2014-11-03 23:01

Spartų augimą reikia mokėti valdyti

Kiekvienos įmonės plėtrą pirmiausia parodo apyvartos augimas, kuris skatina priimti daugiau darbuotojų, didinti gamybos pajėgumą, ieškoti didesnių patalpų, pirkti įrangos. Tai – daugelio bendrovių siekiamybė. Tačiau labai sparčiai augant apyvartai prireikia ir puikios reakcijos suvaldant visus įmonėje vykstančius procesus.
Alfredas Zigmantas, UAB „Stigma“ generalinis direktorius: „Augant apyvartai reikia planuoti ir kitų įmonės išteklių augimą.“ VLADIMIRO IVANOVO NUOTR.

Augimo valdymas
Augant finansiniams srautams, nepamiršti augti ir kitose srityse
Augimą planuoti, vertinti darbuotojų, naujos įrangos poreikį
Užtikrinti tvarų augimą, o ne vienkartinį
Procesams valdyti verta turėti už tam tikras sritis atsakingų pavaduotojų
Didinant apyvartą nereikia pamiršti ir apie pelno poreikį Didelis įmonės apyvartos augimas nebūtinai reiškia ir didesnį pelną, tačiau jis gerokai padidina administracinę naštą įmonės vadovams, darbuotojams.
„Žinoma, kai apyvarta per kelerius metus padidėja keturis kartus, viskas gerokai pasikeičia“, – sako Alfredas Zigmantas, Panevėžio UAB „Stigma“ vadovas.
Verslininkai nurodo, kad ryškus apyvartos augimas paprastai nebūna netikėtas, tad jam turi būti atsakingai ruošiamasi, o pradėjus augti kelio atgal nebėra.
52795
130817
52791