Kaip pasikeitė „Lietuvos geležinkelių“ vadovybė
Pasikeitė dauguma aukščiausių pačios bendrovės ir jos antrinių įmonių vadovų. Taip pat sukurtos kelios naujos pozicijos. Dalis vadovų patys ar šalių susitarimu paliko „Lietuvos geležinkelius“ po to, kai pradėta aršiau kritikuoti įtartinus bendrovės viešuosius pirkimus, vidaus sandorius ir t. t.
„Komanda, su kuria teko atsisveikinti, – nemačiau, kaip kartu galėtume vesti įmonę į priekį, ją keisti ir siekti ambicingų tikslų“, – VŽ yra sakęs Mantas Bartuška, naujasis „Lietuvos geležinkelių“ generalinis direktorius. Vadovas sako, jog svarbu, kad nauja komanda būti profesionali, suprantanti įmonės strategiją, nepriekaištingos reputacijos ir skaidri. Siekiant efektyvumo ir skaidrumo, buvo sukurti nauji padaliniai: Personalo valdymo ir Prevencijos departamentai bei Apskaitos paslaugų centras. Panaikinta „Rail Balticos“ projekto direkcija.
Jau pakeisti trijų antrinių bendrovių („Gelsaugos“, Geležinkelio tiesimo centro ir Vilniaus lokomotyvų remonto depo vadovai). Dar vyksta atranka į „Rail Baltica statybos“ ir Geležinkelių aplinkosaugos centro vadovų postus.
infogr.am::pokyciai_lietuvos_gelezinkeliu_vadovybeje