdo labai siauros specializacijos atstovai - specializacijos, kurioje nėra žmogiškumo, vien skaičiukai. O nežmoniškumas kaip tik labai ryškus šios valdžios veiksmuose.
Didžiausia vaikų ir mokytojų problema - tėvai. Dalis jų turėjo kreiptis į psichologus dar iki vaikų atsiradimo.
Likim geruoju, kiekvienas prie savo nuomonės. Aš netikiu sąmokslo teorijomis, bet tikrai myliu Lietuvą . O ar mylit ją Jūs?
visiškai pritariu. Perskaitai apie "du bandančius valdyti buhalterius" ir nebesitiki jokio objektyvumo, nešališkumo ir profesionalumo straipsnyje. Viskas OK, toks straipsnis iš nepriklausomo rizikos valdymo eksperto tiktų jo asmeninei FB sienai, bet kaip šitą pagiežą praleido VŽ - nesuprantu.
Žinoma. Todėl ir apmaudu, kad bukalaurų valdžia jai kenkia.
beje, jau pareiksta...Pagarba sveiko proto...VŽ redakcija apsidraudža,nori atrodyt rimčiau negu melo ir propagandos portalai delfi ar 15min.;-)
Du dalykai. 1) Esame turtinga šalis, jei runkeliuose ir vatoje matoma (yra) pakankamai uždarbio potencialo ir dėl to galima palaidoti reputaciją. Welcome to patvorys, žmogau. 2) Manipuliuojama faktais (UK atvejis), todėl rašinukas Respublikos ar "būkime ekspertai" lygio.
Na va. Pasirodo, ne man vienam atrodo, kad krizė palaikoma dirbtinai, nes pavojingumo pikas jau seniai praėjo. Kad užuot gydžius/izoliavus sergančius, baudžiami visi. Kad niekam nerūpi persirgusiųjų dalis visuomenėje, nes ji nepelninga, o ir gali sugriauti gąsdinimo kortų namelį. Kad tokią mažą tautą dar reikia sugebėti skaldyti tiek pjūvių - Stambulo, LGBT, skiepų...
Dėl Stambulo konvencijos iš valdančiosios koalicijos nebuvo jokių žingsnių nei kalbų. Gėda, bet nebuvo. Tai Šeimų maršas užsipuolė pirma Raskevičių, o paskui Stambulo konvenciją, nors tam nebuvo jokios priežasties.
Bet ant kiek reikia proto turėti paimti geriausiai besivakcinavusios šalies pavyzdį ir sakyti, kad vakcinų nereikia (nes žiūrėkit, žmonės nemiršta). O gal padarom Indijos tyrimą, kur maža buvo imunizacija ir iš kur atsirado delta viruso mutacija :)? Man pikčiausia, jog visi šie ‘ekspertai’, jei jų kas paklausytų, niekada neprisiimtų atsakomybės už mirtis ir būtų pirmieji, kurie kritikuoti ir sakytų ‘va, kiek buhalterės nužudė žmonių. Viskas dėl karstų pramonės pelningumo. Kam jos parsidavusios ?!?!?’
Demagogija lyginti mus, kur paskiepytu ir persirgusiu gyventoju bendra dalis sudaro netoli 70 proc. visu gyventoju, su Indija.
straipsnyje visgi sako kad skiepų reikia ir jie veikia (tik naują atmainą kiek silpniau, bet nutyli, kad nesunku mRNR vakciną pritaikyti naujai atmainai, ir tai ne koks iliuminatų sąmokslas, o nuolatinis procesas ir nauja realybė): "Taigi, bendra visuomenės imunizacija neabejotinai prisideda prie apskritai lėtesnio viruso plitimo. Kartu virusas tampa atsparesniu vakcinavimui, nes jo plitimo santykis tarp vakcinuotų žmonių, lyginant su nevakcinuotais, tikėtina stipriai krito. Nepaisant to, vakcinavimas vis tiek vis dar yra sąlyginai efektyvi priemonė ribojant viruso plitimą."
Kas per šūdas?
savikrtitiškai, nereikia taip savęs plakti
Autorius protingas vyras, kalbantis argumentais. Ir įsivaizduoja, kad visi žmonės įtikinami logika ir argumentais. Deja, taip nėra. Pusei žmonių iškart užteko argumentų ir jie pasiskiepijo. Dar 20-30 proc. pasiskiepys po vienokiu ar kitokiu spaudimu. Likę nesiskiepys niekada. Lietuvos ribojimai ir išlaidavimas toli gražu ne blogiausi, netgi prie švelnesnių. Nes po viruso pastoge pasaulyje dedasi tokių nesąmonių, kad plaukai šiaušiasi.
Šitas straipsnis prasilenkia su logika gal keturiose vietose ir yra paprasčiausia sąmokslo teorijų lygio rašliava. Tipo Thermofisher nupirko Lietuvos vyriausybę? Suprasčiau, jeigu tris klases baigusi blondinė siūlytų tokią versiją, bet “rizikos valdymo analitikas”?
Tokio teiginio straipsnyje nebuvo, tai parašėte jūs pats.
Man labiausiai patinka, kai visi skeptikai paiima geriausiai besivakcinavusių šalių pavyzdžius ir teigia, jog jose niekas nemiršta, todėl vakcinų nereikia. Prašau, Autoriau, imkite Rusiją, Braziliją ir kitas valstybes, kuriose maža dalis populiacijos vakcinavosi ir prieikite prie tų pačių išvadų. Greitai paaiškėja, kas manipuliuoja faktais.
Šitas straipsnis - vientisa manipuliacija faktais, išsirenkant naudingiausius savo teorijai pagrįsti.
Oi gražiai jis čia viską supakavo ir davė "engiamiem" žmonėm švęsti, kad kažkas juos palaiko.... 1) Turint UK imunizacijos lygį, tikėtina, galėtumėm pamiršt apie bet kokius ribojimus (nu gal dėl masinių susibūrimų po stogu pvz.: Žalgirio arena ar pan) 2) Thermo fisherio pelnas yra ašara lyginant su valstybės finansais, bei ašara lyginant su tuo, kiek prarandame per kitas įmones nesumokėtų mokesčių, jau net negalvojant kiek mokam išmokų. 3) Antikūnių tyrimai visiem oficialiai nepersirgusiem tikrai vertas dėmesio pasiūlymas. 4) Lt ribojimai nei per griežti, nei per švelnūs, už tvoros galima pamatyti ir blogesnių ir geresnių pvz. 5) Lygint LT su SE, nu atsiprašau... Jei mūsų tauta nebūtų nužmoginta ir nuprotinta okupacijos laikotarpiu - gal. Jei gyvensim laisvi dar ~40-50 m, viskas vystysis kaip dabar ir susitvarkysim viešąjį sektorių ir biudžeto pajamas, tada galbūt.
Suprantu VZ ir palaikau. Klausimas sudėtingas. Yra įvairių nuomonių ir jas reikia atspindėt. Bet galėjot rimtesnį analitiką parinkt oponuojantį oficialiai pozicijai. Keletas grafikų tikrai nekompensuoja banalių frazių : 'protingos šalys', 'kvaili ribojimai', 'buhateriai'.
akivaizdu, kad autorius linki Lietuvai kuo daugiau covid susirgimų, galbūt net su sveikatos sistemos griūtimi.
Kokį “kaukuliatorių” naudojo autorius, jei jam 4000 ir 320 skiriasi tik 3 kartus? Vakcinos efektyvumas nuo abiejų atmainų ~80%. Pamačiau lentelę, tolimesnes beletristikas tegu skaito Kiguolis ir dalinasi
Idomu, kad Izraelyje skaiciai gerokai kitokie: cnbc.com/2021/07/23/delta-variant-pfizer-covid-vaccine-39percent-effective-in-israel-prevents-severe-illness.html
stipru, argumentuota. Valdzia...radikali rašliava, žodynu tinkama riaušių entuziastams bet daranti gėdą normaliai žiniasklaidai - VZ, su tokiom "nuomonėm" jūs jau septynmyliais artėjat prie tomkaus ;-) Koks vis dėlto skirtumas tarp pasiskiepijusio ir ne? Autorius pasako tik "tikėtinas ligos plitimas delta atmainos atveju yra tik 3 kartus mažesnis nei tarp nevakcinuotų" ir nutyli, kad Izraelio oficialiai skelbiami duomenys rodo 8 kartų skirtumą sunkiuose atvejuose: "The Health Ministry said the rate of serious cases was far higher among unvaccinated Israelis aged 60-plus, who constituted 151.5 people per 100,000 in serious condition on Monday; among the vaccinated the figure was 19.3, and among the partially vaccinated 40.9. https://www.timesofisrael.com/active-cases-pass-50000-just-2-months-after-they-stood-at-around-200/". Kitas klausimas, kuris normaliai nesuformuluotas, nes autorius užsibūręs savo valdžios egzorcisto misija - kiek mes norim ir galim turėti tų sunkių atvejų, ir kiek inertiškai masei (ne sąmoningiems piliečiams) veikia spaudimas pasiskiepyti, kad jų būtų kuo mažiau. Šiaip pigus opiumas, nuo kurio jau yra apsvaigusių.
Pritariu -o vz gėda,jei ši publikacija yra su Baryso palaiminimu -tai jau kritinis taškas- dugnas visai nebetoli....
Dar pasakykite, kad...šiaip tai dugnas yra stumti privalomą (nes kitu atveju PGR testai kas 2 dienas už 50-100 €) vakcinavimą jaunesniems nei 60 metų, nemanau, kad tam yra platus visuomenės palaikymas :) "A new study reported by Channel 12 news shows that 58 percent of Israelis who got the COVID-19 vaccine say a significant consideration in making that decision was the desire for a Green Pass, allows its bearers to avoid extra restrictions on access to public places for the unvaccinated. The study reportedly finds also that 26% got the vaccine out of fear of sanctions in their workplace." https://www.timesofisrael.com/liveblog_entry/study-most-israelis-say-they-got-covid-vaccine-to-avoid-restrictions/
tai jums naujiena, kad dalį visuomenės teisėtai ar teisingai elgtis skatina tik sankcijų grėsmė? mirtinai sužaloti žmogų gali ir nepažeidęs taisyklių, bet kažkodėl baudžiam tik pažeidėjus, ir niekas neprotestuoja ir negina kokio nupušusio žmogelio teisės bėgti per gatvę ne perėjoje. Nes eismo saugumo ekspertai nusprendė, kadf mums bendrai taip geriau, kam netinka - susimoka. O čia geriausi medikų protai su politikais sutaria, tik kažkas sau svarbesnis nesvarbu kokiu pagrindu vis ieško pasiteisinimų, kodėl darys priešingai, ir todėl neva bus nekaltai nuskriausti. Taigi leidžiam nesiskiepyti, niekas neverčia jėga, galite privačiai savo bute ar lauke daryti ką tik norite, bet teks apriboti savo buvimą patalpose kartu su saugesniu keliu pasukusia visuomene. Lyginant su ankstesniais ribojimais vaikams ir anūkams lankyti tėvus ar senelius atrodo labai nedidelis ribojimas, tą jau senokai ir sąmoningai be jokio vyriausybės nurodymo yra padarę įmonės, kurios gali dirbti nuotoliniu - nesiskiepiję dirba iš namų.
Kai jau sakiau komentuose Vėgėlė teisiškai teisus,bet čia kalba eina apie ''eksperto'' pateiktus ir interpretuotus faktus ,kuriuos publikuoja VZ.Kai įrodė Mauras -tai yra bullshit .VZ tai publikuoja neprirašydami savo vertinimų. Reiškia -redakcija susitapatina su bullshit ekspertu-o tai beveik dugnas....
Rizikos analitikas galėtų ir suvokti, kad paskiepijus 70- 90 proc. ir daugiau žmonių, pandemija baigsis. Ir nereikės tikimybes skaičiuot. Silpni analitiniai sugebėjimai.
sesk, du. malta...Ir vėl tu meluoji šungrybi-islandija -pilnai paskiepyti 71.5,malta -82.8 (šaltinis https://www.bloomberg.com/graphics/covid-vaccine-tracker-global-distribution/?srnd=graphics-v2) Tu patalogiškas melagis?Ar mažvaikis atsirioglinęs į šį portalą?
o, factchekeris islindo....ar tu kloune...Tu gali vaikų neskaičiuoti-jie gi neserga ir ligos neplatina?Ar kaip ? Delfio straipsnelių skaitytojau
buhalteri, tu dar...Tai kaip ten yra ,antivaxeri,vaikus reikia prie žmonių priskirti ar kai atskirą rūšį traktuojam?
badykis i sveikata...Na ta ir reikėjo įrodyti -antivaxeris=neišprusėlis
Labai teisinga nuomone, atspindinti realybe ir valdanciuju totalini susimovima.
Valdantieji daro tai, ką reikia daryti, ir ką daro kitos šalys panašiai. O čia atsirado kažkos rizikos analitikas kuris išsirankioja jam patogius faktus, nesugeba padalinti dviejų lygiaverčių skaičių, vadina ministrus buhalteriais, lyg tai būtų blogai ir t.t. Gėda VŽ spausdinti tokio žemo lygio nuomones.
Kur buvote, kai gretimam straipsnyje kažkoks teisingumo ir valdymo reformų ekspertas bandė rankiot razinas iš užsienietiškų straipsnelių, bet nepajėgė atskirt neskiepytų nuo persirgusių? Jo pasakaitės jums tiko, tai tylėjot po šluota? Gėdos už VŽ nejautėt?
Šarūnai, gaila, kad nekalbėjote mitinge prie Seimo, būtumėt sulaukęs budulių ir antivakserių ovacijų. Bet dar galit pasireikšti šeimų marše rugsėjo 10, ten irgi už populizmą ir purvo pylimo sugebėjimus jums plos atsistoję. Nesitiki, kad dirbat Lietuvos priešams, tai greičiausiai tiesiog vaikotės pigaus populiarumo. Gaila, nes iš nuotraukos atrodot visai adekvatus žmogus.
Ar vakcinacija yra vienintelis kelias ? Klausimas – kiek efektyviai ir kam šitie skiepai yra didesnės naudos nei galimos žalos rizikos santykyje ? Ar oro lašelinių būdų plintančias virusines mutuojančias infekcijas galima suvaldyti skiepais ? Ar nėra kitų alternatyvių medicininių būdų (vaistų, kitų vakcinų ...) šios ligos gydymui ? Ar įmanomas „herd immunity“ prieš oro lašelinių būdų plintančias virusines mutuojančias infekcijas ? Ar vaikams amž. gr. 0-20 metų, kuriems letališkumo rizikos faktorius yra 0,00, o skiepo galimi šalutiniai poveikiai >0,00 yra logiška, prasminga ir medicininiu požiūriu pateisinama leisti nepraėjusius visų klinikinių bandymų, sąlyginės registracijos medicininius preparatus, apie kurių ilgalaikį poveikį ir pasekmes šiandien niekas negali pasakyti ir tuo pačiu niekas neprisiima atsakomybės ? Ir dar visa eilė klausimų į kuriuos deja šiandien atsakymų ne tik, kad nėra, bet kiekvienas keliantis šiuos logiškus ir argumentuotus klausimus iš karto apšaukiamas antivakseriu, Kremliaus agentu, hibridinio karo kurstytoju ... ir kuo tik nori.
Ką tamsta darytum vyriausybės vietoje kai ligoninės perpildytos,personalo papildomo nėra ,nors įrangos galima nupirkti,vaistų nėra -faktas.Ką darytum ?Tu turi tik vieną išeitį-gal neidealią-bet išeitį-masinė vskcinacija.Ar ne taip?
Nėra jokio kito būdo valdyti infekcinių ligų plitimą, tik karantinas ir vakcinos. Vakcinos, kurios yra leistos naudoti, todėl ir leistos, kad praėjo tiek klinikinių tyrimų, kiek reikia. Bet jūs nenorit jokių atsakymų, tik vardinat belekokius klausimus, tai negaišiu laiko.
Be vakcinu ir karantinu dar yra antiviral drugs. Yra daug istoriju apie sekminga Ivermectin naudojima Indijoje. Oxford University vykdo tyrima: ox.ac.uk/news/2021-06-23-ivermectin-be-investigated-possible-treatment-covid-19-oxford-s-principle-trial
tai gal jau užsisakyti, ar dar pagalvojam, kas čia labiau eksperimentinis.
ignoruoja šis rašeiva faktą, kad miršta tik nesiskiepiję!! kaip suprantiu šiam rašeivai žmonių mirtys nesvarbu, matyt kol nemirs jo artimieji... na ir taip pat neigiamas faktas, kad ligoninėse susirgę reanimacijoje guli tik nesiskiepiję ir taip atima galimybę, teisėtą galimybę, gydytis, dažnai operuotis pagal planines operacijas ir taip dažnai nesiskiepiję nulemia kitomis ligomis sergančių mirtis, nes nesuteikiama laiku pagalba, dėl to, kad turi sveikatos sistema skirti per daug resursų nesiskiepijusių gelbėjimui
Beje ir Stalinui milijonų mirtys buvo tik statistika ...
Šios dienos info iš Lietuvos Statistikos depo: Nuo COVID-19 ligos iš viso mirė 4513 žmonių, iš jų pilnai paskiepyti buvo 23. Tiesiogiai ir netiesiogiai su COVID-19 siejamos 9185 mirtys. O Jūs sakote, kad paskiepyti nemiršta
teisingai, pasiskiepiję pilnai ir užsikrečia, ir miršta, nes skiepo efektyvumas 80-90%, ir dalis priversti naudoti imunosupresantus arba turi rimtų gretutinių ligų, kurios skiepytis netrukdo, bet užsikrėtus tampa mirtinomis. O tikrasis klausimas, kiek tokių atvejų nuo visos paskiepytų populiacijos ar 100 tūkst., lyginant su neskiepytais. Astakymas Izraelio duomenim - nesiskiepijusių sunkių atvejų 8 kartus daugiau nei su skiepu, mirčių neturiu po ranka.
