2022-01-24 06:45

Lojalūs darbuotojai kelia sparnus: ką daryti vadovui, kad jų neprarastų

Sandra Daukšienė, „Philip Morris Baltic“ žmonių ir kultūros vadovė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Sandra Daukšienė, „Philip Morris Baltic“ žmonių ir kultūros vadovė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Šiuo metu organizacijos visą savo dėmesį ir jėgas yra sutelkusios į pastangas sulaikyti išeinančius darbuotojus. Vis dėlto taip galima padaryti tik dar didesnę žalą savo verslui. Likę darbuotojai, patiriantys nuolatinį stresą, galbūt sulaukiantys mažesnio vadovo dėmesio, gali tapti demotyvuoti.

Kaip VŽ yra sakiusi Deimantė Mikalauskė, darbuotojų paieškos ir atrankos sprendimų įmonės „People Link“ darbuotojų gerovės vadovė, svarbiausia – nebandyti išsisukinėti ar nuslėpti to, kas iš tiesų vyksta, – taip bus tik dar labiau paskatintas darbuotojų nesaugumo jausmas.

„Rekomenduoju individualius pokalbius, kurių metu būtų galima be baimės išsakyti abejones ar lūkesčius. Pokalbio metu reikėtų ne tik parodyti, kad darbdavys vertina ir yra dėkingas už darbuotojo lojalumą, bet taip pat yra pasiryžęs ieškoti būdų, kurie padėtų užtikrinti liekančio darbuotojo gerovę (ir nebūtinai tai visuomet pareikalaus papildomų finansinių investicijų)“, – pataria darbuotojų paieškos ir atrankos sprendimų įmonės „People Link“ darbuotojų gerovės vadovė.

52795
130817
52791