Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
2015-02-07 01:01

Klientai renkasi ir pagal kietumą

Net gaminamą tą patį produktą rinkoje galima išlaikyti kelis dešimtmečius. Svarbu būti lankstiems ir prisitaikyti prie pirkėjų pageidavimų.

Konkurencinė aplinka verslą kiek pristabdo, tačiau įmonė kasmet didina pajamas, perka naujos gamybinės įrangos ir iš nuolatinių klientų vis sulaukia kartotinių sofų-lovų, minkštųjų kampų, tachtų, miegamųjų fotelių užsakymų.

Kauniečių produkcija pasižymi kietesniais nei įprasta čiužiniais, kurie pritaikyti intensyviai kasdien naudoti ir neišsiguli. Įmonė yra sukūrusi originalią baldų išlankstymo sistemą. Pirmąjį modelį „Pinus“ gamina jau aštuonioliktus metus – tai liudija produkcijos nepavaldumą laikui.

„Mes gaminame laiko patikrintus modelius. Mūsų baldai yra paprasti, praktiški ir patikimi, jiems suteikiama garantija, – sako Arvydas Ragauskas, Kauno rajono baldininkų UAB „Epinera“ savininkas. – Pirkėjai renkasi sau tinkamus gobelenus, pagal pirkėjų pageidavimus keičiame baldų matmenis, atsižvelgiame į visus pirkėjų pasiūlymus ir pageidavimus. Gal todėl dalis pirkėjų vis grįžta ir po kiek metų pas mus vėl perka. Manau, klientams labai svarbu, kad įmonės veikla yra tęstinė. Juk nepasitikima gamintojais, kurie šiandien dirba, o rytoj – išgaruoja.“

Kankino neilgai

Šio baldų gamybos verslo ištakos siekia 1997 m., kai p. Ragauskas pirmuosius modelius pagamino savo garaže. Juos pradėjo tiekti į baldų parduotuves. Nagingo meistro sukurti baldai sulaukė pirkėjų dėmesio. Savo namų kieme p. Ragauskas buvo nebaigęs statyti ūkinio pastato, kurį nusižiūrėjo viena baldų gamybos įmonė ir, investavusi į jo įrengimą, čia penketą metų gamino baldus.

Šiems iškėlus verslą iš p. Ragausko patalpų, jose veiklą tęsė savininkas. „Pirkau stakles, žaliavas. Investavau savo lėšų, ėmiau ir paskolą“, – teigia baldininkas. 2002 m. Kaune „Epinera“ atidarė firminę parduotuvę, kurioje devynerius metus prekiavo savo produkcija. Prasidėjus krizei, parduotuvę teko uždaryti, tačiau netrukus buvo išsinuomotas prekybos plotas dviejuose Kauno, taip pat Vilniaus ir Panevėžio prekybos centruose.

Krizė neilgai kankino baldininkus – anot p. Ragausko, baldus žmonės keičia, ant žemės nemiegojo ir sunkmečiu. Per prekybos vietas gaudami vis daugiau užsakymų Kauno baldininkai nusprendė plėstis ir įsigyti didesnes gamybines patalpas.

Ponas Ragauskas rado 1.000 kv. m neveikiantį sandėlį Kauno rajone, į kurį investavo beveik 58.000 Eur kredito įstaigų paramą, jį sutvarkė ir čia atidarė naują „Epineros“ minkštųjų ir korpusinių baldų gamybos cechą.

Perka ir latviai

Lietuvos rinkai „Epinera“ pagamina 70% produkcijos, o likusią dalį tiekia į Latviją. Čia veikia įmonės prekybos partnerio parduotuvė, kurioje yra kauniečių baldininkų produkcijos ekspozicija. Šiuo metu p. Ragausko įmonė neplanuoja plėtros, nes dabar jau visiškai išnaudojamas gamybos pajėgumas.

„Dabar mums svarbu optimizuoti gamybos procesą, kad veikla būtų dar našesnė“, – kalba savininkas.

Anot baldininko, į jų ekspozicijas išsirinkti baldų dažniausiai ateina jų tinklalapyje apie įmonę jau paskaitę potencialūs klientai. „Nuolatos investuojame į reklamą per „Google AdWords“ – tai pasiteisina. Ne mažiau aktuali reklama iš lūpų į lūpas, kai reikiamą baldą klientai pamato pas pažįstamus ir sulaukę teigiamų atsiliepimų ateina jo į prekybos vietą“, – aiškina p. Ragauskas.

Kalbėdamas apie konkurenciją, baldų įmonės vadovas sako, kad klientui ji tik į naudą – yra iš ko rinktis.

„Pagal nuosekliai augančias pajamas matome, kad pirkėjams reikia kokybiškos produkcijos, nežiūrima vien į mažiausią kainą – juk baldą naudojame ne vienus metus“, – teigia „Epineros“ vadovas.

Straipsnis sausio 21 d. publikuotas dienraštyje „Veslo žinios“.

52795
130817
52791