„Voltronas“ vykdo plėtrą Prancūzijoje – nauji servisai Nante ir Bordo atveria kelius į Vakarų Europą
„Voltronas LT“ „Sunkiasvorio transporto prastova kelyje yra tiesioginė finansinė žala vežėjui. Todėl svarbiausia – greitis, kokybė ir patikimumas. Pastaruosius metus daug investavome į procesų tikslumą ir komandos meistriškumą, todėl šiandien galime drąsiai žengti į plėtros etapą. Nantą ir Bordo pasirinkome todėl, kad būtent čia sprendimai turi realią reikšmę vežėjo maršrutų tęstinumui. Mūsų tikslas išlieka tas pats – kad kliento vilkikas su kroviniu kuo greičiau grįžtų į kelią,“ – sako UAB „Voltronas LT“ generalinis direktorius Tomas Karpavičius.
Pasak Tomo Karpavičiaus, ši plėtra – tai natūralus etapas po kelių metų kryptingos vidinės brandos, kai įmonė sutelkė dėmesį į procesų standartizavimą, komandos stiprinimą ir paslaugų kokybės vienodinimą visame tinkle. „Kai matai, kad kiekviename servise kokybės standartas laikomas taip pat aukštai, gali drąsiai eiti į naujas rinkas,“ – priduria jis.
Strategiškai svarbios vietos
Nantas – vienas pagrindinių transporto mazgų Vakarų Prancūzijoje, jungiantis Atlanto uostus, Ispaniją ir Beneliukso šalis. Čia sutelktos agro-maisto, jūrų ir aeronautikos pramonės įmonės, kurioms itin svarbus tiekimo grandinių patikimumas.
Bordo regionas – kertinis Šiaurės–Pietų tranzitinis koridorius tarp Prancūzijos ir Ispanijos. Dėl intensyvių transporto srautų šiame ruože kiekviena prastovos valanda vežėjams kainuoja brangiai, todėl naujas „Voltrono“ servisas čia leidžia operatyviai spręsti techninius iššūkius.
Abu servisai įsikūrę strategiškai patogiose vietose – Grandchamp-des-Fontaines netoli Nanto (3 bis Rue Olivier de Serres, 44119) ir Saint-Jean-d’Illac šalia Bordo (503 Rue André Marie Ampère, 33127).
Kiekviename „Voltrono“ servise didelis dėmesys skiriamas vairuotojų komfortui. Čia įrengtos poilsio zonos su televizoriais, nemokamu „Wi-Fi“ internetu, spauda ir stalo žaidimais, taip pat kompiuteriais bei spausdintuvais darbo reikalams. Vairuotojai gali pasimėgauti kava, arbata ar užkandžiais, pasinaudoti skalbimo mašinomis bei daiktų saugojimo spintelėmis. Tokia aplinka leidžia laukiant remonto ne tik pailsėti, bet ir produktyviai praleisti laiką.
Reaguoja į Europos logistikos pokyčius
Šis žingsnis – atsakas į sparčiai kintančią Europos logistikos rinką, kur po pandemijos atsiskleidė naujos realijos: vairuotojų trūkumas, tiekimo grandinių netolygumas ir augantys transporto eksploatacijos kaštai. Dėl to servisų pasiekiamumas ir reagavimo greitis tapo vienu svarbiausių vežėjų konkurencingumo rodiklių.
„Voltronas“ pozicionuojasi kaip partneris, kuris padeda transporto įmonėms išvengti brangių prastovų. Greita diagnostika, efektyvus remonto laikas ir aukšta paslaugų kokybė tapo įmonės vizitine kortele.

Tvarus augimas grindžiamas komandos stiprybe
Pastaraisiais metais UAB „Voltronas LT“ kryptingai investavo į vidinės veiklos stiprinimą – nuo darbo organizavimo optimizavimo iki darbuotojų kvalifikacijos kėlimo. Įmonėje sukurta motyvacinė sistema leidžia siūlyti vienus konkurencingiausių atlyginimų rinkoje ir praktiškai eliminuoti darbuotojų kaitą.
Šiandien 96 proc. remonto darbų atliekami tą pačią dieną, o 92 proc. klientų rekomenduotų „Voltroną“ kitiems vežėjams. 2024 m. bendrovė aptarnavo 941 transporto įmonę iš įvairių Europos šalių – nuo Lietuvos iki Vokietijos ir Ispanijos. Jei anksčiau dominavo Lietuvos vežėjai, šiandien vis didesnę dalį sudaro kitų Europos šalių transporto įmonės.
Žvilgsnis į Vakarus
Plėtra Prancūzijoje žymi naują įmonės etapą. UAB „Voltronas LT“ siekia sukurti integruotą tinklą visoje Vakarų Europoje, kad kliento vilkikas bet kurioje žemyno vietoje galėtų gauti pagalbą pagal vienodus kokybės standartus.
Tokiu būdu įmonė stiprina savo, kaip patikimo partnerio tarptautinėje logistikos grandinėje, pozicijas ir rodo, kad lietuviškas kapitalas gali sėkmingai konkuruoti Vakarų Europos rinkose.
„Esame lietuviška įmonė, bet mąstome europiniu mastu. Kiekviena nauja šalis mūsų tinkle – tai dar vienas žingsnis link vienodo paslaugų standarto visoje žemyno kelių sistemoje,“ – sako Tomas Karpavičius.



