VMI konsultacijoms – dirbtinis intelektas

Pasak inspekcijos, nauja paslauga, padedama dirbtinio intelekto, supras lietuvių kalba užduotus tekstinius klausimus ir atsakys į juos.
„Sistema padės mokesčių mokėtojams greičiau ir lengviau gauti bendrą informaciją aktualiomis mokesčių temomis visą parą, neribojant klausiančiųjų skaičiaus. Tai leis pagerinti mokesčių informacijos centro efektyvumą bei sumažins laukiančiųjų konsultacijos telefonu srautą“, – BNS komentavo Lina Kurlenskaitė, VMI virtualaus asistento projekto vadovė.
Sistemą už beveik 24.000 Eur kuria konkursą laimėjusi įmonė „Tilde informacinės technologijos“. Virtualų asistentą planuojama įdiegti gruodžio pabaigoje.
Latvijos mokesčių administratorė jau turi įsidiegusi analogišką informacinę sistemą „Toms“.