2014-03-12 23:01

Pelną augino elektroninė prekyba

Augusi prekybos internetu apimtis ir tarptautinės kurjerių tarnybos sėkmė padėjo Vokietijos logistikos grupei „Deutsche Post“ 2013-aisiais pagerinti pelningumą.
„Deutsche Post“ pelnas prieš palūkanas ir mokesčius ketvirtąjį ketvirtį išaugo 7%, iki 885 mln. EUR, trečiadienį paskelbė kompanija. „Bloomberg“ apklausti analitikai tikėjosi 873 mln. EUR pelno.
Bendrovės visų 2013 metų veiklos pelnas išaugo iki 2,9 mlrd. EUR, palyginti su 2,7 mlrd. EUR 2012-aisiais.
Frankas Appelis, „Deutsche Post“ vykdomasis vadovas, užsibrėžęs stabilizuoti pelną ir išvengti Europos rinkos nuosmukio pasekmių, susitelkė į Vokietijos vidaus rinką ir gabenimą į Aziją.
„2013-aisiais mes žengėme didelį žingsnį pirmyn. Ir toliau atkakliai dirbsime, siekdami 2015-ųjų metų tikslų, atsižvelgdami į vangios pasaulinės ekonomikos aplinkybes“, – bendrovės pranešime cituojamas p. Appelis.
„Deutsche Post“ Vokietijoje šiemet gabeno 1,03 mlrd. siuntinių, 7,4% daugiau nei ankstesniais metais. Augimą užsienio rinkose lėmė paklausa Azijoje ir Lotynų Amerikoje.
Iki 2015 m. Vokietijos logistikos kompanija tikisi pelno, sieksiančio nuo 3,35 mlrd. iki 3,55 mlrd. EUR. Šiemet bendrovė taip pat viliasi uždirbti pelno, jis svyruos nuo 2,9 mlrd. iki 3,1 mlrd. EUR. Oro transporto rinka šiemet šiek tiek atsigaus, o jūrų transporto sektoriui ir toliau neigiamos įtakos turės pajėgumų perviršis, prognozuoja bendrovė.
(„Bloomberg“, „Financial Times“, VŽ)
52795
130817
52791