Siūlo naujos kartos namus

Publikuota: 2013-04-28
Atnaujinta 2015-06-01 17:52
Vitalija Jankauskaitė ir Paulius Milčius, UAB
Vitalija Jankauskaitė ir Paulius Milčius, UAB "Indigo house" įkūrėjai. Nuotrauka: Vladimiro Ivanovo
„Verslo žinios“

Penkerius metus moduliniame name išgyvenusi šeima nusprendė imtis verslo ir tokius pastatus pardavinėti Lietuvoje. Pardavimams pasirinkta kiek kitokia strategija nei įprasta nekilnojamojo turto rinkoje.

„Moduliniai namas – tai medinio karkaso pastatas, kurio 95% pagaminama gamykloje. Į sklypą atvežamos ne tik sienos, bet ir visa įrengta vidaus apdaila, santechnikos prietaisai, korpusiniai įmontuojami baldai. Skaičiuojame, kad tokį namą sklype pastatyti užtrunka du mėnesius. Daug panašių namų yra Skandinavijoje, taip pat Estijoje ir Jungtinėse Amerikos Valstijose“, – pasakoja  UAB „Indigo house“  įkūrėjai Vitalija Jankauskaitė ir Paulius Milčius.

Pirkėjų segmentas

Įmonė dar tik pradeda veiklą, todėl prie projekto dirba dviese. Netrukus prie jų ketina prisijungti dar du specialistai. Vienas iš pardavimų, kitas iš gamybinės inžinerinės srities.Verslą šeima pradėjo iš savų lėšų ir sako, kad didelių investicijų nereikėjo.„Pirmiausia reikia labai daug darbo, juk mes nieko negaminame ir nesandėliuojame. Reikia ryšių, žinių ir įstatinio kapitalo. Reikėtų pasakyti, kad tai nėra mūsų pirmasis verslas. Todėl patirties, kaip kurti įmonę, ją plėtoti, turime. Taip pat turime patirties rinkodaros ir komunikacijos srityse, kas labai svarbu“, – kalba pašnekovai.Pradedant verslą nuspręsta, kad pirmiausia reikėtų sukurti tipišką namo projektą, kuriame klientas gautų viską, ko reikia patogiam gyvenimui. Įmonė siūlo modulinių namų projektus, kuriuos skirsto į dvi kategorijas: apie 90 kv. m „Comfort“ namas kainuoja 390.000 Lt, 120 kv. m „Premium“ namas kainuoja 495.000 Lt. Namus gamins UAB „Massive wood constructions,“ įsikūrusi Šiauliuose. Ši bendrovė tokius pačius namus gamina ir eksportuoja į Norvegiją.Be to, verslininkai išskyrė dvi pirkėjų grupes, kuriems tokie namai turėtų būti patrauklūs.„Jaunos šeimos ir žmonės, kurie jau užaugino vaikus, – tai tikslinės mūsų grupės, kurioms stengsimės pardavinėti šiuos namus. Į šias grupes nusprendėme orientuotis neatsitiktinai. Atlikome savotišką tyrimą, mat pirmaisiais gyvenimo metais moduliniame name, pas mus į ekskursijas ateidavo daug susidomėjusių žmonių. Pasikalbėję su jais ir padarėme išvadą, kam tokie namai galėtų būti įdomūs“, – kalba p. Jankauskaitė.Jaunos šeimos pasirinktos todėl, kad paprastai joms reikia greitai apsirūpinti didesniu gyvenamuoju plotu. Vyresni žmonės – nes jie neretai nori gyventi arčiau gamtos.„Sakykime, jauna šeima gyvena bute, augina vaikelį, netrukus ketina susilaukti kito. Tačiau per savo užimtumą negali, o neretai ir nenori skirti laiko statyboms. Vyresniems žmonėms, jau užauginusiems vaikus, manome, neapsimoka gyventi dideliame bute. Be to, senjorai dažniausiai nori ir daržą šalia namo turėti“, – tikslines pirkėjų grupes apibūdina p. Jankauskaitė.

Pardavimo strategija

Verslininkai tikina, kad nesistengia įtikti visiems ketinantiems pirkti individualius namus.„Suprantame, kad daug žmonių nori statydami namą realizuoti save, įgyvendinti savas interjero idėjas, todėl į juos nesiorientuojame“, – paaiškina pašnekovė.Pasak p. Milčiaus, tikėtina, kad didžioji dalis klientų bus iš Vilniaus, dalis iš Klaipėdos, taip pat tie žmonės, kurie planuoja įsigyti antrąjį būstą.„Galvodami, kaip pardavinėsime namus, pasirinkome, kiek kitokią strategiją nei įprasta. Subūrėme komandą, kuri dirba pardavimų segmente, bet ne nekilnojamojo turto srityje. Kiekvienas jų jau turi savą ryšių tinklą, vadinasi, ir potencialių klientų. Rengiame pardavimo vadybininkams mokymus, pasakojame apie produktą. Šiuo metu turime 10 pardavėjų“, – apie pardavimų strategiją kalba p. Jankauskaitė.Šįmet įmonė planuoja pastatyti kelis namus, kitąmet skaičių norėtų didinti.

Straipsnis publikuotas dienraštyje "Verslo žinios".

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau