2014-11-17 23:01

Smagiausia parduoti jausmą

Židinių pardavėjams ir montuotojams ruduo yra tas metas, kai darbas darbą veja. Vis dėlto vien parduoti židinio neužtenka: pirkėjų galima prisivilioti tik siūlant visą paslaugų paketą.
Rimvydas Linkevičius, UAB „Decopolis“, siūlančios įvairius šildymo ir interjero sprendimus, direktorius, sako jau daug metų stebintis tą pačią tendenciją: daugiausia klientų į saloną užsuka po pirmųjų šalnų.
Klaipėdoje įsikūrusiame „Decopolio“ salone prekiaujama įvairių žinomų Europos gamintojų židiniais. Bendrovė yra penkis židinių gamintojus vienijančios grupės MCZ oficiali atstovė Baltijos šalyse, taip pat Norvegijos įmonės „Jotul“ atstovė
.
Ponas Linkevičius židiniais susidomėjo prieš aštuonerius metus, kai ėmėsi savo namo statybos.
„Norėdamas name įsirengti židinį pastebėjau, kad rinkoje yra labai daug juos parduodančių, tačiau pasigedau įmonės, kuri siūlytų paslaugų visumą: padėtų išsirinkti židinį, padarytų jo projektą, sumontuotų, atliktų apdailą ir vėliau teiktų priežiūrą. Taip gimė idėja pradėti savo verslą“, – prisimena pašnekovas ir priduria, kad „Decopolis“ išsiskiria tuo, jog klientų norus išpildo nuo idėjos iki galutinio rezultato.
Meistrai telefonų nekeičia
Ponas Linkevičius sako, kad į bendrovės reklamą daug neinvestuoja, o „Decopolį“ žmonės dažniausiai atranda internete, taip pat ateina išgirdę draugų ar pažįstamų rekomendacijų ar įdomų židinį pamatę kieno nors namuose. Bendrovė nuo pat veiklos pradžios aktyviai dalyvauja ir visose Lietuvoje vykstančiose parodose, bet pašnekovas sako, kad kasmet iš jų vis mažiau naudos. „Prieš kokius šešerius metus buvo laikas, kai parodose susirinkdavome nemažą dalį visų užsakymų. Tačiau dabar parodos vis dažniau tampa retai atsiperkančia investicija. Žmonės ateina pasidairyti, bet retai kada perka“, – sako jis.
52795
130817
52791