Pirma pasidomėk. Izraelyje sunkiai serga ortodoksai, kurių yra apie 20-30%. Jie nesiskiepina, nes tiki, kad dievas juos išgelbės.
na jeigu plokščios žemės aplogetų straipsnių atsiras daugiau, matyt teks atsisakyti prenumeratos
Jei atsiras daugiau...O čia tau nuomonės neformuoja?
Pirmas protingas straipsnis...Skaityk Respubliką, Karštą komentarą ar ekspertai.eu ir kt. Ten vien mokslo korifėjai ir Nobelio laureatai reiškiasi.
Gabrielius čia išmintingai išlementų "nustebino"
Dar vienas sarkastiškas nepriklausomas egzpertas būtų kitaip pandemiją valdęs nei visas Vakarų pasaulis. Išgooglino tai, ko mokslininkai nežino. Reikėjo helikopterį kelt.
Realybė tokia ,kad dalis populiacijos savarankiškai nesugeba mąstyti ir kritiškai vertinti skiepo naudos. Tokiems individams labiau suprantama griežta valstybės ranka. Homo sovieticus palikimas. Gaila, bet be bizūno čia neapsieis.
O gal viskas atvirkščiai tamsta ?.nes dauguma mąsto ir daro ką pasakoo TV ir žiniasklaida ,dėl to tiek ir užsakytų straipsnių ir reklamos ,nes neturi kritinio ir analitinio mąstymo🙂
TV nežiūriu. Daug keliauju ir matau kaip viskas yra ES. Netgi rusyne galvojama apie labiau prievartinį mechanizmą, kad priversti skiepintis. Tokia analizė labiau vatniko putojimąsi primena.
Čia kažkoks užstalės analitikas 😄
Paaiškinkit man, kvailam- "nepriklausomas rizikos analitikas"- kas čia per profesija? Čia taip dabar naujai vadinasi medicinos mokslų daktaras, imunologijos ar kokios virusologijos profesorius? Jeigu ne - kodėl kalba apie tai, ko akivaizdžiai neišmano?
Paklauskit to paties visų "duomenų mokslininkų" ir "teisingumo ir viešojo valdymo reformų ekspertų", kurie neprašyti lenda į eterį su savo komentarais.
na kai pasižiūri, kad šis pilietis(galbūt Lietuvos) eilę metų dirbo kompanijoje: " Mezhregionalnaja Energetycheskaya Kompanya" tai ir visi taškai susidėlioja
Nežinau iš kur tokie analitikai traukia informaciją, bet Švedijoje ribojimai yra ir be testo ten nenuskrisi, Portugalijoje ir Ispanijoje skiepinasi kaip pašėlę, Prancūzijoje ir Vokietijoje viešbutyje reikalavo pasų. Kažkokią antivaxerių miglą analitikas pučia...
Oho, koks straipsnis. Bravo! Tikiuosi "buhakteriai@ skaito ji, kaip ir mes paskaitinejame visa kita ju inicijuota ir kuriama komunikacini shlamsta
Nesitikėjau, kad tokio garbaus tėvo vyresnysis sūnus debiutuos viešumoje su sąmokslo teorijomis. Ką gi, vyrukui jau apie 40, jo bendraamžis dviguba pavarde Zemlys-Balevičius jau gana žinomas, fb gausu jo skaitytojų, tarp jų net ir premjerė. Čia gi norima išgarsėti per manipuliavimą atskirais faktais, o juk tokių mokovų palei Šeimų maršą daugiau nei pakanka.
Vienas demagogas užaugino kitą demagogą. Dar ir arogatišką.
Dabar, kai skaitau, yra 94 komentarai. Gana daug. Absoliuti dauguma - tai pyktis, pagieža ir arogancija autoriaus atžvilgiu. Stiprios emocinės reakcijos. Kas atsitiko ? Pradūrė iliuzijų burbulą? Užkabino gilias baimes pasąmonėje, kad iš tikrųjų tas skiepas gali sukelti kažką baisaus ateityje, todėl dabar reikia sąmoningai užgožti tokias mintis, visaip sudirbant autorių ?
Daliai visuomenės būdinga ne tik aklai tikėti savo teisumu, bet ir jaustis turinčiais teisę užčiaupti kitus, kurie, jų nuomone, galvoja neteisingai. Tenka su apgailestavimu pastebėti, kad ši dalis, panašu, didėja. Turbūt bus susiję su tuo, kad negyveno LTSR ir neatpažįsta diktatūros.
100. Visos jūsų versijos tik vienpusiškas pilno agresyvaus žargono o šiaip silpno teksto baltinimas. Deja.