2022-11-10 20:51

Nesiteisinti, nemeluoti, neatsiprašyti – ko dar nedaryti atleidžiant darbuotoją

Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Pasiruošimas atsisveikinti su darbuotoju dažnai trunka kelis mėnesius. Jau pasiekus paskutinę stotelę – pokalbį, per kurį pranešama apie atleidimą, reikėtų žinoti, kaip pasakyti blogąją žinią. Tai padės išvengti neigiamų emocijų, netikroviškų atleidžiamo žmogaus lūkesčių ir net apsigalvojimo paskutinę minutę.

„Bloomberg“ sudarė sąrašą frazių, kurių nereikėtų sakyti atleidžiant darbuotoją. Jų esmę apibendrino VŽ kalbintos ekspertės: svarbu būti konkrečiam, nemeluoti, nesprausti savęs į vaidmenį, kurį atlikdami jaustumėtės, lyg turėtumėte pasiteisinti dėl sprendimo. 

Šis pokalbis atleidžiamajam neturėtų būti staigmena ir trukti ilgai. Todėl svarbu žinoti, ko nesakyti, kad žinia būtų suprasta teisingai ir nekeltų papildomų emocijų.

52795
130817
52791