El. pašto rinkodaros įmonė iš Lietuvos sėkmingai plečiasi Švedijoje

Publikuota: 2009-11-24
Atnaujinta 2015-06-03 12:53

IT sprendimų bendrovė „Itema“, valdanti el. pašto rinkodaros paslaugų projektą „Mailer.lt“, sėkmingai įžengė į Švedijos rinką. Čia įmonė žinoma „Mailersoft“ vardu. Lapkričio 1 d. atstovybę Stokholme įkūrusi kompanija jau gali pasigirti pirmaisiais klientais ir dideliu susidomėjimu jos siūlomomis paslaugomis. Pagrindiniai „Mailersoft“ konkurenciniai privalumai rinkoje – pažangi el. pašto rinkodaros sistema ir konkurencingos kainos.

Normal 0 19 false false false LT X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4 /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:"Times New Roman"; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;} bdquo;Atlikę analizę, i scaron;siai scaron;kinome, jog turime gerokai pažangesnę sistemą nei Scaron;vedijoje analogi scaron;kas paslaugas siūlančios kompanijos. Todėl nusprendėme i scaron;naudoti scaron;į konkurencinį prana scaron;umą. Pridėję patrauklias kainas, turime konkurencingą paketą, kuriuo jau naudojasi per de scaron;imtį vietos įmonių. Džiaugiamės, jog veiklą Scaron;vedijoje spėjome pradėti prie scaron; Kalėdas - tai yra ypatingai aktyvus metas, kuomet pasaulyje jaučiamas didžiausias el. pa scaron;to rinkodaros paslaugų bumas ldquo;, - sakė bdquo;Mailersoft ldquo; direktorius Ignas Rubežius. bdquo;Mailersoft ldquo; Scaron;vedijoje teikia analogi scaron;kas paslaugas, kaip bdquo;Mailer.lt ldquo; Lietuvoje ndash; įmonė adaptavo jau veikiančią sistemą. Pastaroji leidžia lengvai ir patogiai kurti bei siųsti naujienlai scaron;kius be jokių specialių programavimo žinių. Ja siunčiami lai scaron;kai nėra priskiriami scaron;iuk scaron;lių (SPAM) kategorijai, todėl sėkmingai pasiekia gavėjų el. pa scaron;to dėžutes. I scaron;siuntę naujienlai scaron;kius, Mailer.lt klientai i scaron;kart gali gauti ataskaitas, kuriose matosi, kiek gavėjų perskaitė lai scaron;kus, paspaudė ant nuorodų ar atliko kitus veiksmus. bdquo;Pagrindinis ateinančių metų tikslas Scaron;vedijoje ndash; didinti pardavimus, kompanijos žinomumą ir stiprinti pozicijas rinkoje. Scaron;iuo metu daugiausiai dirbame su el. parduotuvėmis bei naujienų portalais, kadangi turime specialiai scaron;iems verslo segmentams sukurtų funkcijų. Tačiau 2010 m. ketiname savo paslaugas siūlyti ir kitiems segmentams ldquo;, - pažymėjo I. Rubežius. Anot verslininko, ateinančiais metais bdquo;Mailersoft ldquo; planuoja plėtrą ir į kitas užsienio valstybes. Ketinama atidaryti įmonės padalinius Vokietijoje bei Lenkijoje. Svarstomos galimybės dirbti ir kitose Europos scaron;alyse.UAB bdquo;Itema ldquo; naujienlai scaron;kių kūrimo ir siuntimo paslaugą bdquo;Mailer.lt ldquo; Lietuvos rinkai pristatė 2009 m. pradžioje. Per scaron;iuos metus įmonės el. pa scaron;to rinkodaros paslaugomis pradėjo naudotis daugiau nei 70 skirtingų verslo sričių klientų, tarp kurių ndash; bdquo;Čili ldquo;, bdquo;Omnitel ldquo;, bdquo;Tiketa ldquo;, bdquo;Senukai ldquo; ir kt. Anot verslininko, sėkmingą plėtrą daugiausiai lėmė tai, jog ekonomikos nuosmukio metu vis daugiau įmonių ėmė ie scaron;koti alternatyvių rinkodaros būdų. Klientai įvertino paslaugos efektyvumą bei patogumą ndash; su bdquo;Mailer.lt ldquo; sukurti i scaron;skirtinai atrodantį naujienlai scaron;kį ir i scaron;siųsti jį dideliam kiekiui vartotojų galima vos per keletą minučių. bdquo;El. pa scaron;to rinkodara yra vienas efektyviausių rinkodaros veiksmų. Vartotojo pasiekimo ka scaron;tai sudaro vos kelis centus, juolab bdquo;Mailer.lt ldquo; leidžia stebėti kampanijų efektyvumą, identifikuoti silpnąsias vietas ir jas operatyviai koreguoti, siekiant maksimalių rezultatų. Lietuvos įmonės, ypač užsiimančios prekyba internetu, mato ai scaron;kią investicijų į el. pa scaron;to rinkodarą grąžą, todėl joms scaron;is būdas yra ypatingai patrauklus ldquo;, - komentavo I. Rubežius. Daugiau informacijos:Ignas RubežiusUAB bdquo;ITEMA ldquo; direktoriusTel. +37069880829El.pa scaron;tas ignas@mailer.lt

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą VERSLO naujienlaiškį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau