Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai

VISI KOMENTARAI

5
  • 2025-11-25T15:00:39+02:00

    Todėl vežėjai ir nenori perorientuoti į Europą, nes ten savo šalys palaiko savus, o lietuviai ten konkurentai vietiniams. Tai norint uždirbti neišvengiamai bus problemos su darbo laiko apskaita, mokesčiais ir t.t. o tie kurie liko dar dirbti su Azijos centrinės rinka tai valstybė jau paliko ant Baltarusijos sienos. Tai gal ir mokesčių nereikia iš vežėjų...

    • 2025-11-25T17:27:13+02:00

      Nu! Nes Azijoje, Baltarusijoje ar visur ten kitur lietuviai visai nėra jokie konkurentai vietiniams ir juos ten visur visi palaiko!

    • 2025-11-25T23:28:22+02:00

      Matai, Azijoje reikalai kiti, nes tada lietuviai turi pranašumą teikiant paslaugas iš ES (nebūtinai pačios Lietuvos)

  • 2025-11-27T09:16:21+02:00

    Matyt gal galimai viskas paparasciau, vadovas gal tiesiog i pensija iseina. Tiek metu dirbant naturalu norisi ir jei nebe taip intensyviai dirbti. Gal cia tikrasis sprendimas.

  • 2025-11-27T10:57:06+02:00

    Pasitraukti laiku, taip pat yra svarbu. Jei praeiti metai buvo dar pelningi, tai pagarba vadovui už įžvalgumą. Daug kas bando neigti realybę, nuskandina įmonę į problemų liūną, o tada apkaltina valdžią ir visus kitus ką tik įmanoma, bet tik ne save.

RUBRIKOS NAUJAUSI

52795
130817
52791