„Techprizmė“. „Metai“ pristatant analogišką programėlę, „Twitter“ bando suplasnoti iš naujo
Kai turtingiausias pasaulio žmogus Elonas Muskas už 44 mlrd. USD įsigijo „Twitter“, šio socialinio tinklo politika ne tik tapo nenuspėjama, bet ir pradėjo kenkti jos patrauklumui bei reklamos pajamoms. Tai buvo reakcija į E. Musko atmestiną požiūrį į turinio moderavimą, nenuspėjamus išsišokimus ir nestandartinį vadovavimo stilių. Taip pat reklamų pirkėjai ir investuotojai kritikavo „Twitter“ dėl vangiai diegiamų produktų naujovių ir silpnesnių reklamos pasiūlymų, palyginti su panašiomis bendrovėmis, tokiomis kaip „Facebook“ patronuojanti „Meta“ ir „TikTok“.
Finansinių paslaugų įmonė „Fidelity“ apskaičiavo, kad bendrovė prarado apie du trečdalius savo vertės nuo to laiko, kai E. Muskas nusprendė ją pirkti. O tyrimų įmonė „eMarketer“ prognozuoja, kad šiais metais „Twitter“ pajamos iš reklamos bus 28% mažesnės nei pernai.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai