Daugiau prekių – daugiau ir pajamų

Virgis Majorovas, UAB „Dreigsas“ direktorius: „Manau, kad pardavimai ir šiemet pakils 10–20%, nes paklausa auga, žmonės ieško ir vis atranda sau šį tą naujo.“ VLADIMIRO IVANOVO NUOTR.
UAB „Dreigsas“ pardavimo pajamos,
mln. Lt
2010 m. 4,9
2011 m. 5,4
2012 m. 5,7
2013 m. 7,5
ŠALTINIS: BENDROVĖS DUOMENYS „Mes perėmėme gana žinomą ir sėkmingą ženklą, jis turėjo nemažos įtakos rezultatams“, – praėjusius metus aptaria Virgis Majorovas, Rytų virtuvės produktų tiekėjos UAB „Dreigsas“ direktorius. Pasak jo, japonų padažų gamintojo „Kikkoman“ produkcija pernai sunešė apie 700.000 Lt pajamų, asortimentą bendrovė plėtė ir kitais produktais. „Kasmet augame maždaug penktadaliu. Plečiame asortimentą, atkovojame dalį pirkimų iš kitų rinkos dalyvių“, – būdus augti mato p. Majorovas. Dalį importuojamų prekių „Dreigsas“ pradėjo vežti iš Rytų, tai leidžia kiek sumažinti kainas ir suteikia pranašumų prieš importuojančius per Vakarų Europos tarpininkus. Kad pavyktų atsivežti reikiamą prekių kiekį, pasak vadovo, verslas Baltijos šalyse turi kooperuotis ir užsakymus teikti kartu. Vienam atsivežti konteinerį prekių kiek per didelis iššūkis, nes rinka maža. Tačiau paklausa šioje rinkoje auga. Net skeptikai ir didžkukulių mėgėjai, pasak vadovo, dažniau išbando vieną kitą egzotiškesnį produktą.
Tik žinomumui
„Dreigsas“ tiekia produkciją visiems didiesiems prekybos tinklams. Taip pat bendradarbiaujama su didmenininke „Sanitex“, ši padeda pasiekti atokiau esančius užsakovus, pardavėjus. Daugiau dėmesio pernai skirta ir viešbučių, kavinių, restoranų (HoReCa) sektoriui. Bendrovė ir pati ėmėsi prekybos internetu, tačiau e. parduotuvė, anot vadovo, labiau žinomumui didinti skirta priemonė, o ne pajamų šaltinis. „Ji skirta tam, kad žmonėms galėtų paprasčiau įsigyti norimų prekių. Anksčiau daugelis važiuodavo pas mus į biurą, tačiau aptarnauti tokius pirkėjus čia sunku, tam reikėtų papildomų žmonių“, – sako vadovas.
Internete šalia prekių pateikiami jų aprašymai ir kita informacija padeda sumažinti ir kreipimųsi, skambučių kiekį, jų dažnai sulaukiama iš smulkesnių užsakovų. Tačiau uždirbti iš to, pasak pašnekovo, kol kas yra sunku. Prekių logistika paini, nes maisto prekės yra nedidelės, jų kaina labai maža, palyginti, pavyzdžiui, su buitinės ar kompiuterinės technikos kainomis, antkainiai taip pat gerokai kuklesni. Nuvežti prekę pirkėjui gali būti brangiau, nei ji jam kainuoja. „Žinau, kad jei norėtume, patobulintume parduotuvę ir galėtume padvigubinti tuos internetinius užsakymus, bet tam dar tik ruošiamės“, – sako p. Majorovas.
UAB „Dreigsas“ pardavimo pajamos,
mln. Lt
2010 m. 4,9
2011 m. 5,4
2012 m. 5,7
2013 m. 7,5
ŠALTINIS: BENDROVĖS DUOMENYS „Mes perėmėme gana žinomą ir sėkmingą ženklą, jis turėjo nemažos įtakos rezultatams“, – praėjusius metus aptaria Virgis Majorovas, Rytų virtuvės produktų tiekėjos UAB „Dreigsas“ direktorius. Pasak jo, japonų padažų gamintojo „Kikkoman“ produkcija pernai sunešė apie 700.000 Lt pajamų, asortimentą bendrovė plėtė ir kitais produktais. „Kasmet augame maždaug penktadaliu. Plečiame asortimentą, atkovojame dalį pirkimų iš kitų rinkos dalyvių“, – būdus augti mato p. Majorovas. Dalį importuojamų prekių „Dreigsas“ pradėjo vežti iš Rytų, tai leidžia kiek sumažinti kainas ir suteikia pranašumų prieš importuojančius per Vakarų Europos tarpininkus. Kad pavyktų atsivežti reikiamą prekių kiekį, pasak vadovo, verslas Baltijos šalyse turi kooperuotis ir užsakymus teikti kartu. Vienam atsivežti konteinerį prekių kiek per didelis iššūkis, nes rinka maža. Tačiau paklausa šioje rinkoje auga. Net skeptikai ir didžkukulių mėgėjai, pasak vadovo, dažniau išbando vieną kitą egzotiškesnį produktą.
Tik žinomumui
„Dreigsas“ tiekia produkciją visiems didiesiems prekybos tinklams. Taip pat bendradarbiaujama su didmenininke „Sanitex“, ši padeda pasiekti atokiau esančius užsakovus, pardavėjus. Daugiau dėmesio pernai skirta ir viešbučių, kavinių, restoranų (HoReCa) sektoriui. Bendrovė ir pati ėmėsi prekybos internetu, tačiau e. parduotuvė, anot vadovo, labiau žinomumui didinti skirta priemonė, o ne pajamų šaltinis. „Ji skirta tam, kad žmonėms galėtų paprasčiau įsigyti norimų prekių. Anksčiau daugelis važiuodavo pas mus į biurą, tačiau aptarnauti tokius pirkėjus čia sunku, tam reikėtų papildomų žmonių“, – sako vadovas.
Internete šalia prekių pateikiami jų aprašymai ir kita informacija padeda sumažinti ir kreipimųsi, skambučių kiekį, jų dažnai sulaukiama iš smulkesnių užsakovų. Tačiau uždirbti iš to, pasak pašnekovo, kol kas yra sunku. Prekių logistika paini, nes maisto prekės yra nedidelės, jų kaina labai maža, palyginti, pavyzdžiui, su buitinės ar kompiuterinės technikos kainomis, antkainiai taip pat gerokai kuklesni. Nuvežti prekę pirkėjui gali būti brangiau, nei ji jam kainuoja. „Žinau, kad jei norėtume, patobulintume parduotuvę ir galėtume padvigubinti tuos internetinius užsakymus, bet tam dar tik ruošiamės“, – sako p. Majorovas.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai