RUBRIKOS NAUJAUSI
2025-11-27 05:45
2025-11-26 14:27
2025-11-25 10:08
RĖMIMAS
2025-11-24 10:58
2025-11-24 06:54
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
Todėl vežėjai ir nenori perorientuoti į Europą, nes ten savo šalys palaiko savus, o lietuviai ten konkurentai vietiniams. Tai norint uždirbti neišvengiamai bus problemos su darbo laiko apskaita, mokesčiais ir t.t. o tie kurie liko dar dirbti su Azijos centrinės rinka tai valstybė jau paliko ant Baltarusijos sienos. Tai gal ir mokesčių nereikia iš vežėjų...
Nu! Nes Azijoje, Baltarusijoje ar visur ten kitur lietuviai visai nėra jokie konkurentai vietiniams ir juos ten visur visi palaiko!
Matai, Azijoje reikalai kiti, nes tada lietuviai turi pranašumą teikiant paslaugas iš ES (nebūtinai pačios Lietuvos)
Matyt gal galimai viskas paparasciau, vadovas gal tiesiog i pensija iseina. Tiek metu dirbant naturalu norisi ir jei nebe taip intensyviai dirbti. Gal cia tikrasis sprendimas.
Pasitraukti laiku, taip pat yra svarbu. Jei praeiti metai buvo dar pelningi, tai pagarba vadovui už įžvalgumą. Daug kas bando neigti realybę, nuskandina įmonę į problemų liūną, o tada apkaltina valdžią ir visus kitus ką tik įmanoma, bet tik ne save.