„Skuba“: autodetalių pardavimus augino plėtra užsienyje

Pajamas augino pagrindinė įmonės veikla – krovininių autodetalių prekyba didmena. „Skuba” prekiauja 12 Europos šalių. Lietuvoje grupė turi 7 prekybos taškus didžiuosiuose miestuose, o Europoje – 80 miestų.
„Investavome į plėtrą užsienyje ir tai davė rezultatų. Ten įmonė veikia ne 22 metus, kaip Lietuvoje, o po 5 m. ar po – 10 m., tad potencialo augti turime daugiau. Be to, palyginus Lietuvos rinką su užsienio, pranašumai taip pat aiškūs”, – sako Kęstutis Valašimas, „Skuba“ prezidento padėjėjas.
Lietuvoje „Skuba“ pardavimai sudaro 47% visų pardavimų. Pagrindiniai klientai – transporto įmonės, automobilių remonto, prekybos įmonės.
Paklaustas, kiek „Skuba” investuoja į plėtrą užsienyje, vadovas detalizuoti nenorėjo.
Į klausimą, kokių gamintojų produkcija prekiauja, atsakymo taip pat nebuvo.
Pasak jo, „Skuba“ jokių išskirtinių prekybos teisių neturi, prekiauja panašia produkcija kaip ir didžioji dalis didmenininkų, tad konkuruoti gali tik paslaugų kokybe.
„Parduodame kokybiškas dalis, paslaugos teikiame greitai, konkurencingomis kainomis ir apmokėjimo sąlygomis”, – dėsto p. Valašimas.
Estijoje – pirmi
„Skuba“ produkcija importuoja iš Vokietijos, Belgijos, Italijos, Olandijos, Prancūzijos, o eksportuoja – į Suomiją, Estiją, Latviją, Lenkiją, Vengriją, Rumuniją, Slovakiją, Čekiją, Bulgariją, Slovėniją, Kroatiją.
Aukščiausias pozicijas, pasak vadovo, „Skuba“ užima Estijos rinkoje – čia pagal pardavimus tarp krovininių automobilių detalių prekiautojų jie pirmi (apyvarta siekia 6 mln. EUR), Latvijoje – treti, Vengrijoje – antri.
„Lenkijoje mūsų metiniai pardavimai artėja prie 100 mln. zlotų, tačiau čia pakliūname tik į pirmąjį rinkos devintuką. Lenkijoje prekiaujame 14 miestų, pozicijas planuojame dar stiprinti“, – dėsto p. Valašimas.
„Skuba“ įmonių grupėje dirba 761 darbuotojai, prieš metus buvo – 671.