2014-07-18 00:01

„Vertex“ siūlo flirtuoti ir Pietų Amerikoje

Prieš porą metų į pažinčių svetainių verslą nėrusi UAB „Vertex“ vartotojų skaičiaus augimą namų ir aplinkinėse rinkose matuoja kartais. Spartaus augimo Europoje padrąsinta, bendrovė planuoja plėtrą į Pietų Amerikos rinką.
Pažinčių portalų veiklai dabar palankus metas – dėl spartaus gyvenimo tempo vis mažiau laiko lieka asmeniniam gyvenimui.
JUDITOS GRIGELYTĖS NUOTR.


VMI tyrimas
2013 m. lapkritį Valstybinė mokesčių inspekcija (VMI) pranešė, kad vykdydama projektą „Elektroninė prekyba“ nustatė apie 2,35 mln. Lt į apskaitą neįtrauktų pajamų iš veiklos elektroninėje erdvėje. Inspekcijai įkliuvo ir ne vieną pažinčių svetainę, tarp jų – pažinčių portalą, pažymėtą ženklu „suaugusiesiems
“, valdanti įmonė, šios pavadinimas neatskleidžiamas.
Pasak VMI, nustatyta, kad per 2010–2012 m. iš paslaugų gavėjų (didžiąja dalimi – Lietuvos gyventojų) įmonė surinko apie 720.000 Lt, kurių neįtraukė į apskaitą ir nedeklaravo, taip pat neapskaičiavo per 200.000 Lt mokesčių.

„Vertex“ pardavimų pajamos,
mln. Lt
2011 m. 1,1
2012 m. 4*
2013 m. 3,5
* Svetainė „flirtas.lt“ pradėjo veikti 2012 m. viduryje. 2012 m. pabaigoje „Vertex“ pradėjo vykdyti veiklą Latvijoje, Lenkijoje ir Kroatijoje.
ŠALTINIS: BENDROVĖS DUOMENYS Audrius Vrubliauskas, svetainės „flirtas.lt“ rinkodaros vadovas, kol kas neatskleidžia, į kurios šalies rinką įmonė nori įkelti koją pirmiausia, tačiau „Vertex“, jo teigimu, turi ambicingų planų ir viena šalimi neapsiribos. „Matome galimybių visoje Lotynų Amerikoje. Pirmi jau vargu ar kur nors būsime, bet norime eiti į tas šalis, kuriose dar turime šansą užimti reikšmingą rinkos dalį“, – sako p. Vrubliauskas.
Per artimiausius metus į projektų plėtrą tose šalyse, kuriose svetainės jau veikia, įmonė planuoja investuoti apie 1,5 mln. Lt. Į pažinčių svetainių projektus naujose rinkose, pavyzdžiui, vieną iš Lotynų Amerikos šalių, – dar apie 100.000 USD (254.000 Lt).
52795
130817
52791