2018-06-08 19:25

Verslo idėjoms stalčiuje ne vieta: kaip jas įgyvendinti

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Daugelis smukiųjų verslininkų mano, kad bendro darbo su mokslu gali siekti tik stambios įmonės. Ir klysta, nes yra puikių pavyzdžių, kai nedidelės bendrovės, pasitelkusios mokslo žinias, sukūrė įdomių produktų.

Kol teorinės kalbos apie verslo ir mokslo bendradarbiavimą persikėlė į praktinį lygmenį, kol buvo rasti patys tinkamiausi finansavimo instrumentai, užtruko. Tačiau pastaraisiais metais padėtis pasikeitė – vis daugiau verslininkų supranta, kad galima belstis į mokslo įstaigų duris, ir jos dažniausiai yra atidaromos.

Svarbiausia – nebijoti

„Jei norima kurti inovatyvų, pridėtinės vertės teikiantį produktą, pirmiausia reikalinga idėja. Antra, nebijoti ją pristatyti mokslininkams ir pasitikrinti, ar ją įgyvendinti verta, įmanoma, o gal bus per brangu ir visiškai neapsimokės. Ir trečia, reikia nusiteikti ilgam darbui, turėti kantrybės, nes tokie produktai greitai nesukuriami, o kol jie patenka į rinką, kelias dar labiau pailgėja“, – pasakoja Nijolė Karpavičienė, UAB „Mėlynė“ direktorė.

52795
130817
52791