2014-06-18 00:01

Už kiekvieno proceso slypi žmogus

Nuoseklus strategijos laikymasis, reagavimas į rinkos pokyčius ir buvimas arti klientų leidžia UAB „Schmitz Cargobull Baltic“, kurios vadovas šiemet apdovanotas Metų CEO titulu, kasmet uždirbti daugiau pelno ir vis stipriau atsiplėšti nuo konkurentų.
Raimundas Petrauskas, „Schmitz Cargobull Baltic“ generalinis direktorius: „Savo vadovavimo stilių apibūdinčiau kaip situacinį, tačiau paremtą pasitikėjimu padalinių vadovais.“
JUDITOS GRIGELYTĖS NUOTR.



Svarbiausi veiksniai, lemiantys įmonės sėkmę
* Laiku suformuota strategija ir nuoseklus jos įgyvendinimas.
* Greitas reagavimas į rinkos pokyčius ir nuolatinis buvimas šalia klientų.
* Individualūs sprendimai kiekvienam klientui, kuo didesnės vertės jam kūrimas.
* Motyvuoti, atviri pokyčiams darbuotojai, suvokiantys, kad pokyčiai pirmiausia naudingi jiems patiems.
* Komandinio darbo skatinimas.
* Nuolatinės investicijos į infrastruktūrą, įrenginius, produktų vystymą ir darbuotojų mokymą.
* Atvirumas, noras savo patirtimi dalytis su kitomis bendrovėmis ir ypač – partneriais.
* Procesų standartizavimas, siekimas, kad jie taptų įmonės kultūros ir kasdienės veiklos dalimi.
ŠALTINIS: „SCHMITZ CARGOBULL BALTIC“ Izoterminius kėbulus, priekabas ir puspriekabes gaminanti Panevėžio bendrovė dažnai sulaukia svečių ne tik iš kitų Lietuvos įmonių, bet ir iš užsienio bendrovių. Nes čia yra į ką pažiūrėti ir iš ko pasisemti patirties. „Norime, kad ne tik dvi ar trys Lietuvos bendrovės būtų žinomos, o kur kas daugiau. Jaučiame, kad jau galime pasidalyti sukaupta patirtimi, tad mūsų durys kitoms įmonėms atviros. Ypač glaudžiai dirbame su partneriais, perteikdami jiems savo žinias. Vadovaujamės posakiu: „Pasakyk, kas tavo partneriai, pasakysime, kas tu.“ Tad esame suinteresuoti, kad ir jie taikytų naujos vadybos standartus“, – kalbėdamas apie įmonę pabrėžia Raimundas Petrauskas, „Schmitz Cargobull Baltic“ generalinis direktorius.
Šalia klientų
Įmonės vadovas kaip vieną pagrindinių sėkmės priežasčių nurodo tai, kad panevėžiečiai visada yra arti klientų.
„Savo strateginėse kryptyse esame numatę dirbti visoje Europoje: Rytų ir Vidurio Europoje, Skandinavijoje bei Vakarų Europoje. Šių regionų aktyvumas skiriasi, tad kiekvienam jų atskirai kuriame produktus ir paslaugas. O kad galėtume pasiūlyti tai, ko klientams labiausiai reikia, kad jaustume pulsą, būname kuo arčiau jų“, – aiškina p. Petrauskas.
Tai reiškia, kad įmonės atstovai patys labai dažnai vyksta pas esamus ir būsimus klientus, be to, šie kviečiami apsilankyti ir Panevėžyje, pačioje gamykloje.
„Neretai klientai, atvykę pas mus, nustemba pamatę, kokioje modernioje gamykloje dirbame. Dar daugiau – jie išvysta, kad ruošiame būtent jiems skirtus sprendimus, kurie padeda spręsti jiems iškilusias problemas. Taigi kiekvienam klientui suteikiame kuo daugiau vertės. Būtent tai šiandieniame versle yra vienas svarbiausių dalykų“, – pasakoja įmonės vadovas.
Nors įmonė turi nuolatinių klientų, nuolat ieško naujų, – tam pasitelkia parodas. Štai šiemet jau prisistatė parodoje Maskvoje, į kurią susirinko dauguma pirkėjų iš Rytų ir Vidurio Europos, rugpjūtį dalyvaus parodoje Švedijoje, o rugsėjį vyks į Vokietiją, kur Hanoveryje vyksiančioje parodoje Vakarų šalims pristatys naujus produktus.
„Be tradicinių gaminių, dėl kurių jau esame žinomi, pristatysime ir naujų sprendimų. Mūsų tikslas – iki 2018 m. tapti prekėms platinti skirto transporto rinkos lydere“, – sako pašnekovas.
„Schmitz Cargobull Baltic“ pernai uždirbo 54,3 mln. Lt ikimokestinio pelno, 20% daugiau nei užpernai. Tiesa, pardavimo pajamos per metus nesmarkiai smuktelėjo – 2,7%: nuo 390 mln. Lt užpernai iki 380,2 mln. Lt pernai.
52795
130817
52791