„Mailer.lt“ padės pasiekti maksimalų el. pašto rinkodaros efektyvumą
bdquo;Pasauliniais tyrimais įrodyta, kad el. pa scaron;to rinkodara yra vienas efektyviausių reklamos būdų. Tačiau neretai įmonės jo atsisako dėl ilgai trunkančių programavimo bei dizaino darbų, jų kainos ar kitų priežasčių. bdquo;Mailer.lt ldquo; sistemą sukūrėme atsižvelgdami į daugybę rinkodaros specialistų komentarų apie tai, kaip būtų galima optimizuoti naujienlai scaron;kių kūrimo ir siuntimo procesą. Be to mūsų sukurtu įrankiu naudotis yra pigiau, nei kiekvieno naujienlai scaron;kio paruo scaron;imui samdyti IT specialistus. ldquo;, - sakė bendrovės bdquo;Itema ldquo; direktorius Ignas Rubežius.
bdquo;Mailer.lt ldquo; ndash; turinio valdymo sistema, kuri leidžia patiems vartotojams ne tik kurti naujienlai scaron;kio tekstus bei įkelti norimo dydžio nuotraukas, tačiau ir patiems valdyti informacijos blokus, jų i scaron;dėstymą. Visa tai ndash; vos keliais pelės paspaudimais. Be to sistema užtikrina, kad naujienlai scaron;kio turinys bus tinkamai atvaizduojamas įvairiose el. pa scaron;to programose.
Įrankio kūrėjai pasirūpino detalia ataskaitų sistema. Joje klientai galės matyti tikslią lai scaron;kų atvertimo statistiką, nuorodų paspaudimo statistiką, prenumeratos atsisakymus ar patvirtinimus, grįžusius lai scaron;kus ir kitus duomenis, kurie padės efektyviau planuoti rinkodaros kampanijas.
Pernai metų pabaigoje bendrovės bdquo;Datran Media ldquo; atliktas tyrimas, kurio metu buvo apklausta 3 tūkst. vadovų, dirbančių į bdquo;Fortune 1000 ldquo; sąra scaron;ą patenkančiose kompanijose, parodė, kad el. pa scaron;tas yra pats efektyviausias reklamos kanalas. Taip mano 80,4 proc. vadovų. I scaron; jų 62 proc. teigia įtraukę naujienlai scaron;kius tarp įmonės rinkodaros priemonių 2009-aisiais.
bdquo;El. pa scaron;to rinkodaros efektyvumą i scaron; kitų reklamos kanalų vertėtų i scaron;skirti dėl kelių priežasčių. Visų pirma ji pasižymi itin mažais kontakto pasiekimo, reklamos gamybos ir kampanijos valdymo ka scaron;tais. Taip pat scaron;is kanalas suteikia puikias galimybes rinkodaros specialistams vertinti kampanijų efektyvumą bei, prireikus operatyviai reaguoti keičiant žinutes, ar kt. veiksmus ldquo;, - scaron;io rinkodaros būdo privalumus vardino I. Rubežius.
Tuo tarpu kito tyrimo metu nustatyta, kad 1 JAV doleris investuotas į el. pa scaron;to rinkodarą gali atne scaron;ti net 43,52 JAV dolerių grąžą. Tai rodo, kad krizės sąlygomis naujienlai scaron;kiai tampa neatsiejama kompanijų rinkodaros dalimi.
Daugiau informacijos:
Ignas Rubežius
UAB "Itema"
Tel. +370 698 80829
El.pa scaron;tas: [email protected]
www.mailer.lt