„Eleving Group" pradeda teikti mainų pasiūlymą esamiems obligacijų turėtojams

„Eleving Group" naujų obligacijų keitimo pasiūlymo laikotarpis truks nuo 2023 m. rugsėjo 26 d. iki 2023 m. spalio 13 d. Kiekvienos obligacijos nominalioji vertė yra 100 EUR. Naujųjų obligacijų palūkanų norma sieks 13 proc., o palūkanos mokamos kas ketvirtį. Palūkanų išpirkimo terminas – 2028 m.
Dėl skirtingų nominalių obligacijų vertės, jų keitimo santykis yra 1:10, t. y. vieną „Mogo AS" obligaciją jos turėtojas turi teisę iškeisti į dešimt naujų „Eleving Group" obligacijų eurais. Keitimas yra savanoriškas veiksmas, obligacijų turėtojai neprivalo to atlikti.
„Mogo AS 2021/2024" obligacijų turėtojai raginami kreiptis į savo depozitoriumus „Eleving Group" arba „Signet Bank", nes kiekvienas sąskaitų tvarkytojas naudoja jų sistemas atitinkančius techninius sprendimus, kurie padeda vykdyti savanorišką mainų pasiūlymą ir siekti jo tikslo. Daugiau informacijos apie mainus galima rasti interneto svetainėse www.invest.eleving.com ir www.eleving.com/investors.
Viešas obligacijų keitimo siūlymas Estijoje, Latvijoje, Lietuvoje ir Vokietijoje prasidės spalio 2 d. ir baigsis 2023 m. spalio 20 d.
Tikimasi, kad naujosios obligacijos 2023 m. spalio 31 d. bus įtrauktos į prekybą Frankfurto vertybinių popierių biržos reguliuojamoje rinkoje ir „Nasdaq Riga" vertybinių popierių biržos reguliuojamoje rinkoje.
Pasak „Eleving Group“ generalinio direktoriaus Modesto Sudniaus, finansiniai instrumentai, tokie kaip obligacijos visada buvo vienas pagrindinių aspektų leidusių augti įmonių grupės portfeliui. O obligacijų mainai paremti tuo, jog dabar puikus metas investuotojams įsigyti Baltijos šalių įmonių obligacijų, nes jos siūlomos su gana patraukliomis palūkanų normomis, o tai savo ruožtu lemia didesnę investicijų grąžą.
„Siūlomų atkarpos palūkanų normų dydis gerokai lenkia įvairias kitas investavimo galimybes, įskaitant banko indėlius. O svarbiausia, kad obligacijų grąža yra fiksuota visą įsipareigojimų laikotarpį, todėl obligacijų turėtojai ir toliau gaus nuolatines ir pastovias pajamas iš palūkanų", – teigia M. Sudnius.
M. Sudnius taip pat pabrėžia, kad per beveik dešimt metų, kai „Eleving Group" aktyviai dalyvauja kapitalo rinkose, ji pasiekė puikių ne tik verslo rezultatų, bet ir vykdydama savo įsipareigojimus kapitalo rinkoje. Tai ilgainiui sustiprino investuotojų pasitikėjimą, ir bendrovė patyrė vis didesnį investuotojų susidomėjimą per kiekvieną sekančią obligacijų emisijos kampaniją.
2012 m. įkurta „Eleving Group" anksčiau veikusi pavadinimu „Mogo Finance", šiuo metu veikia 16 pasaulio rinkų ir trijuose žemynuose. Grupei priklauso prekių ženklai „Mogo", „Primero", „Renti" ir „OX Drive", o transporto priemonių finansavimo segmentas sudaro 70 proc. jos veiklos. Tuo tarpu finansinių paslaugų vartotojų segmentas, kuriame veikia „Kredo", „Sebo", „Tigo" ir neseniai integruotas „ExpressCredit" prekės ženklai, sudaro apie 30 proc. Įmonių grupės portfelio.
Bendra klientų bazė visame pasaulyje viršija 500 000 klientų, o bendra išduotų paskolų suma siekia apie 1,5 mlrd. eurų. Pagrindinė Grupės misija - aptarnauti visuomenės grupes, kurios nėra tradicinių bankų klientai, ir skatinti lengviau prieinamą finansavimą, naudojant naujoviškus ir suprantamus finansinius produktus.
Pirmąjį 2023 m. pusmetį grupė pasiekė gerų rezultatų pagal visus pagrindinius verslo rodiklius. EBITDA siekė 36,1 mln. eurų, pajamos sudarė 90,6 mln. eurų, o grynasis pelnas prieš valiutų keitimą - 13,6 mln. eurų.
Palyginti su ankstesniu ataskaitiniu laikotarpiu, per pirmuosius tris 2023 m. mėnesius grupės grynasis portfelis išliko stabilus (295,1 mln. EUR).
Platesnę informaciją bei svarbiausius dokumentus, su kuriais galima susipažinti, galima rasti grupės interneto svetainėje https://eleving.com/investors.
Daugiau informacijos apie obligacijų emisijos kampaniją galima rasti ir Grupės investicinėje interneto svetainėje: www.invest.eleving.com.