Dirbtinis intelektas Lietuvos autoservisuose: kaip industrija pasitinka ateitį?
Šie verslo įrankiai, ko gero vieninteliai tokio lygio Europoje, leidžia autoservisams žymiai padidinti produktyvumą be papildomų administracinių išlaidų. Vienas geriausių autoservisų Vilniuje - „BAM Servisas" - buvo vienas iš pirmųjų, nusprendusių integruoti šiuos inovatyvius DI įrankius į savo kasdieninę veiklą.
Pagrindiniai DI sistemos privalumai
Automatinis skambučių konvertavimas į užsakymus
Kai klientas paskambina į autoservisą, dirbtinis intelektas automatiškai analizuoja pokalbio turinį ir iš jo išgauna svarbią informaciją: paslaugos pavadinimą, planuojamą atvykimo laiką, automobilio modelį, VIN numerį ir kitus duomenis. Kol pokalbis vis dar vyksta „Nevažiuoja” sistema automatiškai sukuria naują užsakymą su išgauta informacija ir prideda jį į autoserviso kalendorių. Po pokalbio klientas automatiškai gauna priminimus apie artėjantį vizitą, o po vizito - automatinius priminimus apie artėjančius periodinius aptarnavimus. Žinoma, užsiregistruoti vizitui į servisą klientas gali ir be skambučio, o tiesiogiai per nevaziuoja.lt svetainę.
Kaip teigia „BAM Serviso" vadovas Aurimas Mikėnas: „Anksčiau viską užsirašinėdavome ranka. Informacija kartais pasimesdavo, buvo sunkiau viską sekti. Nusprendėm išbandyti „Nevažiuoja" autoserviso programinę sistemą ir buvom labai maloniai nustebinti. Programa tvarkingai kaupia visą informaciją, kurią galima patogiai rasti kuomet jos prireikia. Tai labai praverčia ypač tada, kai gauname labai didelį skambučių srautą per padangų sezoną. Kiekvienas vizitas ir susiję duomenys iš karto atsiranda kalendoriuje, nebereikia nieko rašinėtis, užtenka tiesiog pakalbėti su klientu telefonu. Administracijos personalui sutaupom tikrai labai daug laiko, todėl jie gali sutelkti dėmesį į kitus remonto etapus - dalių užsakymą ir klientų aptarnavimą. Svarbiausias privalumas yra tai, kad visi procesai vyksta automatiškai, be papildomo įsitraukimo."
Klientų istorija
Kai klientas pirmą kartą registruojasi telefonu, sistema sukuria kliento kortelę, kurioje bus saugoma visų atliktų remonto darbų, naudotų dalių, automatinių priminimų ir pajamų istorija.
Atsižvelgdama į paskutinio vizito datą ir automobilio ridą, DI sistema kiekvienam klientui automatiškai siunčia periodinio aptarnavimo ar remonto priminimus. Tai padeda autoservisui tinkamiausiu laiku savo klientams priminti apie reikalingą remontą ir pakviesti užsiregistruoti.
„Klientai priminimus gauna automatiškai - patogu ir jiems, ir mums. Paprasčiausiai gauname daugiau klientų nepaskirdami jokio papildomo darbo", - teigia „BAM Servisas" vadovas.
Išplėstinė verslo augimo statistika
Dauguma autoservisų neturi įrankių, skirtų verslo būklei įvertinti. Duomenų rinkimas, analitika ir ataskaitų sudarymas reikalauja daug darbo ir laiko. „Nevažiuoja" dirbtinio intelekto sistema automatiškai renka ir analizuoja pagrindinius verslo rodiklius: praleistus skambučius, neatvykusius klientus, populiariausias paslaugas, pelningiausias darbo dienas ir kitą svarbią informaciją. Visus šiuos rodiklius darbuotojai gali pamatyti autoserviso statistikos puslapyje, kuriame visi duomenys yra pateikti aiškiai ir didžioji jų dalis yra prieinama nemokamai.
Modernus marketingas - mygtuko paspaudimu
Sistema ne tik tvarko užsakymus, bet ir leidžia greitai bei lengvai kurti reklaminius SMS bei el. pašto pasiūlymus. Sezoninės akcijos, specialios nuolaidos ir lojalumo programos gali būti siunčiami visai automatiškai sukauptai klientų duomenų bazei vieno mygtuko paspaudimu. Anksčiau tokias funkcijas galėjo naudoti tik didesni autoservisai, turintys dedikuotą marketingo personalą.
Prieiga visiems autoservisams - nemokamai
Dauguma šių inovatyvių įrankių yra prieinami kiekvienam autoservisui visiškai nemokamai. Tai reiškia, kad net mažesni ir vidutiniai autoservisai gali pasikeisti nuo pasenusių metodų (sąsiuviniai, popierinės ataskaitos) prie modernių DI sprendimų, kuriuos siūlo „Nevažiuoja" platforma.
VERSLO TRIBŪNA
„BAM Servisas" - sėkmės pavyzdys
„BAM Servisas" yra vienas iš pirmųjų autoservisų, kurie pradėjo naudoti pačius moderniausius rinkoje turimus įrankius, o jų pasirinkimas vaizduoja ateities autoservisų darbo modelį.
Modernus verslo valdymo požiūris pagelbėjo „BAM Servisui" tapti vienu iš geriausių autoservisų industrijoje. To įrodymas - nuolatinis verslo augimas: šiais metais jie atidarė dar vieną filialą, kad galėtų patenkinti nuolat augantį klientų srautą.
„Nuo tada, kai pradėjome naudoti naujausius „Nevažiuoja" autoservisams skirtus įrankius, verslo veikla tapo daug efektyvesnė. Aiškiai matome verslo augimo statistiką - tai padeda priimti teisingus sprendimus, klientai laiku gauna priminimus, o mūsų administracinis personalas gali susikoncentruoti į strateginius sprendimus, o ne biurokratines funkcijas", – teigia „BAM Serviso" vadovas Aurimas.
„BAM Servisus” galite rasti šiose lokacijos Vilniuje: R. Jankausko g. 6C ir Metalo g. 10.
Išbandykite dirbtinį intelektą savo versle
Jei norite automatizuoti savo autoserviso operacijas naudodami dirbtinį intelektą, kaip tai padarė „BAM Servisas", išbandykite „Nevažiuoja”.