Specializacija – gerai, išskirtinumas – dar geriau

Ir provincijoje išskirtinė restorano aplinka nelieka nepastebėta. JUDITOS GRIGELYTĖS NUOTR.
Restoranas ar kavinė – daugelio galvojančių apie nuosavą verslą svajonė. Tačiau vien mokėti gardžiai paruošti maistą neužtenka. Vadybos specialistai tikina, kad pirmiausia reikia apsibrėžti, koks bus jūsų išskirtinumas ir į kokį klientų segmentą esate nusitaikęs. Strategija lemia vietą, kavinės ar restorano stilių, valgiaraštį ir pačią kainodarą bei rinkodarą.
Čirškinančių karbonadus ar verdančių didžkukulius – galybė. O štai siūlančių patiekalą, kurio niekur kitur negausite, – vienas kitas.
UAB „Degesa“ (Zarasų r.) – viena iš tokių. „Mes turime kulinarinio paveldo sertifikatą ir garsėjame žuvies sūriu – tokio niekas daugiau neruošia. Tad juo nemenkai domimasi. Neretai svečiai, užsukę kulinariniais tikslais, nustemba pamatę mūsų kompleksą ir kitą kartą grįžta čia pailsėti“, – apie išskirtinumą, kurį panaudoja ir kaip reklamos būdą, yra pasakojęs Dalius Bučenka, įmonės direktorius.
Čirškinančių karbonadus ar verdančių didžkukulius – galybė. O štai siūlančių patiekalą, kurio niekur kitur negausite, – vienas kitas.
UAB „Degesa“ (Zarasų r.) – viena iš tokių. „Mes turime kulinarinio paveldo sertifikatą ir garsėjame žuvies sūriu – tokio niekas daugiau neruošia. Tad juo nemenkai domimasi. Neretai svečiai, užsukę kulinariniais tikslais, nustemba pamatę mūsų kompleksą ir kitą kartą grįžta čia pailsėti“, – apie išskirtinumą, kurį panaudoja ir kaip reklamos būdą, yra pasakojęs Dalius Bučenka, įmonės direktorius.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai