2017-12-21 07:59

Kauno savivaldybė jungia įmonių klientų aptarnavimo centrus

Kauno m. savivaldybė planuoja naujojo klientų aptarnavimo  centro  dėka kasmet sutaupyti apie 500.000 Eur, teigia Mindaugas Kyguolis, savivaldybės Juridinių asmenų valdymo skyriaus vedėjas.
Kauno m. savivaldybė planuoja naujojo klientų aptarnavimo centro dėka kasmet sutaupyti apie 500.000 Eur, teigia Mindaugas Kyguolis, savivaldybės Juridinių asmenų valdymo skyriaus vedėjas.
Penkių Kauno m. savivaldybės kontroliuojamų bendrovių klientai nuo sausio 2 dienos bus aptarnaujami viename klientų aptarnavimo centre Statybininkų gatvėje. Ten pat bus aptarnaujami ir verslo klientai.

UAB „Kauno švara“ patalpose įsikūrusiame naujajame klientų aptarnavimo centre bus aptarnaujami UAB „Kano vandenys“, UAB „Kauno švara“, AB „Kauno energija“, UAB „Kauno butų ūkis“ bei UAB „Kauno autobusai“ klientai. Čia pat veiks ir visų šių įmonių skambučių centras.

„Naujasis klientų aptarnavimo centras veiks naudodamas prekės ženklą „Mano Kaunas“, kuris yra Kauno m. savivaldybės nuosavybė,“ - sako Mindaugas Kyguolis, Kauno m. savivaldybės administracijos Juridinių asmenų valdymo skyriaus vedėjas.

Naujajame centre dirbs 20 darbuotojų, anksčiau bendrovėse šį darbą atliko 40 žmonių. Planuojama, kad metų išlaidos nuo 800.000 Eur sumažės iki 310.000 Eur, bus naudojamos 250 kv. m. patalpos vietoj ankstesnių 750 kv.m.

„Šis projektas yra bendros savivaldybės biudžetinių įstaigų ir kontroliuojamų bendrovių veiklos optimizavimo programos dalis, - pasakoja p. Kyguolis. – Visai neseniai pertvarkėme savivaldybės biudžetinių įstaigų buhalterinę apskaitą, ji centralizuota, todėl reikia maždaug 100 darbuotojų mažiau.“

Planuojama toliau optimizuoti ir savivaldybės kontroliuojamų bendrovių veiklą. Ateityje šioms bendrovėms turėtų būti centralizuotai teikiamos teisinės, skolų išieškojimo, buhalterinės apskaitos, galbūt ir avarinių tarnybų bei kai kurios transporto paslaugos.

52795
130817
52791