2014-02-11 23:01

Specializacija – gerai, išskirtinumas – dar geriau

Kad lankytojas pasirinktų jūsų kavinę ar restoraną, pirmiausia privalu pasiūlyti gerą maistą ir šiltą aptarnavimą. O jei į privalumų „valgiaraštį“ įtrauksite ir išskirtinumą – patiekalų, aplinkos ar paslaugų, – ne tik sulauksite daugiau lankytojų, bet jie greičiausiai vėl grįš.
Ir provincijoje išskirtinė restorano aplinka nelieka nepastebėta. JUDITOS GRIGELYTĖS NUOTR. Restoranas ar kavinė – daugelio galvojančių apie nuosavą verslą svajonė. Tačiau vien mokėti gardžiai paruošti maistą neužtenka. Vadybos specialistai tikina, kad pirmiausia reikia apsibrėžti, koks bus jūsų išskirtinumas ir į kokį klientų segmentą esate nusitaikęs. Strategija lemia vietą, kavinės ar restorano stilių, valgiaraštį ir pačią kainodarą bei rinkodarą.
Čirškinančių karbonadus ar verdančių didžkukulius – galybė. O štai siūlančių patiekalą, kurio niekur kitur negausite, – vienas kitas.
UAB „Degesa“ (Zarasų r.) – viena iš tokių. „Mes turime kulinarinio paveldo sertifikatą ir garsėjame žuvies sūriu – tokio niekas daugiau neruošia. Tad juo nemenkai domimasi. Neretai svečiai, užsukę kulinariniais tikslais, nustemba pamatę mūsų kompleksą ir kitą kartą grįžta čia pailsėti“, – apie išskirtinumą, kurį panaudoja ir kaip reklamos būdą, yra pasakojęs Dalius Bučenka, įmonės direktorius.
52795
130817
52791