„Mailer.lt“ padės pasiekti maksimalų el. pašto rinkodaros efektyvumą

Publikuota: 2009-04-28
Atnaujinta 2015-06-03 14:30

IT sprendimų bendrovė „Itema“ pristatė novatorišką naujienlaiškių valdymo įrankį „Mailer.lt“. Naujoji sistema leis įmonės klientams lengvai ir operatyviai kurti naujienlaiškių turinį, patogiai dirbti su gavėjų grupėmis, prieiti prie išsamių ataskaitų bei matyti realią investicijų į tiesioginę el. pašto rinkodarą grąžą.

bdquo;Pasauliniais tyrimais įrodyta, kad el. pa scaron;to rinkodara yra vienas efektyviausių reklamos būdų. Tačiau neretai įmonės jo atsisako dėl ilgai trunkančių programavimo bei dizaino darbų, jų kainos ar kitų priežasčių. bdquo;Mailer.lt ldquo; sistemą sukūrėme atsižvelgdami į daugybę rinkodaros specialistų komentarų apie tai, kaip būtų galima optimizuoti naujienlai scaron;kių kūrimo ir siuntimo procesą. Be to mūsų sukurtu įrankiu naudotis yra pigiau, nei kiekvieno naujienlai scaron;kio paruo scaron;imui samdyti IT specialistus. ldquo;, - sakė bendrovės bdquo;Itema ldquo; direktorius Ignas Rubežius.bdquo;Mailer.lt ldquo; ndash; turinio valdymo sistema, kuri leidžia patiems vartotojams ne tik kurti naujienlai scaron;kio tekstus bei įkelti norimo dydžio nuotraukas, tačiau ir patiems valdyti informacijos blokus, jų i scaron;dėstymą. Visa tai ndash; vos keliais pelės paspaudimais. Be to sistema užtikrina, kad naujienlai scaron;kio turinys bus tinkamai atvaizduojamas įvairiose el. pa scaron;to programose.Įrankio kūrėjai pasirūpino detalia ataskaitų sistema. Joje klientai galės matyti tikslią lai scaron;kų atvertimo statistiką, nuorodų paspaudimo statistiką, prenumeratos atsisakymus ar patvirtinimus, grįžusius lai scaron;kus ir kitus duomenis, kurie padės efektyviau planuoti rinkodaros kampanijas.Pernai metų pabaigoje bendrovės bdquo;Datran Media ldquo; atliktas tyrimas, kurio metu buvo apklausta 3 tūkst. vadovų, dirbančių į bdquo;Fortune 1000 ldquo; sąra scaron;ą patenkančiose kompanijose, parodė, kad el. pa scaron;tas yra pats efektyviausias reklamos kanalas. Taip mano 80,4 proc. vadovų. I scaron; jų 62 proc. teigia įtraukę naujienlai scaron;kius tarp įmonės rinkodaros priemonių 2009-aisiais.bdquo;El. pa scaron;to rinkodaros efektyvumą i scaron; kitų reklamos kanalų vertėtų i scaron;skirti dėl kelių priežasčių. Visų pirma ji pasižymi itin mažais kontakto pasiekimo, reklamos gamybos ir kampanijos valdymo ka scaron;tais. Taip pat scaron;is kanalas suteikia puikias galimybes rinkodaros specialistams vertinti kampanijų efektyvumą bei, prireikus operatyviai reaguoti keičiant žinutes, ar kt. veiksmus ldquo;, - scaron;io rinkodaros būdo privalumus vardino I. Rubežius.Tuo tarpu kito tyrimo metu nustatyta, kad 1 JAV doleris investuotas į el. pa scaron;to rinkodarą gali atne scaron;ti net 43,52 JAV dolerių grąžą. Tai rodo, kad krizės sąlygomis naujienlai scaron;kiai tampa neatsiejama kompanijų rinkodaros dalimi.Daugiau informacijos:Ignas Rubežius
UAB "Itema"
Tel. +370 698 80829
El.pa scaron;tas: ignas@mailer.lt
www.mailer.lt

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau