„Bitė“ imasi netradicinio darbuotojų paieškos būdo: vasarą kandidatus „medžioja“ pažinčių programėlėje „Tinder“

Reklama publikuota: 2021-07-22
svg svg

Lietuva šiandien susiduria su rekordiniu darbuotojų trūkumu – praėjusį mėnesį fiksuotas didžiausias – 60,6 tūkst. laisvų darbo vietų skaičius per visą 30 metų Nepriklausomybės istoriją. Norint išsiskirti konkuruojant dėl darbuotojų, bendrovės privalo imtis netradicinių sprendimų – pavyzdžiui, darbuotojų paiešką perkelti į populiariausias pažinčių programėles.

„Nuolat ieškome nestandartinių būdų, kaip išsiskirti ir pasiekti geriausius kandidatus. Šią vasarą nusprendėme darbuotojų paiešką vykdyti ir populiariausioje pažinčių programėlėje „Tinder“ – tai puikus būdas pasiekti didelę ir įvairią auditoriją. Siekiame kandidato kelią pas mus padaryti maksimaliai lengvą – juk nuolat naudojamoje programėlėje užmegzti kontaktą su potencialiu darbdaviu yra tiesiog patogiau“, – pranešime žiniasklaidai sako „Bitė Lietuva“ žmonių ambasados vadovė Eglė Staniulionė.

Lengvas kelias kandidatui

Projekto „Karjeros updeitas“ idėja gimė, visų pirma, galvojant apie kandidatą – kaip palengvinti pirmojo kontakto užmezgimą su potencialiu darbdaviu. Naudojantis programėle kandidatas bendrauti gali jam patogiu metu, erdvėje, kurioje ir šiaip leidžia laiką.

„Įprastai darbo paieškos procesas gali varginti, kelti įtampą, o vartotojų itin pamėgtoje programėlėje kandidatai iškart bendrauja laisviau, galima greičiau suprasti jų lūkesčius ir tikslus. Be to, kandidatui nereikia pildyti papildomų formų, siųsti CV ar rašyti motyvacinio laiško – tai taupo jų laiką“, – sako E. Staniulionė.

Darbo pasimatymas

Projekto metu pažinčių programėlėje „Tinder“ veikia dvi „Bitės“ anketos: moters ir vyro. Nuotraukos ir aprašymas leis geriau pažinti įmonę – jos kultūrą ir ten dirbančius žmones.

„Pažinčių programėlėje sukurtas įmonės profilis leidžia susidaryti pirmąjį įspūdį apie „Bitę“ kaip darbdavį. Tada viskas vyks taip, kaip ir įprastai „Tinderyje“. Žiūrėdamas kitų narių nuotraukas ir pamatęs „Bitės“ profilį, žmogus galės išreikšti susidomėjimą ar priešingai – nesuteikti progos pabendrauti. Atsiradus abipusei simpatijai, programėlės vartotojas sulauks įmonės žinutės ir kvietimo į pirmąjį pasimatymą – darbo pokalbį“, – pasakoja E. Staniulionė.

Pirmasis pasimatymas vyksta be įprastinių atrankos klausimų ir gyvenimo aprašymo.  

Paprastų priemonių nebepakanka

E. Staniulionės teigimu, mintis darbuotojų ieškoti programėlėje „Tinder“ pasirodė patraukli ir todėl, kad šiandien rinkoje jaučiamas išskirtinai didelis specialistų stygius, o tradiciniai paieškos kanalai – nebe tokie efektyvūs.

„Dėl didelės profesionalų paklausos kasmet tampa vis sunkiau atkreipti jų dėmesį, tad įprastų priemonių, tokių kaip darbo skelbimai, reklama socialiniuose tinkluose ar karjeros mugės, nebepakanka. Šiandien būtina pas geriausius kandidatus ateiti pačiam darbdaviui“, – teigia „Bitės“ žmonių ambasados vadovė.

„Bitė“ šiuo metu ieško apie 80 įvairių sričių specialistų įvairiuose šalies miestuose.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose

Gauk nemokamą VERSLO naujienlaiškį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
„Bitė“ imasi netradicinio darbuotojų paieškos būdo: vasarą kandidatus „medžioja“ pažinčių programėlėje „Tinder“ Verslo tribūna 3

Lietuva šiandien susiduria su rekordiniu darbuotojų trūkumu – praėjusį mėnesį fiksuotas didžiausias – 60,6...

„It‘s simple“
2021.07.22
„Iki“ investicija į darbuotojus – papildomas sveikatos draudimas Verslo tribūna

Prekybos tinklas „Iki“ itin daug dėmesio skiria darbuotojų ir pirkėjų saugumui. Tai vienas svarbiausių...

„It‘s simple“
2021.07.14
Pirmasis Lietuvoje išmaniųjų higienos tyrimas nustebino: ant telefono daugiau bakterijų nei lifte ar automobilio durelių rankenos Verslo tribūna

Pirmą kartą Lietuvoje atliktas „Išmaniųjų higienos“ tyrimas – buvo vertinama, kiek ant įvairių kasdien mūsų...

„It‘s simple“
2021.06.30
Neįprastą el. kainų diegimo praktiką pasirinkęs prekybos tinklas „Iki“ ėmėsi technologijos plėtros Verslo tribūna

Apie 50 proc. taupomos popieriaus sąnaudos, geresnė klientų patirtis ir efektyvesnis darbuotojų laiko...

„It‘s simple“
2021.06.18
„Bitė“ darbuotojus vasarai perkraustė prie jūros: karantinas – iššūkis kultūrai Verslo tribūna

Sukurti stiprią organizacijos kultūrą užtrunka ne vienerius metus tam nuosekliai skiriant daug dėmesio ir...

„It‘s simple“
2021.06.17
„Iki“ taikomos priemonės suteikia dar daugiau saugumo ir darbuotojams, ir pirkėjams Verslo tribūna 2

Prekybos tinklas „Iki“ visą pandemijos laikotarpį sutelkė dėmesį į darbuotojų ir pirkėjų saugumą. Karantino...

„It‘s simple“
2021.06.08
„Iki“ patirtis: etiško verslo principai ir dėmesys gyvūnų gerovei Verslo tribūna 1

Dėmesys aplinkosaugai ir tvarumui jau seniai yra tapę neatsiejama prekybos tinklo „Iki“ strategijos dalimi.

„It‘s simple“
2021.05.25
Pirmą kartą    Lietuvoje organizuojami    „Metų CTO“ rinkimai: kviečiame teikti paraiškas  Verslo tribūna 1

Šiandien startuoja pirmą kartą Lietuvoje organizuojami „Metų CTO“ rinkimai. Kviečiami dalyvauti vadovai,...

„It‘s simple“
2021.05.13
Pramoga ir atsipalaidavimo būdas: kaip šiuolaikinė televizija lengvina žmonių gyvenimą? Verslo tribūna

Ilgą laiką televizija buvo bene vienintelis pramogų šaltinis namuose, kuris suvienija visą šeimą. Išplitus...

„It‘s simple“
2021.05.06
„Iki“ kulinarijos asortimentą atnaujina triskart per metus: pirkėjai ieško ir skonių, ir sveikumo Verslo tribūna

Šiemet naują kulinarijos gaminių seriją „Pasaulio skoniai“ pristatęs prekybos tinklas „Iki“ stebi...

„It‘s simple“
2021.04.28
3 kasdienybę lengvinantys įrenginiai, kuriuos ateityje turės kiekvienas Verslo tribūna 2

Dar prieš penkmetį tokie išmanūs daiktai kaip laikrodžiai su eSIM, belaidės ausinės ir kameros atrodė...

„It‘s simple“
2021.04.16
Naujas „Iki“ ekspress parduotuvių formatas primena užkandines Verslo tribūna

Prekybos tinklas „Iki“ iš esmės atnaujino mažųjų „ekspress“ parduotuvių koncepciją ir kovo 31 d. atidarė...

„It‘s simple“
2021.04.07
„Iki“ atliko pirkėjų įpročių tyrimą: parduotuvėse lankosi rečiau, bet ten jaučiasi saugūs Verslo tribūna

Retesni apsilankymai parduotuvėse, išaugęs pirkinių krepšelis, pasikeitęs pirkėjų maršrutas prekybos centre...

„It‘s simple“
2021.03.25
„Iki“ – tvariausių Lietuvos prekės ženklų reitingo penketuke Verslo tribūna 1

Prekybos tinklas „Iki“ didžiausiame nepriklausomame prekės ženklų tvarumo reitinge pateko į garbingą pirmąjį...

„It‘s simple“
2021.03.23
3 sprendimai, lengvinantys virtualų apsipirkimą Verslo tribūna

Pandemijos metu daugybė verslų turėjo persiorientuoti į skaitmeninę erdvę. Tokia didelė pasiūla pakėlė...

„It‘s simple“
2021.03.23
„Iki“ kompetencijų ugdymo centrų nauda atsiskleidė per pandemiją Verslo tribūna 1

Pasaulinė koronaviruso krizė sukėlė daug iššūkių – teko ieškoti naujų darbo ir bendravimo formų, ypač...

„It‘s simple“
2021.02.17
Plėsti savitarnos kasų technologiją „Iki“ motyvuoja galimybė užtikrinti geresnę apsipirkimo patirtį Verslo tribūna 6

2008 m. pirmąsias savitarnos kasas Lietuvoje įdiegęs prekybos tinklas „Iki“ tokį žingsnį darė vedamas...

„It‘s simple“
2021.02.10
Klientai ieško paprastumo: kokiais principais turėtų vadovautis verslas Verslo tribūna

Sudėtingi produktai ar paslaugos ir nesklandus pardavimo procesas bei aptarnavimas vis dažniau pralaimi kovą...

„It‘s simple“
2021.02.08
Sėkmė slypi detalėse – gera klientų patirtis augina verslą   Verslo tribūna

Verslams tarpusavyje vis sunkiau konkuruoti kaina, prekės ar paslaugos išskirtinumu, pasiūlos įvairove, tad...

„It‘s simple“
2021.02.03

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku