Paprasta paslauga, virtusi pasauliniais patentais ir savitarnos inovacija

Publikuota: 2019-11-08
Tadas Baraišis, „ADCParking" direktorius
Tadas Baraišis, „ADCParking" direktorius

Tai, kas prieš 10 metų prasidėjo kaip elementari parkavimo paslauga, virto pasauliniais patentais grįstu inovatyviu verslu, kurio epicentre – nuolat grįžtantys klientai.

ADC raidės gerai pažįstamos keliaujantiems: greta sostinės oro uosto įsikūrusi moderni „ADCParking“ daugiaaukštė automobilių ilgalaikio stovėjimo aikštelė. Tiesa, bendrovė jau seniai išaugo elementarios parkavimo paslaugos rėmus ir palaipsniui pavirto ratuotų klientų vertinamų inovacijų poligonu.

Šiandien tokia patogi ir įprasta automatinio numerių nuskaitymo technologija buvo pradėta naudoti būtent „ADCParking“ stovėjimo aikštelėje Vilniaus oro uoste, ir tai buvo pirmoji automatizuota stovėjimo aikštelė Baltijos regione, kurioje visi paslaugos registracijos ir apmokėjimo formalumai sutrumpėjo iki kelių akimirkų. 

Bendrovė „ADCParking“ pagrįstai didžiuojasi 3 šios srities patentais, kurie kasdien džiugina klientus ne tik Vilniaus, Kauno, Palangos ir Rygos oro uostuose, bet ir atvykstančius nuosavu transportu į biurus, kino teatrus ar prekybos centrus. 

Beje, šioje kažkada buvusiame plyname lauke išdygusioje daugiaaukštėje automobilių stovėjimo aikštelėje šiandien ne tik saugomi laikinai palikti svetur išskridusiųjų automobiliai: čia įsikūrė dar vieną populiarią paslaugą teikianti bendrovė „ADCRent“. Su šia įmone siejama dar viena klientų pamėgta inovacija – automobilių nuomos savitarna. Čia pat įsikūręs ir nuomos biuras, o praėjusiais metais atidaryta ir plovykla. 

„Kai viskas vienoje vietoje, patogiau ne tik mūsų klientams, tarp kurių – ir atvykstantys, ir išvykstantys. Sumaniai išnaudodami erdvę, taupome ir klientų, ir kompanijos laiką, o kartu patiriame ir mažesnes sąnaudas, todėl galime pasiūlyti patrauklesnes kainas“, – aiškina Tadas Baraišis, „ADCParking“ vadovas. Su juo kalbamės apie kitokį požiūrį į automobilių nuomos ir parkavimo verslą, kurio centre – patenkintas klientas.

Pradėjote nuo nedidelės atviros automobilių stovėjimo vietos lauke, šiandien turite šešiaaukštę aikštelę. Kaip užsiauginote klientų ratą?

Iš tiesų pradėjome nuo nuomos – nuomojome „Smart“ automobilius, turėjome biurą sostinės centre. Vėliau įsigijome sklypą šalia Vilniaus oro uosto ir jau iš anksto džiaugėmės nauja verslo idėja: keliaujančių daug, vietų automobiliams trūko, tad aikštelė, atrodė, bus traukos taškas savaime. Deja, realybė pasirodė sudėtingesnė: iki mūsų žmonių srautas nuo pagrindinės gatvės tiesiog neatvažiuodavo.

Taigi išmokome svarbią pamoką: reikia būti kitokiems ir patiems ateiti iki kliento. Pasirašėme sutartis su kelionių agentūromis, jos ėmė keliautojams siūlyti ir automobilio parkavimą oro uoste. Automobilių mūsų aikštelėje pradėjo daugėti.

Tačiau tuo metu vyravusi bilietų sistema nebuvo patogi, strigdavo, o ir bilietėlius žmonės tiesiog pamesdavo. Supratę, kad reikia keistis iš esmės, netrukus oro uoste įrengėme pirmąją aikštelę su numerių atpažinimo sistema, kuri ženkliai taupė brangų keliautojų laiką.

Nauja technologija pasiekėme savotišką proveržį, kuris greitai paplito ir kitur. 220 vietų aikštelėje ėmė darytis ankšta, tad ėmėme statytis daugiaaukštę. Dabar joje – 900 vietų. Šiandien apie automobilio stovėjimą žmonės pagalvoja dar planuodami kelionę, todėl sukūrėme patogią interneto platformą, kurioje galima užsisakyti ir apmokėti šią paslaugą iš anksto. Ir ne tik Vilniuje, bet ir Kaune, Palangoje, net Rygoje. Įvažiavimas ir išvažiavimas iš garažo tapo maloniu akimirkos patyriu, lyg pro nuosavo garažo vartus.

Lygiagrečiai vystėte ir nuomos verslą?

Jis gerokai išaugęs – turime 150 automobilių. Ir šioje srityje mąstome kitaip: norime suteikti žmogui ne tik galimybę nuvažiuoti iš taško A į tašką B, bet ir padaryti tai patogiai. Nuo pasitikimo, malonaus aptarnavimo, iki automobilio, kuriuo malonu važiuoti be rūpesčių papildomiems dalykams, pavyzdžiui draudimui. Renkamės patikimus, gerai žinomus gamintojus – „Audi“, „Volkswagen“, „Mercedes.“

Stengiamės visada suteikti klientui tą automobilio modelį, kurį jis nuomojosi, ar bent jau tos pačios markės, nes žmonėms tai svarbu. Visi šie dalykai kuria pasitikėjimą: labai džiaugiamės, kad du metus iš eilės globalios platformos „Rentalcars“ klientai įvertino „ADCRent“ kaip geriausią automobilių nuomos kompaniją Vilniaus oro uoste.

Nuomos sritį papildė ilgalaikės nuomos paslauga. Ja mielai naudojasi tiek įmonės, tiek ir fiziniai asmenys, kuriems automobilio reikia ribotą laiką, pavyzdžiui, laukiant, kol atvyks nupirktas modelis.

Prieš beveik 5 metus Vilniuje atsirado pirmoji aikštelė su užtvaru prie prekybos centro, tai irgi buvo ADC projektas. Ar toliau vystote šią veiklą?

Taip. Ji taipogi atsirado kaip reakcija į klientams aktualią problemą: pilnas automobilių stovėjimo aikšteles mieste, kuriose nebelieka vietos tiems, kuriems jos ir skirtos. Mūsų sprendimas – parkavimo sistema su numerio atpažinimu ir apmokėjimu vietoje – tuo metu buvo visiška naujovė.

Vieną pirmųjų klientų, Savanorių prospekte esantį prekybos centrą RIMI, įtikinėti teko ilgokai – buvo neįsivaizduojama, kaip galima apmokestinti aikštelę prie parduotuvės.  Galiausiai sistemą įrengėme, ir ji puikiai išsprendė galvos skausmą tiek pirkėjams, tiek ir prekybos centrui kėlusią problemą.   

Sėkmės istorijų dabar jau turime ne vieną, sostinėje tapo įprasta prie žmonių traukos centrų įrengti uždaras aikšteles. Šiuo metu itin jaučiame susidomėjimą Kaune – ten neseniai įrengėme užtvarų sistemą prie prekybos centrų „Akropolis“ ir „Molas.“

Apie ADC klientai atsiliepia kaip apie kompaniją, kuri maloniai nustebina. Kaip manote, kodėl?

Vystydami savo veiklas tiesiog visada žiūrime iš kliento pozicijos: kas dar leistų jam jaustis geriau, patogiau, maloniau. Tai įgalina mus veikti kur kas kūrybiškiau, neapsiriboti vien patrauklia kainodara. Svarbu ir tai, kad mūsų aptarnavimo centras yra čia pat, todėl iškilus bet kokiems klausimams, reaguojame greitai.

Požiūrio, kad svarbiausia – paslauga patenkintas klientas – laikomės ir nuomodami automobilius, ir dirbdami su verslo klientais. Patys sau nuolat keliame paslaugos kokybės ir aptarnavimo kartelę, laikomės lygiavertiškumo prieš klientą principo, todėl sau prisiimame tikrai griežtus sutartinius įsipareigojimus ir juos besąlygiškai įgyvendiname. Visi šie dalykai, matyt, ir duoda dividendus – gerus atsiliepimus ir grįžtančius klientus.

FOTOGALERIJA Paprasta paslauga virtusi pasauliniais patentais ir savitarnos inovacija (8 nuotr.)

Gauk nemokamą VERSLO naujienlaiškį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Paprasta paslauga, virtusi pasauliniais patentais ir savitarnos inovacija Verslo tribūna

Tai, kas prieš 10 metų prasidėjo kaip elementari parkavimo paslauga, virto pasauliniais patentais grįstu...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau