2014-08-06 03:01

Per metus įpratino pirkti internetu

Per pirmus veiklos metus verslininkai ne tik įsitikina savo idėjos reikalingumu, bet ir išgrynina verslo viziją. MB „Sapnų namai“ iš pradžių siuvo patalynę ir aksesuarus vaikams, o dabar savo veiklą kreipia kiek kita linkme – siūlo vaiko kambario daiktų, kurie patiktų ne tik atžaloms, bet ir tėvams.

„Mums svarbiausia, kad visi daiktai patiktų tėvams ir įsilietų į ilgai kurtą namų interjerą. Pavyzdžiui, įsirengiate namus minimalistiniu stiliumi ir staiga juose atsiranda patalynė su rožiniais drambliais ar geltonais zuikiais, tada dar pernelyg spalvota karuselė su džiunglių gyvūnais virš lovelės ir visa, ką taip ilgai kūrėte, derinote kiekvieną detalę, ima ir sugriūva. Tad mūsų filosofija – kurti bendrą namų stilių. Galbūt kai kam atrodome per drąsiai akcentuodamos, kad visus daiktus kuriame tėvams, kad vaiko kambarys pirmiausia yra tėvams. Matyt, dėl to daug tėvų prašo pasiūti patalynę ne tik vaikams, bet ir visai šeimai“, – paaiškina Rasmantė Lindešienė, „Sapnų namų“ bendraturtė.

Didina žinomumą

Pašnekovė neslepia, kad verslo pradžioje tikrai neužplūdo pirkėjų minios, nes žmonės tiesiog nežinojo apie naujus vaikams skirtų prekių gamintojus.

52795
130817
52791