2014-01-27 01:01

Kas skina laurus brangiausiame reklamų šou

Nors iki sekmadieninio didžiojo amerikietiško futbolo finalo "Super Bowl" dar ne viena diena, brangiausios reklamos kūrėjai jau matuojasi nugalėtojo karūną. Pagal peržiūras "YouTube" ir dalijimąsi internetinėje erdvėje, pirmoje pozicijoje iki šiol -  šilta "Axe" reklama, jau surinkusi per 3,3 mln. peržiūrų.

Iki šiol per 17 reklamdavių paskelbė savo reklamas arba jų užuominas. Šie klipai internete jau buvo peržiūrėti per 18 mln. kartų.

Skaičiuojama, jog tie reklamdaviai, kurių reklamų anonsai "YouTube" pasirodo dar prieš "Super Bowl" sulaukia daugiau nei 3 kartus daugiau peržiūrų nei pasirodžiusios tikrąją finalo dieną.

Skaičiuojama, jog 30 sek. reklama, kuri bus transliuojama „Super Bowl“ metu, šiemet kainuoja – 4 mln. USD, o jos kaina, palyginti su praėjusiais metais šoktelėjo vidutiniškai 200.000 USD. Reklaminis laikas, kaip skelbia JAV žiniasklaida, buvo parduotas jau prieš keletą mėnesių.

Tarptautinė tyrimų bendrovė „Nielsen“ skaičiuoja, jog „Super Bowl“ 2013 m. stebėjo per 108,7 mln. žiūrovų visame pasaulyje, ir vien pačių rungtynių metu 5,3 mln. vartotojų pasidalino 26,1 mln. įrašų socialinėje žiniasklaidoje.

Reklamų peržiūros ir dalijamasis jomis auga labai sparčiai, pavyzdžiui, 2013 m. populiariausių reklamų dešimtuku dalijosi 30 kartų daugiau internautų nei 2010 m. TOP 10.

Pagal šiandienines peržiūras, 2014m. "Super Bowl" reklamų TOP 5 rikiuojasi taip:

1. "Axe", "Mylėkime, nekariaukime", 3,3 mln.

2. "Doritos", "Švarūs pirščiukai", 2,7 mln.

3. „Bud Light“, "Arnoldo užtrauktukas", 1,9 mln.

4. „Bud Light“, "Arnoldo apšilimas", 1,7 mln.

5. "Pepsi", 1,4 mln.

52795
130817
52791